צפה בהודעה יחידה
ישן 22-06-12, 02:12   #7
mechtech
Senior Member
 
האווטאר של mechtech
 
תאריך הצטרפות: Dec 2011
מיקום: בת-ים
הגלגלים שלי: פונטו S60
הודעות: 276
צטט:
במקור פורסם על ידי trian צפה בהודעה
תודה על העזרה,

עד כמה שהבנתי כנראה שהעשן היה תוצאה של שריפת שמן כי הוא היה בצבע טורקיז ובגלל שהיה ריח שרוף כמו כשבולמים בירידה חזקה מדי.

למען האמת בינתיים הרכב עדיין שם במוסך כבר בערך 3 שבועות אני חושב, כי אני עם רכב חברה במקביל.
מתלבט אם למכור אותו ככה למוסך, כרגע הציע לי 4K, נשמע לי לא סביר. מחירון 11K מוריד פגוש שבור כ-700 שח קיבלתי הצעה בעבר, ומנוע אחרי אובראול 4K = אני יכול להרוויח עליו 6K אם הייתי מוכר אותו אחרי התיקונים, וכנראה שבשבילו לעשות אובראול מנוע העלות היא לא באמת 4K.

נשמע לי שהוא גונב אותי קצת כי האוטו כבר שוכב אצלו שם.
ובנימה אופטימית..
אמנם אין מנוס מאובראול כדי להשמיש את הרכב, לדעתי אם אתה צריך רכב והמצב הפיננסי לא בעננים, אז הייתי מתקן את הרכב וממשיך להחזיק בו.
עם זאת, לפני התיקון הייתי יושב עם המוסכניק על הצעת מחיר מפורטת של החלקים, עבודה וכו', בכתב כולל אחריות כדי לדעת בדיוק איזו תמורה מקבלים בעד "האגרה".

אם העבודה תבוצע כמו שצריך, תוכל להנות מהרכב לא מעט זמן.
אם אתה לא ממש זקוק לרכב, "שחרר" אותו לבנאדם וזהו, הרכב תקוע שם ולדעתי לא שווה את הטרחה לתקן ע"מ למכור, וגם לא יהיה קל (בלשון המעטה) למכור את הרכב קרוב למחיר המחירון, אבל איך אומרים.. "לכל סיר יש מכסה"...
איך שלא יהיה, בהצלחה!
mechtech מנותק   הגב עם ציטוט