מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת ג'אנטים בפונטו ספייס שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 18-03-09, 14:13   #31
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
צטט:
במקור פורסם על ידי saar צפה בהודעה
אתה בטוח במה שאתה אומר, שאתה ראית רכב שיש לו גם מודול הצתה אלקטרונית וגם חיישן נמ"ע?
אני גם מאשר, בכל השנים של אונו 70S/ 1.4IES יש מחשב הצתה אלקטרוני Digiflex 2 עם חיישן נמ"ע. רק אציין שהמחשב הצתה הזה היה צרה צרורה בכל השנים שהיה לי את הרכב.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-03-09, 16:54   #32
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
ותגיד לי בבקשה.

איזה בעיות היו לך עים המחשב?והאים צריך להקפיד שהחוטים והפלגים יהיו מקורים?ואיפו ליקנות מחשב חדש וכמה זה עולה?ושאלה אחרונה,מה אתה אומר על הפטנט שרשמתי ליפני,?ותודה מראש.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-03-09, 17:38   #33
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
פרה פרה, מוטי כן, תמיד טוב להביט ולראות שהכל בסדר גמור, לא משלמים במוסך שמשון רק מחיר של עבודה וחלפים, אלא החלק הארי הוא המקצועיות.
מי שמוכן ללכת לרופא עיניים פשוט ורגיל זה בסדר גמור.
אבל יש את אלה שמעוניינים רק ברופא מומחה, אין מה לעשות, מומחיות היא עסק יקר.

יופיטר, ברוך השם הבנתי את הבילבול שנוצר פה, אז אני אחדד למען תבינו אחת ולתמיד.

יש מודול הצתה אלקטרונית שנראה כמו גוף קירור קטן, והוא יושב על המפלג (למשל באונו פייר 1100 סמ"ק הזרקה). מודול הצתה זה, ניזון (מקבל אותות) מלקטן אותו (pick up) היושב בתוך המפלג.

ויש מודול הצתה שהוא נקרא Digiflex והוא כבר נראה הרבה יותר גדול לעומת הראשון שכתבתי, הוא ניזון (מקבל אותות) מחיישן הנמ"ע.

כאן היה הבילבול יופיטר, שאמרת לי שיש לך ברכב גם מודול הצתה אלקטרונית וגם חיישן נמ"ע, חשבתי לעצמי שזה לא הגיוני, בגלל שמודול הצתה אלקטרונית (הראשון שכתבתי) יש לו פיק אפ בתוך המפלג, הוא לא צריך את חיישן הנמ"ע. אבל אז stio הזכיר שאתה כנראה מדבר על הדיג'יפלקס אשר משמש כמודול הצתה אלקטרונית והוא ניזון מחיישן נמ"ע.

אז למרות ששניהם כמעט זהים בעבודתם, לראשון שכתבתי נהוג לקרוא לו מודול הצתה אלקטרונית, אך לשני שכתבתי נהוג לקרוא בשמו דיג'יפלקס, ולכן נוצר אצלי הבילבול.

ולכן לסיכום יופיטר, אצלך ברכב יש חיישן נמ"ע ששולח אותו לדיג'יפלקס.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-03-09, 17:39   #34
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
לי? בעיות הצתה לסירוגין. פעם היה מניע יופי, ופעם לא היה מניע בכלל.

זה התחיל ב- 2006 קצת לפני מלחמת לבנון השנייה, המנוע לא היה מניע עד ששיחקתי עם הצמת חוטים שמובילה אל המחשב. בזמן המלחמה הארורה ההיא זה ממש החריף והיו ימים שאמי היתה מתקשרת אליי ב- 6:30 בבוקר כדי לשאול איך משחקים עם החוטים כי זה שוב לא מניע (היה מלחמה אז הייתי תקוע בבסיס).
בשלב מסויים אחרי שיצאתי לאפטר ואמרו לי לחזור למחרת אז המנוע לא הניע בשום אופן ושום משחקים עם החוטים לא עזרו, אז נטשתי את הרכב ליד הבית ונסעתי באוטובוס וגם איחרתי.
כל הזמן נפלו טילים ושמעתי פיצוצים וכל המוסכים היו סגורים אז פשוט השבתתי את הרכב חודש ורק מידי פעם הוא היה מניע.
שהסתיימה המלחמה נסעתי לחיפה ודני ממצת אור סידר לי את הבעיה, הוא התקין הארקה חדשה, מדובר בשני חוטים שחורים שיוצאים מהמחשב, ומחוברים לשלדה של הרכב ואחר היה מחובר לפלוס של המצבר.

התיקון החזיק שנתיים, ואח"כ הבעיה חזרה (או שאולי משהו אחר התקלקל במחשב הזה). כשהייתי במוסך מורשה של פיאט בצפון כדי לתקן תקלה מסויימת שלא קשורה, הפנתי את תשומת ליבם למחשב והם הסתכלו כאילו פעם ראשונה הם רואים את המחשב הזה, ואמרו לי שהם לא מטפלים בדבר הזה, שאם אני רוצה הם יזמינו לי חדש ואולי (עם דגש "אולי") הבעיה תיפתר, אם לא הלך הכסף! פשוט לא מקצועיים ולא יודעים לעבוד, ולא מקובלת עליי שיטת מצליח אז השארתי ככה.
יותר מאוחר נתקעתי גם בטכניון ב- 22:00 בלילה בחושך, בשתיית השחרור שלי מהצבא גם הוא עשה בעיות ונתקעתי בתוך בסיס צבאי. עכשיו לך תשיג אישור כניסה לגרר לתוך בסיס צבאי... ביקשתי מאזרח עובד צה"ל שיש לו גם אונו כזו שיבוא להניע לי את הרכב לאחר שמשחק עם החוטים לא עזר. אח"כ שרציתי לנסוע לסוכנות של סקודה כדי להזמין את הרכב הוא גם נתקע לי בחניה, למזלי הנעתי אותו בשנייה לאחר משחק עם החוטים המעצבנים.
אח"כ הוצאתי את הצמת חוטים וחיזקתי חוט חוט, החזיק חודש יופי בלי בעיות עד שמכרתי את הרכב, וגם אמרתי לקונה שכרגע זה תקין, אבל אם יהיו בעיות שגם ישחק עם החוטים.

המחשב הצתה הזה זה החלק הכי לא אמין שקיים, וגם אין איפה לתקן כזה דבר כי אף אחד לא יודע מה זה בכלל, וגם אם תקנה מפירוק אף אחד לא מבטיח לך שזה תקין.

בנושא החיישן נמ"ע אף פעם לא החלפתי אותו ואני לא יודע בכלל איפה הוא ברכב בכלל.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-03-09, 17:43   #35
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
יופיטר הרגת אותי, לאט לאט.
לגבי הודעתך הקודמת שכל כך ביקשת שאני יגיב לה, בה אתה מדבר על הפטנט של הסיכוך חוט הצתה מהכוהל למפלג ונגיעה בגוף. אז לשאלתך כן אתה צודק זה אכן פטנט נכון, נחמד שאתה יודע עליו.
בכל אופן מה שזהו גורם, זה פשוט גורם לתדר הניצוץ להיות מחודד יותר וללא הפרעות. זה תקין, ואין שום סכנה למחשב או לצרכן כזה או אחר.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-03-09, 23:00   #36
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
תודה רבה לעונים

אבל סטיו,קראתי פעמים את התשובה שלך(הכי חשוב שחזרתה הביתה בשלום) והבנתי שהבעיה של האוטו היתה בחיוט למחשב .ולאורך כול הזמן שהאוטו היה אצלך,לא החלפתה אפילו פעם אחת את המחשב.(תקן אותי אים אני טועה).נירגעתי כי אני פושע ומשדרג כול דבר שאפשר.ו.סער תודה ונכון לפטנט הזה היתכונתי ,אני גם מיצר את החוט לבד .אבל שאלתי גם אים בריכבי אני חיב להקפיד על חוטים ופלגים מקורים כי כרגע אני נוסע עים חוטים לא מקורים(אבל ניראים לי מיקצועיים(סיליקון ויופי של עבודה)והם תוצרת הארץ,ופלגים מתאימים אבל גם לא מקורי.ולא בא לי להיתקע על איזה פקינג מחשב כושל.(ובאותו עינין,שהחלפתי פעם תושבת קרבורטור לסקודה והחזקתי ביד אחת את המקורי חדש וביד השניה חליפי חדש,ראיתי שלא תמיד המקורי עדיף,החליפי היה הרבה הרבה יותר טוב.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-03-09, 23:08   #37
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
הבעיה היתה בצמת החוטים למחשב, לא החלפתי את המחשב כי הוא עבד וגם כי אין מי שיעשה את העבודה הזאת. בכל מקרה אני סידרתי את החוטים.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-03-09, 23:25   #38
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
אז אתה צריך להיתנצל ביפני המחשב.

(המחשב הצתה הזה זה החלק הכי לא אמין שקיים, וגם אין איפה לתקן כזה דבר כי אף אחד לא יודע מה זה בכלל)ואים מישהו כן ניתקל בבעיות במחשב אשמח לישמוע ולהחכים.הבנתי שהבעיות בחיוט לפלג,ועל זה אפשר להיתגבר.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-03-09, 23:36   #39
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
עיניין הפלג הוא לפי אבחנה ראשונה שלי, אני הריי לא בעל מקצוע ובעל מקצוע מומחה לא ראה את התקלה. מי אמר שבתוך המחשב אין מגעים מנותקים? קרה לאנשים בעבר. המחשב הזה צריך להתנצל בפניי...
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 21-06-09, 23:11   #40
טוני_חאין
Member
 
האווטאר של טוני_חאין
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: ספייס 01
הודעות: 87
אישית *** היתי ישר הולך בודק לחץ דלק זה הכי קריטי יכול לקרטע לך את המנוע .
המנועה ישתה דלק בלי הפסקה ד"א אך הצריכה אצלך נורמלית..
טוני_חאין מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
רשמים והשוואה: גיר רציף או ידני - נסיעה ארוכה ומהירה Tzvika 16V פונטו - טכני 22 12-07-08 14:03
רעידות קלות aklein1 פונטו - טכני 14 30-05-08 18:01
פרידה חצי עצובה לתקופה ארוכה אוף טופיק 12 31-01-07 20:53
רעידות פורום הגראז' 1 26-01-07 21:07
נסיעה ארוכה בשביל כורכר- נזק? פורום הגראז' 2 30-03-06 21:03


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 16:18.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד