![]() |
מספר שאלות לגבי בראבו 97
הרכב הינו פיאט בראבו, שנת 97, מנוע 1.6 16V, גיר ידני ו 177 אלף ק''מ.
קניתי את הרכב במצב ביניים: הרכב עמד כחודשיים מתחת לעץ מחוץ למוסך רחוב, הבעלים התייאש מהרכב לאחר שנאמר לו שהלך ראש מנוע וצריך להחליף ברקסים. כשקניתי את הרכב ציפיתי למנוע גמור, החלפת רפידות ועוד כמה דברים קטנים. לאחר מסע של שבוע עם הרכב יצא שהחלפתי: 2 משולשים, 4 גומיות של הציריות, גומיות מוט מייצב תחתון, החלפת שמן מנוע וגיר עם פילטר למנוע, פילטר אוויר, פלאגים של דנסון 2 מגעים, חוטי הצתה משומשים במצב טוב (הישנים התפרקו והתפוררו כשהחלפתי פלאגים), דוד אחורי, כיוון פרונט, בולמים קדמיים, צינורות ברקסים קדמיים עם צלחות ורפידות, נוזל בלמים חדש, החלפתי 4 צמיגים למשומשים במצב מעולה (מקדימה זהים של אליאנס ומאחורה הם שונים לגמרי אבל המידה של כולם זהה), החלפתי גם נוזל של המשאבת הגה כוח, שטפתי את הרדיאטור ומילאתי נוזל קירור במקום מי ברז, כיוון וניקוי של ברקסים אחוריים (תוף). לאחר כל התיקונים הלכתי לבעל מקצוע שאני סומך עליו ולאחר בדיקת גזים הוא אמר שהמנוע עובד מצויין. אבל נשארו כמה רג'קטים קטנים שאני מתקשה לפתור: 1). הורדת הילוך מחמישי לרביעי (בלבד) יש רעש שניגרם מחוסר סינכרון ואני חושד שזה קשור למוטות של הידית הילוכים. 2). בסל''ד גבוהה נוצר רעש של וויברציות מידית ההילוכים. 3). הנסיעה ברכב קופצנית ואני חושד בבולמים האחוריים. 4). בעת פניה אגרסיבית ימינה (בלבד) יש רעש נקישה מהבולם השמאלי (אני חושד בבורג שמאבטח את הפין של המשולש). 5). נסיעה של 140 ק''מ (עירונית בלבד) עלתה לי בערך 35% מהמיכל דלק שזה יוצא בערך 60 ש''ח. 6). קלאץ מפריד גבוהה (קרוב לסיום חייו?). 7). איך אני יודע אם אני זקוק להחלפת רצועת טיימינג? |
אבל נשארו כמה רג'קטים קטנים שאני מתקשה לפתור:
1). הורדת הילוך מחמישי לרביעי (בלבד) יש רעש שניגרם מחוסר סינכרון ואני חושד שזה קשור למוטות של הידית הילוכים. 2). בסל''ד גבוהה נוצר רעש של וויברציות מידית ההילוכים. 3). הנסיעה ברכב קופצנית ואני חושד בבולמים האחוריים. 4). בעת פניה אגרסיבית ימינה (בלבד) יש רעש נקישה מהבולם השמאלי (אני חושד בבורג שמאבטח את הפין של המשולש). 5). נסיעה של 140 ק''מ (עירונית בלבד) עלתה לי בערך 35% מהמיכל דלק שזה יוצא בערך 60 ש''ח. 6). קלאץ מפריד גבוהה (קרוב לסיום חייו?). 7). איך אני יודע אם אני זקוק להחלפת רצועת טיימינג?[/quote] אגב אל תסתכל על כל מה שעשית שזה הרבה במכוניות חדשות עושים יותר סך הכל משולשים ברקסים וטיפול לגבי 1+2 אולי תכוונן את הידית של ההליכוים ולבדוק שהמוט המחבר בין הידית לגיר לא עקום במוסך יודעים לעשות ת'מלכה הזו בעל פה לגבי 3 + 4 תבדוק תושבות בולמים קדימה ובוקסות בולם אחורה אולי נסדקו והתייבשו או נקרעו לגבי 5 אי אפשר לדבר בהערכות תעשה מדידות יותר מדויקות שנוכל לעזור לך לגבי 6 כן זה אומר שקלץ' סוף ימיו רק אם עדיין מפריד טוב ומרגישים בהעברה ובזינוקים חדים שהוא מפריד אז זה לא הזמן להפריד גם קךץ' חדש נוטה להפריד קצת גבוה משאר המכוניות לגבי 7 תריץ חיפוש דובר על זה רבות תראה אם הרצועה יבשה או החליפו לפני יותר מ 70 אלף זה הזמן עדיף להחילף ולחסוך כאב ראש |
צטט:
|
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©