רק משתמשים רשומים יכולים לצפות בגלריה |
30-01-08, 23:37 | #2 |
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 93
|
צ'ינקווצ'נטו
cinquecento באיטלקית - חמש מאות |
31-01-08, 08:35 | #3 |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
צודק צודק
פשוט typo ואני לא מצליח לסדר את זה....
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
31-01-08, 18:17 | #4 |
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: יבנה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 53
|
|
31-01-08, 18:34 | #5 |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
לא ניתן לייבא לארץ רכבים בני פחות מ-30, והרכב הזה עדיין לא בן שלושים
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
26-04-08, 22:09 | #6 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: 500 TwinAir Sport 2012 ידני
הודעות: 549
|
ראיתי באיטליה המון כאלה וזה פשוט אוטו כזה חמוד!! שהוא יהיה בן 30 אני יביא את הגרסא הספורטיווית שהייתה בצבע צהוב. יש לי תמונה של כזה, אני יעלה לפה עוד רגע
גם שמענו באיטליה אחד כזה שהיה לו רעש בדיוק כמו של המנוע קירור אוויר של ה500 הישנה, אבל אני לא מבין איך אם יש לו הנעה קדמית.. |
27-04-08, 00:52 | #7 | |
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 93
|
צטט:
אחת הגרסאות שלו מצויידת במנוע 704 סמ"ק 2 צילינדרים ומקורר מים שהתגלגל מהפיאט 126 ביס (דור שני) והיה בשימוש גם בפנדה. מנוע זה הוא אבולוציה של מנוע ה-126 דור ראשון, שני צילינדרים מקורר אויר, שהתגלגל ממנוע ה-500 המקורי. אגב, לפני כמה שנים עקפתי באילון 500 עם מספר ישראלי. נערך לאחרונה על ידי yuvk : 27-04-08 ב 00:54. |
|
27-04-08, 09:22 | #8 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: 500 TwinAir Sport 2012 ידני
הודעות: 549
|
|
27-04-08, 23:44 | #9 | |
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 93
|
צטט:
ה-500 הצהובה ממפגש מועדון פיאט הראשון היא שלי. ראיתי 500 חדשה משנות ה-90, הדגם המדובר בשרשור זה. זו הפעם הראשונה והאחרונה שראיתי כזו בכבישי ישראל. אגב, פיאט מרבים לקרוא ל-500 שלהם "החדשה". הפיאט 500 משנת 57 נקראה Nuova 500 כלומר "500 החדשה", כדי להבדיל בינה לבין ה-500 טופולינו. גם ה-500 החדשה שהוצגה בדיוק 50 שנה מאוחר יותר, בשנה שעברה, נקראה כך. ה-500 של שנות ה-90 נקראה ונשאה סמלים של "סתם" Cinquecento, שזה 500 במלים. |
|
כלי נושא | |
הצג מצבים | |
|
|
נושאים דומים | ||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
טיפול ראש מנוע (sx 2001, נערך) | עומר | פונטו - טכני | 9 | 17-07-10 20:32 |
קניית פנסי ערפל מקוריים לרכב (פונטו דור רא | amimalka | שיפורים וקוסמטיקה | 13 | 27-12-07 20:53 |
מחפש מגנזיום שחור 15" ארבעה חורים לפונטו Hgt | partom | קניה | 4 | 23-12-07 00:21 |
ספייס - טורים גבוהים לאחר ניקוי מיצעת | יעקב | פונטו - טכני | 7 | 14-12-07 22:30 |
החלפת משאבת מים ורצועת טיימינג (sx 2001, נערך) | עומר | פונטו - טכני | 1 | 31-10-07 15:42 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד