צטט:
במקור פורסם על ידי gingel
|
לי אישית לא זכור אם יצא לי אי פעם להשתמש בחומר האטימה הזה, אך אין שום סיבה שהוא לא יהיה טוב.
הוא מתאים ליישום במנועים בטמפ' של 205 מעלות, במגע עם דלק, גריז ושמן, מה מתאים יותר מזה.
חוץ מזה כשאתה מחליף את האטם, אין צורך לעבור עם החומר לאורך כל האטם או המגרעת ולטנף את הכל, לפי הספר גם אין המלצה למרוח חומר כלשהו (אני לא שמתי).
יש רק ארבע נקודות בעיתיות בפונטו והן משני צידי מכסה השסתומים (ימין ושמאל), בקשת שיוצרים מסבי גל הזיזים. האטם "הולך" בצורה של קשת בשני הצדדים שלו.
אני שמתי נקודה (בגודל אפונה) משני הצדדים של כל מיסב ועד היום הכל יבש כמו הנגב.
לגבי האטם בסלילי ההצתה, ה- O-ring הוא בעצם מחזיר השמן. אין גם O-ring וגם מחזיר שמן.
Oil seal זה סוג של אטם ובמקרה של סלילי ההצתה זה oil seal (אטם) מסוג O-ring והוא נקרא ככה בגלל מבנהו.