![]() |
|
![]() |
פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Member
תאריך הצטרפות: Nov 2009
מיקום: עמק חפר
הגלגלים שלי: פונטו s 60
הודעות: 33
|
שלום ,פרוק ציריה
איך מפרקים ציריה בפונטו?
אני רוצה להחליף ציריה שמאלית. מה לפרק בנאבה? חוץ מתפוח תחתון, בולג'וינט. תודה |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
צריך גם לפרק את תושבת של גומיה בצד של הגיר.
לא לשכוח למלא שמן גיר אחרי החלפה. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Member
תאריך הצטרפות: Nov 2009
מיקום: עמק חפר
הגלגלים שלי: פונטו s 60
הודעות: 33
|
תודה, צריך לפרק גם ארבעה ברגים?
שיושבים בצד של הגיר?
תודה |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
מישהו מטפל בך?
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
|
מדובר ברכיב המשתייך למערכת ההיגוי ברכב,
אני מציע לך לגשת לאיש מקצוע, לפחות בפעם הראשונה, להביט איך הוא מחליף את הצריה, לקחת תמונות, ולרשום לך בצד במחברת את שלבי הפירוק ולאחר מכן את שלבי ההרכבה. יהיה בלתי אחראי לנסות ולעשות זאת בפעם הראשונה בעצמך, וזו לעניות דעתי, שאתה יכול לקבלה ולדחותה. כך או כך היא בשבילך
__________________
בתקווה שעזרתי, סער |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Member
תאריך הצטרפות: Nov 2009
מיקום: עמק חפר
הגלגלים שלי: פונטו s 60
הודעות: 33
|
תודה אבל לא הבנתי איך ציריה שייכת להיגוי
יש לי נסיון בפרוק ציריות בעיקר בסוברו
אבל פה יש משהו מוזר- הציריות לא רוצות לצאת מהצד של הגיר. משהו יכול לעזור? תודה |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
תפוח עליון מסרק הגה.
בכדי לפרקו ספור את כמות הסיבובים בערך בסביבות ה-18 והחזר באותה כמות הסיבובים. מה שכן תצטרך לתפוח עליון חולץ לתפוח . או פטיש ולדפוק רק על האום .או ג'ק 2 טון בו אני השתמשתי לגבי המשולש תצטרך לום או מוט בכדי לשחרר את התפוח התחתון. קצת קשה אך אפשרי. לגבי החלפת צירייה אפשר להחליף רק את הפעמון שעלותו זולה בסביבות 140 ש"ח |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Member
תאריך הצטרפות: Nov 2009
מיקום: עמק חפר
הגלגלים שלי: פונטו s 60
הודעות: 33
|
אוקי..אז ככה
לא פתחתי תפוח עליון מסרק הגה.
שחררתי את התפןח התחתון שיושב על המשולש התחתון (יותר קל ללחוץ על המשולש כשמפרקים את המוט מייצב) אח"כ שני ברגים שתופסים את כל הבולם לנאבה - את העליון פתחתי לגמרי והוצאתי. את הבורג התחתון רק שחררתי על מנת שישמש כציר. לגבי שחרור הצריה מהגיר על מנת להחליף מחזירי שמן- וויתרתי מה גם שאין נזילת שמן.- זה באמת כבר למוסך- יש שם טבעת לחץ שאם היא תתפרק זה סיפור. מהצד של הגיר פשוט רק פרקתי את הבנד של הגומיה והציריה יצאה. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
מישהו מטפל בך?
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
|
גם עכשיו אתה עדיין לא מבין מדוע זה קשור למערכת ההיגוי?
__________________
בתקווה שעזרתי, סער נערך לאחרונה על ידי Caveman : 30-05-10 ב 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Member
תאריך הצטרפות: Nov 2009
מיקום: עמק חפר
הגלגלים שלי: פונטו s 60
הודעות: 33
|
תודה על ההצעות.. +והעצות
כל הפרוק של הציריות נועד לפרק את הגיר על מנת להחליף מיסב לחץ שקרס., מחזיר שמן וקלאצ חדש.
יומיים של עבודה קשה . אבל הרבה סיפוק בסוף. תודה למי שהגיב. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
שלום לכולם- חדש כאן | מישל431 | פונטו - טכני | 2 | 13-11-09 16:41 |
אונו 94 - ציריה או מה ? (ערוך) | פורום הגראז' | 5 | 17-05-07 09:13 | |
שלום אני חדש | מועדון פיאט ישראל | 2 | 06-04-07 16:59 | |
שלום | מועדון פיאט ישראל | 1 | 09-04-06 23:23 | |
שבת שלום | מועדון פיאט ישראל | 0 | 07-04-06 18:12 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד