מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הנסיכה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו היפה שלי :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-פונטו ספייס שלי אחרי פוליש ווקס


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 23-05-10, 22:04   #1
turbo guy
Senior Member
 
האווטאר של turbo guy
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
תקלה במאוורר פונטו HGT

היום זה היתחיל ,עם התנעת הרכב המאוורר עובד ללא הפסקה
ורק במהירות הגבוהה ..כשמיכל המיים מלא עד הקו העליון כך שמיים יש ..
חום המנוע לא עובר את הרבע בשעון והרכב נוסע רגיל לגמרי
מישהו ניתקל בבעיה דומה ?או בקיצור מישהו יודע מה התקלה ?
תודה .
turbo guy מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 23-05-10, 23:13   #2
שחרון
מנהל
 
האווטאר של שחרון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מתחת לרכב....
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT אבארט'
הודעות: 1,555
חנית בשמש?
__________________
ירוק ומגרד אספלט ....ומתקשר למע"צ
שחרון מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-05-10, 23:20   #3
turbo guy
Senior Member
 
האווטאר של turbo guy
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
אתה רציני ? לפי מה שאתה אומר היתי צריך להחנות על השמש ..הרכב בחניה מקורה כל הזמן
ומדובר בהתנעה ראשונית על מנוע קר לגמרי
יכול להיות מצב שבגלל עודף גז במזגן התחילה הבעיה ?

נערך לאחרונה על ידי Caveman : 24-05-10 ב 00:07.
turbo guy מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-05-10, 23:57   #4
*ניר*
חבר מועדון
 
האווטאר של *ניר*
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: hgt
הודעות: 240
המזגן היה מכובה? והאוטו היה קר?
*ניר* מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-05-10, 00:06   #5
turbo guy
Senior Member
 
האווטאר של turbo guy
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
צטט:
במקור פורסם על ידי *ניר* צפה בהודעה
המזגן היה מכובה? והאוטו היה קר?
הרכב היה קר מאתמול אחר הצהריים ולא הספקתי אפילו להפעיל את המזגן
מה שכן מיליתי גז במזגן ביום שישי. הבנתי שיש קשר בין עודף גז והפעלת המאוורר.
כי חלק מהפעולה של המאוורר במהירות הגבוהה זה
לקרר גם את הגז אולי בגלל העודף היתקבלה פקודת הפעלה של המאוורר??
turbo guy מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-05-10, 09:45   #6
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
זה קורה רק כשאתה מניע את האוטו?

האם מילאו לך גז עם מכונה?
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-05-10, 10:56   #7
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
יש מפסק לחץ גז על צינור גז לחץ גבוה.נתק את הפלג של המפסק ואים הפסיק ,הבעיה במזגן.ותחזור למי שטיפל במזגן.
__________________
האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-05-10, 11:52   #8
turbo guy
Senior Member
 
האווטאר של turbo guy
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
צטט:
במקור פורסם על ידי ארילו צפה בהודעה
זה קורה רק כשאתה מניע את האוטו?

האם מילאו לך גז עם מכונה?
המילוי נעשה בשיטה הישנה לפי שעונים .מאז שקניתי את הרכב המזגן זה
הדבר הכי דפוק שקיים בו ..אז עמדתי על כך {אולי כמו אידיוט }שימלאו לי יותר גז
אז באמת המזגן קירר בצורה הכי קיצונית שהכרתי
וכמובן צצה הבעיה ניסיתי קודם להוריד קצת גז ,המאוורר בעוצמה הגבוהה הפסיק להישתגע
אבל נשאר לעבוד בעוצמתו הנמוכה קבוע ללא הפסקה.. והמזגן המאד "לא יעיל "של הHGT חזר להיות עלוב כמו בHGT רבות שאני מכיר על תקן של מפזר חום ..
turbo guy מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-05-10, 11:55   #9
turbo guy
Senior Member
 
האווטאר של turbo guy
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
צטט:
במקור פורסם על ידי upetar צפה בהודעה
יש מפסק לחץ גז על צינור גז לחץ גבוה.נתק את הפלג של המפסק ואים הפסיק ,הבעיה במזגן.ותחזור למי שטיפל במזגן.

תודה ..אני אבדוק את זה
turbo guy מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-05-10, 12:15   #10
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
פעולת מאוררי הרדיאטור

למיטב ידיעתי יש 2 מאוררים לרדיאטור ושניהם פועלים תמיד ביחד, או במהירות איטית או במהירות מהירה.
מאוררים אלו מופעלים ע"י מחשב נהול המנוע או בתלות של חום המנוע או בתלות של לחץ גז המזגן, כפי שכתבו קודמיי.
מאוררי הרדיאטור פועלים בצורה חשמלית של טורי/מקבילי, קרי ששלושה ממסרים מפעילים אותם ואז או שהם מתחברים טורית ופועלים לאט במתח של 6V או שהם מתחברים מקבילית ואז פועלים מהר ובמתח של 12V.
מילוי גז המזגן חייב להתבצע ע"י ריקון כל הגז המע' ואז מילוי גז ע"י מכונה יעודית במשקל מדויק לפי הוראות היצרן.
אם אכן לחץ הגז במזגן גבוה מדי המאוררים יפעלו גם ללא צורך.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
ברשותי פיאט פונטו עם בעיה במאוורר רדיאטור. Avi g פונטו - טכני 6 03-04-10 23:31
בעיה רצינית!! במאוורר eyaluriel פונטו - טכני 7 17-11-08 21:36
כיוון זרימת האויר במאוורר שיושב על הראדיאטור - עזרה admin2000 בראבה - טכני 2 08-10-08 00:19
חישן הטמפרטורה במאוורר Akusho טמפרה - טכני 11 26-02-08 19:01


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 17:31.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד