![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: יבנה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 297
|
חיזוק ראש מנוע
שלום
ביצעתי לפני חודש וחצי ראש מנוע האם חשוב לחזור לבצע חיזוק לראש מנוע מדובר בפונטו 1.2 8 V עבר כמעט 4500 ק"מ תודה |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
עכשיו אחרי שעברו 4500 ק"מ כבר אין טעם בחיזוק
אם היינו אחרי 500 או 1000 ק"מ היה עוד טעם כי אז האטם ראש עובר את השלב המשמעותי ביותר שאחרי הראש מנוע . אין לי מצב רוח וכח להרחיב על הסיבות לחיזוק ראש .... אבל אני יגיד לך דבר אחד יש מכוניות שלא צריך לעשות בהן חיזוק ראש . אולי אחת מהן היא שלך.(לפי המלצות יצרן כמובן)
__________________
אסף אני אוהבת אותך <3 שיראל !
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
ביצעת, או ביצעו לך ?.
אם הראש נסגר לפי הוראות יצרן, אין צורך לחזק שוב. כשלא מחליפים את הברגים לחדשים ברכב ישן, לפעמים המכונאי (גם אני) סוגר מעט פחות מעלות, מחשש לשבור בורג, לאחר 500 ק"מ מחזק שוב. בכל אופן אם יש לך חשש, לא יזיק לחזק שוב. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: יבנה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 297
|
צטט:
הקפדתי לקנות חלקים טובים אך פיספתי את מועד הק"מ עבר 45000 האם זה קריטי או להישאר עם זה תודה |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
מה אמר לך המכונאי לאחר השיפוץ, בקשר לחיזוק ?.
דוד
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פונטו 1.1 , פגו' 306
הודעות: 455
|
אני לא יודע אם אין טעם בחיזוק....אני לא חושב שיכול להיות גרוע אם הוא תפתח מכסה שסתומים ותחזק כל בורג ב-90 מעלות....אבל לפי דעתי אם המוסכניק לא קרא לך לבוא אליו אחרי 500 ק"מ כנראה שהוא "חאפר" והוא סגר סתם את הברגים עם לפי הרגשה בלי שום מפתח מומנט ומפתח מעלות.
מקווה שיחזיק מספיק זמן הראש... בכל זאת הייתי ממליץ לפתוח ולראות שזה מספיק סגור,לא יכול להזיק. כמובן אם יש לך את הכלים לזה.
__________________
שהדוושה בריצפה הלב בתקרה! נערך לאחרונה על ידי ben_david7 : 28-02-11 ב 21:27. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
"תפתח מכסה שסתומים ותחזק כל בורג ב-90 מעלות"
זה בדיוק המתכון לשבור בורג בבלוק. בראש מורכב אסור לסגור עוד 90 מעלות, משום שאינך יודע כמה הוא סגור. לאחר סגירה של השלב האחרון ז.א 90 מעלות, יש להסתכל על הטורק לאיזה מידה הוא מצביע. ואז כאילו הפכת את הפעמיים 90 מעלות ל-NM ויש לך את המידה במספרים. האמת שקל לכוון ל-90 מעלות בלי מכשיר, אבל יש מכוניות שזה לא פעמיים 90, ויש צורך במד זווית כמו בתמונה. דוד
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פונטו 1.1 , פגו' 306
הודעות: 455
|
צודק
..... יצאתי מנקודת הנחה שהמוסכניק סגר לו 20NM 30NM 90מעלות, ואחרי 500 ק"מ צריך עוד 90 מעלות....לפי דעתי עדיף פשוט ללכת ולשאול אותו,המוסכניק יודע מה הוא עשה,וזה בדיוק כמה דקות,מאשר להפוך את העולם עם מד זווית בשביל שימוש חד פעמי
__________________
שהדוושה בריצפה הלב בתקרה! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
עוד דבר חשוב שלא הספקתי לציין.
כדי למנוע גזירת בורג בסגירת הראש וקילקול ההברגה, יש לחכות כ- 10 דקות בין צעד לצעד,כדי לאפשר לאוויר לצאת. אני תמיד מנצל את הזמן לשתות קפה. ![]() הבורג כאשר הוא מוברג פנימה, הוא למעשה לוחץ את האוויר שנימצא בקדח בבלוק. מצב זה יוצר התנגדות ומעמיס על ההברגה. יש הטוענים שההפסקה בין צעד לצעד מאפשר גם לאטם לשבת טוב. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
אני עשיתי את זה עם רגש
אחרת 90 מעלות עלול לשבור בורג כמו שאמר דוד ורצוי לעשות כשהמנוע קר |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| חיזוק ברגי ראש מנוע - צריך או לא? אני כבר מבולבל | idobi | פונטו - טכני | 11 | 29-04-15 19:26 |
| מחפש חיזוקים. | indra | יעוץ ברכישת רכב | 11 | 04-08-10 20:45 |
| מוט חיזוק לפיאט קופה | dovi952@walla.com | קופה - טכני | 1 | 12-06-10 10:48 |
| האם אלו הם ברגי חיזוק הראש? | chesh | פונטו - טכני | 5 | 09-07-09 20:25 |
| חיזוק ראש מנוע בפונטו שנת 2000 | r.a20 | פונטו - טכני | 7 | 26-01-09 09:45 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד