צפה בהודעה יחידה
ישן 06-11-10, 21:34   #12
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
בוריס ערב טוב

צטט:
במקור פורסם על ידי borisd צפה בהודעה
שלום לחברי הפורום, יש לי פיאט בראבה שנת 97, לאחרונה ירדה רצועת טיינמינג והיה צורך בשיפוץ ראש מנוע. מאז אותו שיפוץ האוטו כבה בכל ברקס פתאומי או אפילו לפעמים סתם כשהאוטו עומד ברמזור הוא נכבה.
למישהו יש רעיון מה הבעיה?
יכול להיות שכל הבעיה שלך באוטו זה סל"ד נמוך מידי.
ברכב אוטומטי הסל"ד בניוטרל צריך להיות בסביבות 1000. כשאתה מכניס להילוך הסל"ד אמור ליפול לאזור ה 800. אם הסל"ד שלך בניוטרל נמוך מידי ואתה בדרייב, הסל"ד יפול לאזור 700 סל"ד שזה גבולי. למה גבולי? כי במצב הזה, אם המאוורר נכנס לעבודה, הוא מפיל רגעית את הסל"ד עוד יותר ועלול לכבות את המנוע אם הסל"ד נמוך מידי.

תבדוק את הסל"ד בכל המצבים ותדווח.
תנסה לעמוד ברמזור בניוטרל ולא בדרייב ותגיד לנו אם יש כיבוי של המנוע.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק   הגב עם ציטוט