מקרים כאלה פשוט מכניסים אותי "לקריזה".



אתה לא הראשון "שאוכל" אותה בטיפול ברכב ועוד במוסך מורשה ולצערנו כנראה גם לא תהיה האחרון!!!
המקרים האלו צריכים להדליק נורה אדומה לכל האנשים שנותנים את אמונם המלא למוסך מורשה בעיניים עצומות, ויש לא מעט כאלה.
חברים, זה לא משנה מוסך מורשה או מוסך אחר, יש הרבה מאד מקרים בהם המוסך המורשה עשה "פדיחות" שילד בכיתה זין לא היה עושה.
נכון שיכול להיות שהמכונאי שם "מפשל" ברמות ולבעל המוסך אין שמץ של מושג שזה כך, אך האחריות תמיד של בעל המוסך ועם זה גם שמו הטוב.
לכן בכל כניסה למוסך צריכים לפקוח עיניים טוב טוב ולא לטמון את הראש בחול.
בכל טיפול/תיקון של הרכב יש לשאול, לברר ולבדוק מה עומדים לבצע ברכב במדויק ולא לסגור מחיר, ללכת וחזור כשיתקשרו.
חשוב לבדוק לגבי האחריות בכתב, טיב החלקים וכו'. בקיצור להראות התעניינות ולראות אם מי יש לנו "עסק".
ישנם בעלי מקצוע שעם השנים נעשים חסרי סבלנות וסובלנות ובתכלס רוצים לסגור עניין ולקפוץ ללקוח הבא.
בעל מקצוע כזה "שיושב על גחלים", שלא מגלה הבנה ואין לו כח להתחיל להסביר לך דברים ולפרט במדויק מהי העבודה שתתבצע ברכב, זה כבר נותן סימן לבאות ורצוי לעשות "ויברח" משם.
"התופעה" המגעילה הזאת של "פאקים" למיניהם במוסכים השונים כולל במורשים וההתנערות שלהם מטיפול בלקוח "שאכל אותה" גם אם שלא בכוונה, נותנת הרגשה של חוסר אמון מוחלט וגם חוסר אונים, בנוסף זה "דופק" גם את בעלי המקצוע הטובים באמת.
אני למוסך כזה בטוח שלא הייתי חוזר, כמובן שיכול להיות שהמוסך בכלל צודק ואכן האבחנה שהקלאץ' גמור נכונה, אך עצם העובדה שהקלאץ' הוחלף על-ידו לפני 12K ועכשיו פתאום הוא גמור מצביעה על ה"פאשלה".
לדעתי צריך להצמיד שרשורים כאלה "לדביק" כדי שחברים נוספים יוכלו לראות באילו מוסכים כדאי לפקוח עיניים שבעתיים!!
אבל.. אני אופטימי

, כי ראיתי אצל "חיים הכט" שיש "קומבינטורים" גם בתחומים אחרים, ככה שאנחנו לא "הנטחנים" היחידים..