צפה בהודעה יחידה
ישן 02-10-10, 21:44   #10
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
פה אתה אומר:
צטט:
במקור פורסם על ידי stio צפה בהודעה
אמור להראות על הרבע בעת נסיעה מהירה (נאמר מעל 60 קמ"ש).
ופה אתה אומר
צטט:
במקור פורסם על ידי stio צפה בהודעה
טרמוסטט אחראי על ויסות המים למנוע (כשהמנוע קר אין זרימה של מים), וזה כדי שהמנוע יגיע לטמפ' עבודה במהירות האפשרית.
קצת לא מסתדר, טמפ' עבודה של המנוע היא 90 מעלות. שזה חצי במד חום.
בזמן שהמחוג יורד מתחת לחצי, ז"א הטמפ' מתחילה לרדת, ז"א הטרמוסטט צריך להתחיל להיסגר ואז חום צריך לעלות חזרה (אין צירקולציה של נוזל קירור דרך רדיאטור). בזמ שחום חוזר לטמפ' העבודה של המנוע, טרמוסטט נפתח עד הסוף ונותן לנזול קירור לבצע צירקולציה דרך רדיאטור.

זה תפקידו של טרמוסטט! לשמור על טמפ' אופטימלית של המנוע.
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט