מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבת של צילומים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום של ניקיון של בראבו היפה שלי.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום של ניקיון של בראבו היפה שלי.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו שלי..תגיבו אנשים..!!!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 12-09-10, 22:57   #21
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
אוקיי אז בוא אני יגיע לנקודה שממנה הכל התחיל.
אני התווכחתי עם חבר בקשר לדוח בדיקה של הרכב שלי, לפני כמה ימים העליתי את הרכב על דיינו שנחשב לפסימי , כרגע לא משנה מי נותן השירות.
את זה עשיתי כי בבדיקה של הרכב במכון הבדיקה לרכב נמדדו 103 כוחות סוס ו11.7 קג''מ.
הבוחן טוען כי זה 2 אחוז מתחת לממוצע ובכל אין אחריות על מכלולי המנוע, איזה מגניב להם נכון.
הוא אמר לי שזה יכול להיות בגלל שלא עשו טיפול או בגלל אוויר במערכת דלק או בגלל הרעש בגל זיזים ומערכת השסתומים(וריאטור).
אמרתי לעצמי חפיף ולא התייחסתי לזה עד כלפני חודש כשהצלחתי לעמוד עם קליאו ספורט עד 120 ועם עוד כמה רכבים שאמורים לתת לי בראש כביכול.
חבר שלי ארגן לי טיול על הדיינו ושם נמדדו בגלגל 129 כוחות סוס וזהו רבותיי נחשב עוד לדיינו פסימי כמו שאמרתי.
במכון בדיקה אמרו לי כדי לקבל אחריות על המנוע אני יצטרך ללכת לעשות טיפול שמנים ופליטרים לרכב ואז לחזור לבדיקה חוזרת, כמובן אף אדם שפוי לא יעשה את זה.
עכשיו כפי שהיצרן מדווח הכוחות סוס נמדדו ב6298 סל''ד ליתר דיוק, ובטופס בדיקה מצוין ש103 כוחות סוס נמדדו ב6730 סל''ד, הבוחן טען שהוא העלה את הסלד לכיוון ה7000 כדי לסחוט עוד קצת מהמנוע. עכשיו לטמבל שלא מבין כלום אין בעיה שימכור את זה, אני לא תמים ולא פראייר ובגלל זה התאמצתי כל כך להוכיח את זה. מיותר לציין שאני לא ביצעתי עדיין שום טיפול רציני ברכב
ובגלל זה רציתי תשובה מקצועית גרידא, מה שדי קיבלתי מקייבמן.

קיצור מה לדעתכם לעשות, עברו כבר כמה חודשים מאז הבדיקה, ללכת להיכנס באבות אבותיו של המכון או פשוט לשחרר כי וואלה זה מה יש.
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז

נערך לאחרונה על ידי ליאור23 : 13-09-10 ב 21:44.
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-09-10, 01:21   #22
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
129 בגלגלים זה נתון אוטופי אפילו לכשהרכב היה חדש.
103 נשמע סביר בהחלט לרכב בן כמה? 9? 8?
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-09-10, 02:01   #23
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
+1 CAVEMAN אתה צודק אל תשכח שלפעמים נתוני היצרן הם אופטימים מדיי ותנאי בדיקה אידאלים כמו למשל האצה מ 0-100 יש מכוניות שכמעט בלתי אפשרי להגיע אתם להצהרות של היצרן
מנועי בעירה פנימית סובלים משחיקה טבעית כתוצאה מהמכלולים הנעים של המנוע אז אחרי 8 או 9 שנים כבר אני נוטה לכוון 103 כ"ס
ברא מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-09-10, 02:39   #24
stas203
Senior Member
 
האווטאר של stas203
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: אור עקיבא
הגלגלים שלי: Fiat Coupe 16VT
הודעות: 414
חבריה , הנתון של היצרן הוא למנוע בלבד!! גם רכב חדש כמו פונטו HGT יקבל כ- 20% פחות בבדיקה בגלגל.
למשל HGT חדשה נמדדת על כ-110 כ"ס בגלגלים.
כי חלק מהכוח בורח לגיר, משאבות למינהם, דפרנציאל, אלטרנטור ועוד קישקושים שמחוברים למנוע.
המנוע אולי מאבד קצת מהכוח עם השנים ,אבל לא 30%
לצורך העניין, זה הגיוני שיצא לך 103 כ"ס בגלגלים,צריך לקחת בחשבון גם חוסר דיוק של הדיינו
לגבי הסל"ד המקסימלי,אחרי שאתה עובר את ה 6500 יש ירידה מאוד משמעותית בהספק ,כך שאין צורך למשוך לשם,וזה לצורך שמירה על המנוע שלך
פשוט המחשב מוריד משמעותית את הספקת הדלק למנוע.
__________________
http://www.statuscomp.co.il
stas203 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-09-10, 04:33   #25
NaorSub
Senior Member
 
האווטאר של NaorSub
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 225
לא חבל ?
גם על הרכב וגם על הכסף ?
האוטו נוסע כמו שצריך , עזוב אותו ככה . . .

בכל מקרה , מנסיון שלי עם הרכב כבר 3 שנים , מעל 6 סל"ד המנוע מאבד מומנט משמעותי .
הכוח הגדול נמצא בין 3000-6000 סל"ד .

ושמור על הרכב , זה לא משנה כמה סוסים יש במנוע או כמה מגיעים לגלגל .
אם הוא נוסע כמו שצריך , שמור עליו ככה .
אלא אם כן אתה משפר ומתקין טורבו ושטויות , אז תעלה את הרכב על דיינו .
NaorSub מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-09-10, 06:14   #26
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
צטט:
במקור פורסם על ידי ליאור23 צפה בהודעה
מישהו יכול לשים את ידיו על עקומת המומנט ולהעלות אותה לפה(שוב אורן?)
אגב יצא לי בטעות פעם אחת למשוך את ההילוך הראשון עד הסוף ואז פשוט המנוע כאילו נתקע, לא יודע איך להסביר את זה.
ולפני שמישהו ישאל איך בטעות, אני מתכוון שכשבאתי להעביר הילוך אז לא לחצתי על הקלאצ' וההילוך לא ירד ובזמן הזה הסלד המשיך לעלות.

בחזרה לנושא, נקודת הקסם כמו שקראת לה היא 6300 סל''ד, אבל עדיין האם ב6700 סל''ד הרכב נגיד יהיה מסוגל לאבד 30 כוחות סוס בערך? וירידת מומנט חדה.
היי ליאור משום מה לא שמתי לב לשירשור הזה לכן לא הגבתי.
האם אתה עדיין צריך משהו או שזה כבר מיותר?
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-09-10, 06:15   #27
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
זאת התוצאה שהתקבלה אוטופי או לא, אין לי מושג עד כמה הדיינו מדוייק.
וכשרשמתי שזה הכח שנמדד בגלגל אז זה לא נכון, מצטער. הכח נמדד במנוע!
וזה לא שחיפשתי את עניין הדיינו, פשוט חבר שהעלה את שלו כדי לבדוק הספק אחרי שדרוג הציע לי להעלות את שלי ולכן עשיתי את זה.
ולצורך העניין זכורה לי hgt שנמדד לה 110 כוח סוס בגלגל וזאת כאשר היה ידוע שהמנוע לפני גסיסה. וכשאני מכרתי את הספייס שלי שנת 2001 לה נמדדו 76 כוח סוס במכון בדיקה אחר!
נאור זה לא העניין, אני יעזוב אותו ככה ברור. פשוט הייתה הזדמנות מעניינת שלא תחזור יותר אז ניצלתי אותה.
קייבמן אתה די סותר את עצמך פה.
מצד אחד אתה אומר שאחרי 6300 סל''ד המנוע מאבד כוח משמעותי אבל מצד שני אומר ש103 שנמדדים ב6700 סל''ד זה נתון סביר למנוע.
ותעזבו רגע את עניין הדיינו, לא נראה קצת מסריח שמכון מסיר מעליו אחריות על המנוע בגלל 2 אחוז , ובדיעבד מתברר לי שהנתון הזה הוא לא היה נכון בעליל ואפילו לא קרוב.

גם אתה הולך לעבודה אורן
אם תוכל לארגן את עקומת המומנט והסלד זה יהיה נהדר
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז

נערך לאחרונה על ידי ליאור23 : 13-09-10 ב 21:47.
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
שמן גיר בHGT זאב-ב פונטו - טכני 5 21-09-09 23:56
בעיה מוזרה בHGT זאב-ב פונטו - טכני 6 29-05-09 12:25
בעייה עם האורות בHGT זאב-ב פונטו - טכני 13 25-02-09 16:57
גיר נוקשה בHGT idango פונטו - טכני 16 11-04-08 22:29
בעיות לחץ שמן בHGT GriMx פונטו - טכני 2 03-03-08 21:56


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 12:17.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד