צפה בהודעה יחידה
ישן 07-11-12, 22:03   #10
mechtech
Senior Member
 
האווטאר של mechtech
 
תאריך הצטרפות: Dec 2011
מיקום: בת-ים
הגלגלים שלי: פונטו S60
הודעות: 276
צטט:
במקור פורסם על ידי matansab צפה בהודעה
סוף סוף מצאתי את הזמן להתעסק בזה, ועכשיו פירקתי את המופה וחיברתי את רדיאטור החימום.
פתחתי את נקודות ניקוז האוויר וכלום לא יצא משם, גם אחרי שהרכב התחמם.
גם מפלס הנוזל לא השתנה.
הפעלתי את המדחס ושמתי את בורר הטמפ' על חימום ומהירות 4. והמזגן ירק קצת מים מהפתחים. אחרי שהוא נרגע היה טפטוף קטן בצד הנוסע וגם בצד הנהג. ואחרי כמה דקות כל הטפטופים הפסיקו.
ואחרי כל זה, בכלל לא פעל חימום.

יש לציין שיש כמו בורג ניקוז אוויר קטן על אחד הצינורות שהולכים לרדיאטור חימום.

האם יש למישהו מושג מה בדיוק קרה שם?
והאם אין מנוס מלהחזיר את המופה?

1. לפי מה שהבנתי אתה הכנסת צינור גינה לרדיאטור החימום, ניקית אותו והמים זרמו. אם זה כך אז הרדיאטור לא סתום וזו לא הבעיה.
2. האם ביצעת ניקוז אוויר כמו שצריך? תחילה לנקז מבורג הניקוז ברדיאטור ואח"כ מבורג הניקוז בצינור של רדיאטור החימום, לנקז כאשר המנוע קר וכבוי.
אם לא יוצא משם נוזל קירור אז תקרא את מה שכתבתי במדריך לניקוז אוויר.
3. אם לאחר חיבור רדיאטור החימום מפלס הנוזל לא השתנה ואני מניח שלא הוספת נוזל לאחר חיבורו, אז או שבורג ניקוז האוויר סתום/לא נפתח (בדוק שאתה שומע ממנו יציאת אוויר כאשר אתה לוחץ את הצינורות), או שלא ניקזת טוב.
4. לגבי המפוח של המזגן תסובב למהירות 3, תכוון את בורר המזגן לחימום (אדום) ואל תפעיל את המדחס של המיזוג (זה רק להפשרת אדים בחורף).
בדוק האם המזגן פולט אוויר חם (כאשר המנוע הגיע לטמפ' עבודה, מד קרוב לחצי סקאלה).
5. לגבי הטיפטופים של המים, האם היה להם צבע או ריח של נוזל קירור?
משוך ופתח את השטיח בצד הנוסע (זה עם פתח המיזוג של הרגליים בדופן הימנית של הקונסולה המרכזית) ותראה אם רטוב שם, תפעיל את המנוע לטמפ' עבודה ותראה אם נוזל שם נוזל קירור.
צריך למנוע נזילה של מים באזור הזה, כי בדיוק מתחת לקונסולה המרכזית (מתחת לרדיו) נמצא המחשב של כרית האוויר ומים וחשמל לא הולכים טוב יחד..
mechtech מנותק   הגב עם ציטוט