מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > שאר הדגמים - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

שאר הדגמים - טכני דגמים שלא מופיעים למעלה.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ובכן נעים להכיר עכשיו רשמית.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

טיפול דיטיילינג לאוטו - התזמון המושלם :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

צ'ינקווצ'נטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 25-06-11, 14:56   #1
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
Smile מדיד חום מנוע השתגע - פיג'ו 306

שבת שלום,

כמו בכותרת, 306 אוטומט מנוע 1.6 2001. (כן כן אני יודע שזה פורום פיאט, אבל בעת תקלה כולנו מתאחדים )

כבר תקופה שהשעון חום מנוע עושה בעיות, אנסה לתאר זאת כך,
בנסיעה בעיר או מחוץ לעיר, החום מנוע אמור לעמוד קבוע על האמצע, בערך 90 מעלות, בספר רכב רשום שגם עד מאה מעלות זה תקין.
המצב הוא שכל הזמן המדיד עולה הרבה מעל ה90, אפילו הגיע לקו האדום ולעיתים יורד מתחת ל90. בהאצות חזקות החום עולה ושאני עוזב את הגז החום מתייצב ואז שוב עולה. יש לציין שהרכב לא אוכל גרם שמן ולא מאבד מים. המנוע מגיב היטב, אותן התגובות בשנתיים שהוא אצלי.
חשבתי אולי הבעיה בטרמוסטט אבל הוא נבדק והוא נמצא תקין, כעת אני חושב שהבעיה היא או ביוניט חום או בלוח שעונים.
הרכב עבר 82 אלף קילומטר, לכן נראה לי תמוה שרכיבים כאלו יתקלקלו כבר, יש לציין שכל החלקים שקשורים למערכת הקירור מקוריים מהיום שהרכב יצא משערי המפעל.

רוב תודות לעוזרים.
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז

נערך לאחרונה על ידי ליאור23 : 25-06-11 ב 16:18.
ליאור23 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 25-06-11, 16:01   #2
Tipo
Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט טיפו
הודעות: 57
ממ לך לכיון משבאת המים יש סימפטום כזה , בסלד בנסיעה הפולי כביכול מחליק ובסלד סרק ובטווח הזה המשאבה עובדת רגיל , אבל עדיין בדוק את השעון או יוניט , בדוק מתחים או התנגדות (יונטי חום)
Tipo מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-06-11, 16:20   #3
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
לא חשבתי לכיוון משאבת המים, למרות שבוצע טיימינג מלא כולל משאבה ביום הקנייה.
אני נוטה יותר לכיוון יוניט חום ושעון חום בגלל שבהנעת בוקר קרה, תוך דקה שתיים הרכב כבר מגיע ל90 מעלות ומתחיל לנדוד בכל עקומת השעון, זה לא הגיוני בעליל.
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
המחשב השתגע :( dodihob אוף טופיק 3 23-12-09 21:10
מדיד שמן iz2 פונטו - טכני 6 14-03-09 13:05
מזל טוב לגיא(סטיו) ליום הולדתו ה22! צביקה קרבורטור אוף טופיק 15 08-08-08 20:23
חלון הנהג לא מגיב stas203 פונטו - טכני 15 14-05-08 05:39


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 09:30.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד