![]() |
|
![]() |
בראבו - טכני טכני - דגמי בראבו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: bravo
הודעות: 27
|
רעש מהמנוע כשהאוטו קר. שסתומים
בראבו 98 1.4 - כל פעם שאני מניע את האוטו כשהוא קר אז יש רעש מהמנוע, תק תק תק כזה ***..
וכשהרכב מיתחממם הרעש פוסק. אמרו לי שזה רעש כאילו שסתומים הלכו. מה התופעות של השסתומים? וכמה עולה כל העסק הזה? (ליפני שלוש ימים נידלק לי האור של המזרקים פעמיים באותו יום) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
אחרי כמה זמן זה פוסק?
אצלי ב1.6 הרעש מופיע 2 שניות אחרי הנעה וזהו. מדובר במרימים הידראולים. ישנה מחלה במנועים 1.4 קשורה ללחץ שמן במנוע, מצתבר לכלוך באגן שמן, סותם משבאת שמן ואז לחץ שמן יורד, עקב לחץ שמן נמוך השמן כמעט לא מגיע לשסתומים וכתוצא מכך הקאמשפט נשחק. מתי פעם אחרונה החלפת שמן ופילטר שמן ? מה הצמיגות של השמן שכרגע נמצא במנוע ? הצליל התחיל אחרי טיפול אחרון ? דבר ראשון תחליף שמן ופילטר שמן. תקנה שמן טוב(LIQUI MOLY, ESSO, AGIP, SELENIA) ופילטר מקורי. צמיגות מומלצת למנוע זה 10W-40. בנוסף ממליץ לבדוק תקינות לחץ שמן במוסך, עדיף לעשות בדיקה לפני חשש לשחיקת קאמשפט כי אז זה יהיה סיפור מאוד יקר. נערך לאחרונה על ידי Lexxxa : 25-12-09 ב 07:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: bravo
הודעות: 27
|
עשיתי טיפול ליפני K10 .
הראעש מפסיק אחראי איזה 10-15 דקות, אבל למה נידלק לי האור של המזרקים כל פעם?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: מאחורי ההגה
הגלגלים שלי: Punto XTZ
הודעות: 479
|
לי בפונטו היה רעש כזה בהנעה ולא היה מפסיק גם לאחר נסיעה. משמע, כל הזמן היו תיקתוקים. זה התחיל אחרי שעשו לרכב ראש מנוע והחלפת מובילי שסתומים.
אני פניתי למוסך מאחר והיתה אחריות לעבודה ולא עבר חודש אפילו והוא החליט על בדיקת כיוון, היה מכוון והרעש לא נעלם אז הוחלט להביא ראש מנוע אחר חדש והוא הוחלף על חשבונם ללא כל עלות מצידי. מאז אין את הרעש הזה. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: bravo
הודעות: 27
|
אתה אומר שאני צריך ללכת לבדיקה ואולי לעשות ראש?
עוד בעייה קטנה שמתי לב שיש לי נזילה מבתוך האוטו ( מתחת לדאשבורד) מה זה אומר??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
נאור, עוד פעם,
מה הצמיגות של השמן שכרגע נמצא במנוע ? הצליל התחיל אחרי טיפול אחרון ? דבר ראשון תחליף שמן ופילטר שמן. תקנה שמן טוב(LIQUI MOLY, ESSO, AGIP, SELENIA) ופילטר מקורי. צמיגות מומלצת למנוע זה 10W-40. בנוסף ממליץ לבדוק תקינות לחץ שמן במוסך, עדיף לעשות בדיקה לפני חשש לשחיקת קאמשפט כי אז זה יהיה סיפור מאוד יקר. תשובות חביבי, תשובות ![]() נראה לי הגיע הזמן לעשות טיפול אחרי 10K, לא ? כמו שכתבתי, תחליף שמן להתחלה ואחרי זה נראה. לגבי נורת הזרקה, הטורים יציבים ? מה צריכת הדלק של הרכב? ובכללי צריך להתחבר עם מחשב ולראות מהי התקלה. ניחושים לא יעזרו לך ממש. נזילה מבתוך האוטו ( מתחת לדאשבורד) אומר שהגיע זמן להחליף רדיאטור פנימי של החימום, תבדוק האם חסר נוזלל קירור. נערך לאחרונה על ידי Lexxxa : 25-12-09 ב 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: bravo
הודעות: 27
|
20W50 זה הצמיגות של השמן.
עשיתי עם הטורים בהילוך סרק משחקים קצת בין 800 - 900, האוטו אוכל דלק, ליטר ל-8 ק"מ בערך. כמה עולה רדיאטור חימום פנימי? וראיתי פה באחד ההודעות שעבודה רק 1000 ש"ח בערך כי צריך לפרק את כל הדאשבורד, זה נכון?? לא אני עשיתי את הטיפול, האוטו אצלי חודשיים ועשיתי איתו 4000 ק"מ , הבחור שקניתי את הרכב ממנו עשה טיפול 10K חודש ליפני שקניתי אותו. שאלה קטנה: יש מצב עם חיברו לי וונטה ועשו חיבורים הפוכים אז האור של המזרקים ביגלל זה נידלק? כי מאז שהחלפתי וונטה התחיל האור להידלק בנסיעה. ועם אפשר סירטוט של החוטים של הוונטה והחיבורים לכרב?? נערך לאחרונה על ידי naorvaknin : 25-12-09 ב 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: מאחורי ההגה
הגלגלים שלי: Punto XTZ
הודעות: 479
|
תעשה מה שאומרים לך ואל תלך ישר להחליף ראש מנוע כי אולי הבעיה לא שם.
תשמע מה Lexxxa אומר לך כי יש בבעלותו גם בראבה. לי יש פונטו. היתה אצלי סיבה שהחליפו שוב ראש מנוע. לא בהכרח שזאת הבעיה אצלך. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: bravo
הודעות: 27
|
עוד משהו קטן,
רדיאטור חימום מה הדפקיד שלו? אני יכול להמשיך לנסוע כרגיל? יהיה לי מזגן חם?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
נאור נראה לי שאתה לא רוצה להקשיב.
20W-50 זה שמן שלא מתאים למנוע שלך. תחליף דחוף ל 10W-40 לפני שהקאמשפט שלך יגיד לך ביי ביי. לגבי הוונטה, יש לך נגד או לא ? הרכב מתחמם? לא קשור לנורת הזרקה. מזגן וחימום זה 2 מערכות שונות, תחליף רדיאטור פנימי כי נוזל לך קירור וזה ממש לא בריא. לא יודע אם צריך לפרק דשבורד בשביל החלפה. נאור, ותתחיל כבר לטפל באוטו שלך, כי בהמשך יהיה יותר גרוע! נערך לאחרונה על ידי Lexxxa : 26-12-09 ב 05:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
רעשי שריקות מהמנוע | dodihob | פונטו - טכני | 14 | 07-10-09 03:33 |
רעשים מהמנוע - חלק ב' | dodihob | פונטו - טכני | 3 | 06-04-09 02:07 |
רעשים מהמנוע | dodihob | פונטו - טכני | 30 | 18-02-09 18:25 |
זמזום מכיוון המצבר כשהאוטו בסוויטצ' | liorda | פונטו - טכני | 6 | 08-02-09 15:11 |
חימום יתר ומנוע שפועל יתר על המידה גם כשהאוטו עומד | פורום הגראז' | 12 | 10-10-06 00:09 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד