צטט:
במקור פורסם על ידי gingel
|
הבאת אותה בול, כן בדיוק בפינות הללו הגומיה מתקשה לאטום משום מה ולכן רוב ההזעות מתחילות משם.
הבנתי שהם שיפרו את האטם, אך אנ'לא יודע במה, אולי הם הוסיפו חומר בפינות.
בפונטו הקודמת היתה לי נזילה מהאטם (כמו לכולם), חבר שלי שהיתה לו אותה הבעיה "סידר" לנו עסקת חבילה במוסך, שניים במחיר של אחד.
טוב.. הבנאדם החליט להתחיל עם הבימבה שלי, פתח מכסה שסתומים, הביא אטם והתחיל להתמהמה קלות.
יצאנו לעשן ובאיזשהו שלב שמענו מכה של פטיש, נכנסנו בטיסה וחשכו עיני.. הבנאדם מוכר ובעל מוסך שנים על גבי שנים, "יורד" עם פטיש ומוט רחב על מכסה השסתומים, כנראה ע"מ לנסות ליישר את המסילה של האטם.
אם שמת לב יש לאטם מן קשת קטנה במרכזו וגם למסילה שבמכסה. אין לי מושג למה הוא והעובד שלו חשבו שהמכסה התעקם באזור הזה.
מזל שהוא לא הכה במסילה עצמה אלא מבפנים, אחרת היה צריך להחליף מכסה.
מקרה דומה קרה לדוד שלי במוסך מורשה טויוטה בדרום, הוא בסך הכל בא לטיפול שגרתי (בזמן האחריות) וממש במקרה הוא ראה את המכונאי שם "נוחת" על מכסה השסתומים עם פטיש.
לאחר בירור עם המנהל, הוחלף מכסה חדש מהניילון והמכונאי ננזף.
כשעשיתי ראש מנוע בפונטו הנוכחית, שמתי מעט חומר אטימה לאטמים בדיוק במקומות הידועים לשמצה וכבר כמעט שנה שהמנוע נקי מהזעות של שמן. אין צורך למלא את כל האטם בסיליקון, זה סתם מלכלך וגם שאריות שלו עלולות להכנס למעברי השמן.