מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > שאר הדגמים - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

שאר הדגמים - טכני דגמים שלא מופיעים למעלה.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי ווקס ראשון !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הבמבינה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

קבלו איזה אונווו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 22-09-10, 16:34   #1
yulian1986
Senior Member
 
האווטאר של yulian1986
 
תאריך הצטרפות: Sep 2010
מיקום: מעלות
הגלגלים שלי: פיאט פנדה
הודעות: 283
טיימינג והחלפת נוזל קירור לדובלו,כמה שאלות.

שלום חברים,
רכשתי לפני חודש דובלו 02,רציתי לדעת את הדברים הנ"ל:
1-כול כמה זמן צריך לעשות לרכב טיימינג?
2-אצלי ברכב שמו מים ברדיאטור,קניתי את הנוזל פרפלו,ויום שבת אני מתכוון לעשות ניקוי רדיאטור ולשים את הנוזל היעודי,האם כול מוסך יודע לעשות את זה?

למשל להורים שלי יש קרייזלר נאון ושמה החליפו רדיאטור והכול תקין (לא מוסך מורשה),האם בדובלו זה מוסבך או כול מוסך יודע לעשות את זה?

חג שמח,יוליאן.
yulian1986 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 23-09-10, 02:35   #2
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
טיינמנג מומלץ להחליף כל 50 אלף ק"מ ותתיחס לטימנג שקיים אם אין לך ספר טיפולים במורשה כיישן ותחליף אותו אין שיטה ודאית לבדוק מצב רצועה שהיא מורכבת עם טיימנג מחליפים מותחן ומחזרי שמן מומלץ ופעם כן פעם לא תחליף משאיבת מים


לדעתי כל מוסך אמור לדעת להחליף לכל רכב אלא על מה קיבל הסמכה?!!
ברא מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-09-10, 12:16   #3
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
ממתי מחליפים טיימינג כל 50 K
צריך לפתוח את מכסה בית הטיימינג ולבדוק .
אין צורך להחליף שום דבר אם לא הגעתה לק"מ הרצויי וכשתגיע החלף רצועה + מותחן ובדוק אם יש נזילות מים שמן
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-09-10, 13:58   #4
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
אלא כל כמה מחליפים??
אין שיטה וודאים לבדוק שזה מורכב אלא רק אם עומד להקרע!!
ברא מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-09-10, 14:15   #5
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
כל 90K בד"כ מחליפים.
יש אפשרות לבדוק פותחים מכסה בית טיימינג.
אצלי בפונטו אני לא מחליף בכלל עד שיקרע או שאני אתחיל להרגיש את הרצועה רועשת
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-09-10, 14:31   #6
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
עד שיקרע!!!!!!!!!!!!!
ברא מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-09-10, 14:32   #7
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
לא ממליץ בכלל על השיטה של יאיר, למה לחכות שייקרע או שהיא תתחיל להרעיש.
איפה ההיגיון פה?
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-09-10, 14:39   #8
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
מה יקרה אם הרצועה תיקרע
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-09-10, 15:15   #9
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
שתקרע ז"א אין תיאום בפעולת המנוע בי השסתומים בראש לבין מהלך הבוכנות כלומר בין קאמשפט וקראנק שאפט אז כל אחד מהם יפעל לפי תנע שקבל ברגע אחרון לפני קריעת הרצועה
ויתכן ויהיה סיכוי לא קטן לפגישת השסתום שהוא נפתח כלומר הוא למטה לבין הבוכנה שהיא למעלה
ולתקן כזה דבר דורש כסף יותר מלהחליף למנוע חדש ובכל פעם שהמנוע עובר טיפול ראש מנוע אז חורטים אותו וזה מקרב במעט את המרחק בין השסתום לבוכנה.. תאורתית זה עוד יותר מגדיל הסיטואציה שלמעלה שהטיימנג יקרע
אני מחליף כל 50 אלף וכבר אני רואה שמקסימום אני יכול לנסוע עוד 15 אלף ק"מ אז אני לא מתפשר
חשוב לציין שאני מטפל ברכב כלומר החלפים אני קונה לא ממוסך מורשה רק בעלי אמינות די מספקיה
וגם רוב נסיעות שלי זה עליות שמה אני נאלץ למשוך טורים גם מאיץ הבלאי
אגב הבלאי נגרם כך שהרצועה נשחקת מבחוץ לרוב משפשוף עם המותח!!!
ברא מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-09-10, 15:25   #10
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
לזה חיכיתי.
כאמור לא נכון לחכות עד שיקרע אבל עד 90 K אפשרי בהחלט.
כמה פעמים שפתחתי מכסה בית טיימינג ממש מאלפים אותנו בפיאט ועל הדרך בודקים רצועה.
לגבי ברא אז במנועי פייר 8 שסתומים בלבד אין נזק לכלום לא למנוע ולא לשסתומים מכיוון שהשסתומים יושבים ישר .
הכוונה היא למנוע 1000 של אונו פיאט פונטו 1250 8 שסתומים בלבד.
מנועים עם 16 שסתומים יהיה נזק כמו שציינתה
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
נוזל קירור פראפלו, ערבוב בין מים לנוזל קירור r.a20 פיאט כללי 1 06-06-10 16:13
פונטו XTR 2000 - שאלות בקשר לחלפת נוזל קירור yonatan1988 פונטו - טכני 5 23-02-10 11:13
טמפ' נוזל קירור לא יציבה + ניקוי מערכת קירור Ron_Dadon פונטו - טכני 23 08-07-09 20:29
שאלות על נוזל קירור חסר liorda פונטו - טכני 6 09-02-09 21:00
צבע נוזל קירור gingel פונטו - טכני 12 02-05-08 21:18


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:20.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד