צטט:
במקור פורסם על ידי mechtech
המאוורר שברדיאטור אינו אמור לפעול כאשר המחוג במחוון הטמפ' מגיע אל הרבע (שזה באזור ה- 50 מעלות), אלא הוא אמור לפעול רק כאשר המחוג מגיע אל החצי או יותר מדוייק עובר אותו.
בהנחה שמד הטמפ' בלוח המחוונים מקורי ותקין, כמו-כן חיישן טמפ' המנוע ולא "נגעו" בהם. בדוק שהחוט מחובר היטב אל חיישן טמפ' המנוע (הוא נמצא סמוך למדיד השמן ומוברג לראש המנוע).
הרם בזהירות (שלא תתלוש את החוט) את כיסוי הגומי שעוטף את המחבר ובדוק שהוא מהודק ולא משחק, לא צריך להתקשקש עם זה יותר מדי, רק לודא שהוא יושב במקומו.
יש סבירות גבוהה שהבעיה דווקא בתרמוסטט, לכן, אם יש לך רקע טכני ואתה מטפל ברכב לבדך, תוכל לפרק את התרמוסטט ולבדוק את תקינותו. אם אין לך ניסיון אולי רצוי שתיגש למוסך או למכון רדיאטורים ובצע שם את בדיקת התרמוסטט והחלפתו במידת הצורך.
לגבי נוזל הקרור, יש למלא נוזל במפלס שבין סימן המקסימום לסימן המינימום שבמכל העיבוי, לא למלא מעבר.
מהיכן בדיוק זה נזל מלמטה? האם מאחד החיבורים בצנרת או מהפקק? מקום אחר?
|
אווקי תודה רבה , אין לי ניסיון אבל אשמח לצבור אחד , במידה וזה מסובך / מסוכן בשביל הרכב אקח אותו למוסך .
בקשר לנוזל קירור , מילאתי את המים בכמו צינור כזה לא ראיתי בכלל איפה נמצא המיכל עיבוי של המים הכחולים. (מילאתי בצינור כחול כזה עם פקק צהוב בצד הימיני למטה )