|
נכון, אפשר להסתדר ללא התייחסות לצבעים, פשוט תדאג שהמחוג לא יעבור את ה- 212 מעלות פרנהייט במד, ששווים ל- 100 מעלות צלזיוס (אולי אפשר לסמן את התחום האופטימלי ע"י טוש או משהו).
בכל מקרה טוב עשית שהוספת מד טמפ' ולא הסתמכת על נורית בלבד, עד ששמים לב שהיא נדלקת כבר מאוחר מדי.
חבר עם פונטו (בת שנה) "שפך" מנוע בגלל שלא היה לו מד ברכב אלא רק נורית אזהרה בלבד.
אצל הדוד שלי, אותו הסיפור עם רנו (די חדשה בזמנו), לא שם לב לנורית וחזר עם גרר כל הדרך אל הבנק.
כמו שכתבתי, עפ"י הספר, במאוורר רדיאטור בו יש מהירות אחת (שני חוטים), חיישן טמפ' המים שברדיאטור מפעיל את המאוורר בתחום טמפ' שבין 90-94 מעלות ומפסיק את פעולתו בתחום טמפ' שבין 85-89 מעלות.
כעיקרון המאוורר אמור לשמור שטמפ' המנוע תהיה באזור 90 מעלות (פלוס מינוס) וכשהטמפ' מטפסת מעבר, המאוורר אמור להוריד את הטמפ' בחזרה.
רק כדי להיות רגוע, אולי כדאי לודא מהי הטמפ' של המנוע בפועל בעזרת מד אינפרא.
אפשר לתת קפיצה למוסך ולבקש שיבדקו.
|