מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > בראבו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

בראבו - טכני טכני - דגמי בראבו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גלריה צבע לפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו elx החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מפגשון באיקיאה - 15.6.12 :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 13-10-10, 01:23   #1
ohad_bravo
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט בראבו
הודעות: 28
מספר שאלות לגבי בראבו 97

הרכב הינו פיאט בראבו, שנת 97, מנוע 1.6 16V, גיר ידני ו 177 אלף ק''מ.

קניתי את הרכב במצב ביניים:
הרכב עמד כחודשיים מתחת לעץ מחוץ למוסך רחוב, הבעלים התייאש מהרכב לאחר שנאמר לו שהלך ראש מנוע
וצריך להחליף ברקסים.

כשקניתי את הרכב ציפיתי למנוע גמור, החלפת רפידות ועוד כמה דברים קטנים.
לאחר מסע של שבוע עם הרכב יצא שהחלפתי:
2 משולשים, 4 גומיות של הציריות, גומיות מוט מייצב תחתון, החלפת שמן מנוע וגיר עם פילטר למנוע, פילטר אוויר,
פלאגים של דנסון 2 מגעים, חוטי הצתה משומשים במצב טוב (הישנים התפרקו והתפוררו כשהחלפתי פלאגים), דוד אחורי,
כיוון פרונט, בולמים קדמיים, צינורות ברקסים קדמיים עם צלחות ורפידות, נוזל בלמים חדש,
החלפתי 4 צמיגים למשומשים במצב מעולה (מקדימה זהים של אליאנס ומאחורה הם שונים לגמרי אבל המידה של כולם זהה),
החלפתי גם נוזל של המשאבת הגה כוח, שטפתי את הרדיאטור ומילאתי נוזל קירור במקום מי ברז,
כיוון וניקוי של ברקסים אחוריים (תוף).
לאחר כל התיקונים הלכתי לבעל מקצוע שאני סומך עליו ולאחר בדיקת גזים הוא אמר שהמנוע עובד מצויין.

אבל נשארו כמה רג'קטים קטנים שאני מתקשה לפתור:
1). הורדת הילוך מחמישי לרביעי (בלבד) יש רעש שניגרם מחוסר סינכרון ואני חושד שזה קשור למוטות של הידית הילוכים.
2). בסל''ד גבוהה נוצר רעש של וויברציות מידית ההילוכים.
3). הנסיעה ברכב קופצנית ואני חושד בבולמים האחוריים.
4). בעת פניה אגרסיבית ימינה (בלבד) יש רעש נקישה מהבולם השמאלי (אני חושד בבורג שמאבטח את הפין של המשולש).
5). נסיעה של 140 ק''מ (עירונית בלבד) עלתה לי בערך 35% מהמיכל דלק שזה יוצא בערך 60 ש''ח.
6). קלאץ מפריד גבוהה (קרוב לסיום חייו?).
7). איך אני יודע אם אני זקוק להחלפת רצועת טיימינג?
ohad_bravo מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 14-10-10, 00:28   #2
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
אבל נשארו כמה רג'קטים קטנים שאני מתקשה לפתור:
1). הורדת הילוך מחמישי לרביעי (בלבד) יש רעש שניגרם מחוסר סינכרון ואני חושד שזה קשור למוטות של הידית הילוכים.
2). בסל''ד גבוהה נוצר רעש של וויברציות מידית ההילוכים.
3). הנסיעה ברכב קופצנית ואני חושד בבולמים האחוריים.
4). בעת פניה אגרסיבית ימינה (בלבד) יש רעש נקישה מהבולם השמאלי (אני חושד בבורג שמאבטח את הפין של המשולש).
5). נסיעה של 140 ק''מ (עירונית בלבד) עלתה לי בערך 35% מהמיכל דלק שזה יוצא בערך 60 ש''ח.
6). קלאץ מפריד גבוהה (קרוב לסיום חייו?).
7). איך אני יודע אם אני זקוק להחלפת רצועת טיימינג?[/quote]

אגב אל תסתכל על כל מה שעשית שזה הרבה במכוניות חדשות עושים יותר סך הכל משולשים ברקסים וטיפול
לגבי 1+2 אולי תכוונן את הידית של ההליכוים ולבדוק שהמוט המחבר בין הידית לגיר לא עקום במוסך יודעים לעשות ת'מלכה הזו בעל פה
לגבי 3 + 4 תבדוק תושבות בולמים קדימה ובוקסות בולם אחורה אולי נסדקו והתייבשו או נקרעו
לגבי 5 אי אפשר לדבר בהערכות תעשה מדידות יותר מדויקות שנוכל לעזור לך
לגבי 6 כן זה אומר שקלץ' סוף ימיו רק אם עדיין מפריד טוב ומרגישים בהעברה ובזינוקים חדים שהוא מפריד אז זה לא הזמן להפריד גם קךץ' חדש נוטה להפריד קצת גבוה משאר המכוניות
לגבי 7 תריץ חיפוש דובר על זה רבות תראה אם הרצועה יבשה או החליפו לפני יותר מ 70 אלף זה הזמן עדיף להחילף ולחסוך כאב ראש
ברא מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-10-10, 02:37   #3
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
צטט:
במקור פורסם על ידי ohad_bravo צפה בהודעה
הרכב הינו פיאט בראבו, שנת 97, מנוע 1.6 16V, גיר ידני ו 177 אלף ק''מ.

אבל נשארו כמה רג'קטים קטנים שאני מתקשה לפתור:
1). הורדת הילוך מחמישי לרביעי (בלבד) יש רעש שניגרם מחוסר סינכרון ואני חושד שזה קשור למוטות של הידית הילוכים. כמו שברא אמר, לבדוק חיבורים בין מוט הילוכים לגיר.
2). בסל''ד גבוהה נוצר רעש של וויברציות מידית ההילוכים. תבדוק האם יש חופש בידית.
3). הנסיעה ברכב קופצנית ואני חושד בבולמים האחוריים. תעשה בדיקה, תלחץ על הצד האחורי של הרכ ותשחרר, אם הרכב מתנדנד יותר מנדנוד 1 אז הבולמים גמורים.
4). בעת פניה אגרסיבית ימינה (בלבד) יש רעש נקישה מהבולם השמאלי (אני חושד בבורג שמאבטח את הפין של המשולש). אחרי החלפת גומיית מוט מייצב כל הברגים נסגרו חזק? הגומיות במקומם ?.
5). נסיעה של 140 ק''מ (עירונית בלבד) עלתה לי בערך 35% מהמיכל דלק שזה יוצא בערך 60 ש''ח. לא כך מודדים את צריכת הדלק, תבצע חיפוש באתר לגבי חישוב צריכת דלק.
6). קלאץ מפריד גבוהה (קרוב לסיום חייו?). לא בהכרח, גם אצלי בבראבה הקלאץ' היה מפריד גבוה.
7). איך אני יודע אם אני זקוק להחלפת רצועת טיימינג? מפרקים מכסה פלסטיק של טיימינג (3 ברגים במכסה, בודקים שהרצועה לא יבשה וסדוקה. אם נקרע הטיימינג אז הנזק הוא כבד עקב כך שיש לך שני קאמשפטים ו16 שסטומים.

נ.ב. משאבת מים אצלך לא יושבת על חגורת טיימינג, היא יושבת על חגורת אביזרים (מזגן,אלטרנטור,הגה), כך שאין צורך להחליפה בכל החלפת טיימינג.
בהצלחה.
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה


כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מספר שאלות לגבי פונטו קבריולט lendover יעוץ ברכישת רכב 12 06-10-10 01:32
יעוץ לגבי החלפת מוסך, הזמנת קיט GSR, שאלות לגבי וריאטור mishel27 פונטו - טכני 19 19-04-10 20:53
אהלן חברה, מספר שאלות לגבי גרנדה 2009 dim4ik007 שיפורים וקוסמטיקה 0 15-04-10 01:23
מספר שאלות לגבי גרנדה פונטו 2008 dor hajaj יעוץ ברכישת רכב 2 04-12-09 23:26
מספר שאלות... תומר טמפרה - טכני 4 09-04-09 22:34


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:11.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד