מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my punto spice
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

היפיפייה שלי HGT 2002 67000 קמ'


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 11-08-09, 17:11   #1
yaniv hgt
Senior Member
 
האווטאר של yaniv hgt
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פונטו hgt
הודעות: 110
לחץ גבוה במערכת המיזוג

ברשותי hgt ובימים חמים כמו היום אני נוהג לנסוע עם מזגן.
הבעיה היא שהוא כמעט ולא מוציא קור בעמידה ובזמן נסיעה המצב משתפר אבל גם לא עומד בסטנדרטים של מכוניות אחרות לדעתי. אני מכיר את המזגן של הפונטו ספייס הרגילה והוא מקפיא.
בקיצור היום קפצתי למזגניסט להתייעץ איתו. בדק לי דליפות ואין. נזכרתי שקראתי באתר שכדאי לנסות לשטוף את מעבה המזגן אז ביקשתי מהבחור צינור מים ונתתי שטיפה טובה למעבה. נכנסתי לרכב והמזגן בעמידה מקפיא! אחרי שהעסק התייבש המצב חזר לקדמותו לצערי. ממה נובע מצב של לחץ גבוה? מה כדאי לבדוק? אני ממש מת לסדר את זה ולנסוע כמו בנאדם. אשמח לשמוע עיצות והארות.
yaniv hgt מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 11-08-09, 17:13   #2
ido
Senior Member
 
האווטאר של ido
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
המאווררים עובדים שהמזגן עובד?
ido מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-08-09, 17:21   #3
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
יניב יקירי, כתבתי גם כתבתי, הרחבתי גם הרחבתי, וכל פעם אני מותש מחדש מכך שעלי לכתוב את התשובות.
לכן הפעם צירפתי קישור, תקליק עליו, ותגיע לשרשור שכבר נפתח בנושא, וראה את תשובותיי.

http://www.fiatclub.co.il/forum/show...t=%EE%F2%E1%E4

כמו כן, קרוב לוודאי שהתשובה שכתבתי שם בשרשור היא הפתרון של הבעיה שלך, עם זאת כמובן זאת ביציאה מנקודת הנחה שהמעבה של המזגן שלך מקורי או חליפי אך מותאם מבחינת גודלו הפיזי.

קרא גם את תשובתי פה

http://www.fiatclub.co.il/forum/show...5%F7#post50400
__________________
בתקווה שעזרתי, סער

נערך לאחרונה על ידי saar : 11-08-09 ב 17:25.
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-08-09, 17:40   #4
yaniv hgt
Senior Member
 
האווטאר של yaniv hgt
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פונטו hgt
הודעות: 110
או קיי סער אני מקווה שרק זו הבעיה ...
יש שיטה ספציפית לנקות את המעבה? לחץ אויר או מים בלחץ (ג'רני?) אני מתכוון אפילו לפרק את הטמבון אם זה יעזור לניקוי יסודי יותר. כמו כן יש לי שני מאווררים שעובדים כדי לקרר. אך הם יושבים על הרדיאטור של המנוע (נמצאים בתא המנוע) ואילו על המעבה עצמו אין לי שום מאוורר (בצד החיצוני שחשוף לרוח)
yaniv hgt מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-08-09, 18:50   #5
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
צינור גינה בזרם מים בינוני בלבד, ולא חזק מידי, וזאת על מנת לא לעקם את צלעות האלומניום שהן נורא עדינות.

כמו כן, בדוק שבהפעלת מזגן שני המאווררים עובדים, והם בכיוון הנכון (משמע זורקים את האוויר לתוך תא המנוע).

בדוק אם העסק שם מקורי, או שהלכה פעם וונטה ושמו וונטה חליפית קטנה מידי, האם היא מכסה את מרבית שטח המעבה?
בדוק שהמעבה מקורי מבחינת גודלו הפיזי?

אתה רשאי אם אתה מוריד טמבון קידמי, לשים וונטה שלישית על המעבה, שתיהיה בצד החיצוני ותזרוק אוויר גם לכיוון התא המנוע, ולו לשם הבדיקה, אם זה מועיל לך ומוריד את הלחץ מה טוב, אם הלחץ עדיין גבוה. יש לבדוק את מקור הבעיה.
אולי המייבש של המזגן סתום, ולכן הלחץ גבוה?
גודל פיזי של מעבה צריך להיות כמעט אותו הגדול של הרדיאטור קירור, ואפילו קצת ארוך יותר.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-08-09, 18:58   #6
yaniv hgt
Senior Member
 
האווטאר של yaniv hgt
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פונטו hgt
הודעות: 110
היכן המייבש נמצא?
yaniv hgt מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-08-09, 19:45   #7
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
צד ימין (של הנוסע), יושב על הרגל שמחזיקה את הקורה התחתונה של הרדיאטור.
נראה כמו המיכלים של הסיפולוקס, רק גדול יותר, בערך בגודל של בקבוק חצי ליטר של משקה קר, צבע כסוף.
כדי לראות אותו אפשר רק להזיז את החיפוי של בית הגלגל. כדי להחליף אותו, צריך לפרק פגוש.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
תקלה באורות דרך ואור גבוה bargal אונו - טכני 13 13-10-08 18:10
co2 גבוה בטסט מה סיבה ? פורום הגראז' 2 15-07-07 19:57
מוסך אגוז פורום הגראז' 1 07-04-07 04:14
מוסך אגוז בניהולו של משה מוסמן?! פורום הגראז' 2 07-04-07 02:15
תצרוכת דלק לא נורמלית (מאוד גבוה) פורום הגראז' 5 13-10-06 21:54


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 12:04.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד