מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

HGT 2001 מחודש
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו שהייתה לי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

קצת מייק-אפ ;)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 26-12-15, 10:47   #1
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
בעיה טכנית או פשלה של החרט.

אתמול היה אצלי יאיר עם הפיאסטה של אימו. לאחר שביצע שיפוץ ראש, המים בורחים ממיכל העיבוי לאחר נסיעה של כ-30 ק"מ. הראש נימסר לחרט. הוחלף גם הטרמוסטט שלדבריו ניבדק ונימצא תקין. צינורות המים בכניסה וביציאה מהמנוע היו בחום סביר. דבר ראשון קבעתי שיש להחליף את הפקק. קנינו פקק חדש ונסענו במהירות של 100 קמ"ש, לא הועיל המים המשיכו לברוח .
בבדיקת לחץ במערכת המים התגלו דליפות בצינורות הגומי. לאחר שחיזקנו, לא ירד שעון הלחץ ובכול זאת המים "בשלהם" המשיכו לצאת.
פירקנו את הפלגים וביצענו בדיקת לחץ הפוך, כאשר בוכנה מס' 4 הייתה בנמ"ע. לא להאמין, הלחץ יצא לצילינדר מס' 2. סובבנו מנוע והבאנו את בוכנה מס' 1 לנמ"ע הלחץ יצא דרך האגזוז.
חשדתי בטיימינג, אבל יאיר טען שהוא בטוח שהרכיב את הטיימינג במקום.
לא נותר לקבוע אלא שהחרט לא שיפץ את הראש כראוי.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 26-12-15, 18:23   #2
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
אני בטוח במליון אחוז שהטימינג במקום כי אחרת המנוע היה מזיף או לא שהיתי דופק שסתומים.
במנוע הזה אי אפשר לפשל עם טימינג כי אחרת תידפוק את השסתומים בשניה
יש בעיה בסתומים עצמם כי לא יתכן כאשר הכנסנו לחץ לבוכנה 3 כשהיא היתה בנמ"ע והלחץ יצא דרך סעפת יניקה
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-12-15, 21:59   #3
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
אבל עדיין בדיקת לחץ הפוך לא נתנה לכם את האינדיקציה לאן בורחים המיים?
__________________
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-12-15, 22:41   #4
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
המים המשיכו לצאת כי יש שתי צינורות שהבנד עליהם לא הדוק מספיק כי זה בנד קפיצי והם מיתחברים על פלאנג' מים שהיציאות שלו אכולות מעט וצריך להחליפו
מחר אני אפרק את הראש ואבדוק בעצמי עד כמה הראש מעוות ואלך לחרט ואדרוש את הכסף חזרה
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-12-15, 09:57   #5
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
יאיר עצור!!!!
לפני שאתה מוריד את הראש, בדוק שוב את הטיימינג וסלק את הטרמוסטט.
עשה זאת למרות שאתה בטוח שהם בסדר. כבר היו דבר"מ.

דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-12-15, 11:12   #6
asafasaf
Member
 
האווטאר של asafasaf
 
תאריך הצטרפות: May 2015
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: גטס ידנית
הודעות: 63
בהמשך לדוד,
יאיר אם תכתוב לי דגם מנוע אתן לך את הסימונים מאוטודאטה כדי שתוכל לוודא.
__________________
אסף

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
asafasaf מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-12-15, 12:11   #7
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
צטט:
במקור פורסם על ידי asafasaf צפה בהודעה
בהמשך לדוד,
יאיר אם תכתוב לי דגם מנוע אתן לך את הסימונים מאוטודאטה כדי שתוכל לוודא.
ראשית אני לא חדש בתחום ויש לי נסיון לא מעט בתחום המכונאות שמאפשר לי לעשות טיימינג ברכב מהסוג הזה גם ללא סימונים (אין סימונים ויש צורך בכלים מיוחדים והמון נסיון)
תודה על ההצעה אבל אני אותר עליה כיוון שיש לי אוטודאטה ,ספר היינז של הרכב שההורים שלי קנו כאשר הם קנו את הרכב ומעל הכל יש לי את מזרחידאטה (davidmzr)

בקיצור הרגע סימתי לבדוק את הטימינג לאחר שקימבנתי לעצמי כלי לבדיקה וקיבוע גלי הזיזים כמו שמופיע בהוראות היצרן ועל אף שלא הישתמשתי בו בהתחלה הטימינג נימצא במקום
הטרמוסטט הוסר ואני עכשיו אלך לבדוק מרווח שסתומים
אעדכן עוד מעט מה עלה בגורל המרווחים ויצא לסיבוב לבכדי לשלול בעיה שניגרמה מהטרמוסטט
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-12-15, 13:08   #8
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
טוב אז בדקתי את המרווחים של השסתומים
בשסתומי יניקה כל השסתומים מכוונים למידה הנמוכה כלומר למרווח הנמוך פרט לשסתום אחד מתוך שסתומי היניקה בבוכנה מס 1 שבו המרווח עוד יותר קטן ב0.02 ממ
בשסתומי הפליטה השסתומים מכוונים בין המידה המינימאלית לבין מינימיום +0.02 ממ
המרווחים לפי אוטודאטה הם יניקה: 0.17-0.23 ממ
פליטה 0.27-.033 ממ
ארכיב עכשיו מכסה שסתומים ואלך לטייל לי ברכב עד שיצא לאחד מאיתנו המיץ
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-12-15, 13:34   #9
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
מאחר שמנועי הפורדים עובדים בטמפרטורה גבוהה, יש חשיבות יתר למרווח השסתומים. מאשר במנועים אחרים. כאשר הכול תקין, אין מצב שבוכנה מס' 1 בנמ"ע תעביר לחץ לאגזוז אלא אם שסתום פליטה לחוץ או לא סוגר טוב.
טוב שהקשבת ובדקת מרווח. אני לא כל כך מרוצה מהמרווח, אבל יש מצב שזה לא בדיוק הבעיה.
ביום שיש בגלל הלחץ, 3 מכוניות לתיקון על הראש, הרכב שלך ועוד אחת לטסט, לא יכולתי לנתח את ממצאי הבדיקות שעשינו. תודה רבה על העזרה שהגשת לי בשאר המכוניות.
עשה סיבוב ודווח.
מה נתת לי שם חדש, (מזרחידאטה ) להחליף את שם המשתמש בפורום ?.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.

נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 27-12-15 ב 13:38.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-12-15, 15:51   #10
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
טוב אחרי נסיעת מבחן ארוכה הרכב עדין פולט מיים גם כשאין טרמוסטט מורכב במנוע
המאורר נידלק בזמן ורגע לפני שנידלק המאורר המים רותחים ויוצאים
אין בעיה בנגד מהירות של המאורר כי עקפתי אותו
דוד מחר אני בא עם הרכב ועם הראש אחר ונלך על הבוקר לחרט שלך ואז ליבנה להביא חלקים ואז נפרק את הראש מהמנוע ונבדוק עד כמה הוא עקום
אני לא מבין מה אין כבר בעלי מקצוע ישרים ואמינים ?
יש רק מאניקים שרואים לקוח מיזדמן ודופקים אותו ??
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
חידה טכנית נושאת פרס. davidmzr אוף טופיק 22 15-07-14 23:12
בעיה טכנית ברכב - check transmission or286 פונטו - טכני 2 16-05-14 18:43
שאלה טכנית על ראש מנוע dodihob פונטו - טכני 6 13-05-12 23:44
בעיה טכנית - נתפס הגז(בעיקר בניוטרל) - HGT 01 avigabso פונטו - טכני 5 07-06-08 11:02
בעיה טכנית: למה במקום סמלון אישי מופיע לי: X ? אתר המועדון 4 19-03-06 23:32


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 20:25.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד