![]() |
|
![]() |
פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Guest
הודעות: n/a
|
כמה בעיות שהתגלו לאחרונה בפיאט פונטו 2006
רכב דנדש כולה 3000 ק"מ עליו.
עכשיו הבעיות הן ככה. לפעמים תוך כדי נסיעה כשאני רוצה להחליף הילוך הקלאץ נתקע בפנים ורק מכה קטנטנה משחררת אותו , עכשיו עשיתי קרע קטנטן בשטיח ריפוד וזה בסדר כעיקרון עכשיו, רציתי לדעת אם משהו שגורם לזה חוץ מהשטיח. בעיה שניה . כל יום כשאני מניע את האוטו פעם ראשונה , אני מפעיל מזגן לפני אמצע או אחרי הנסיעה המזגן גורם למין כזאת קפיצה באוטו , לא יודע להסביר את זה אבל ההרגשה כאילו זרקו קלאץ' יש לכם רעיונות מה יכול לגרום לזה ואיך אני מטפל בזה? |
|
|
![]() |
#2 |
Guest
הודעות: n/a
|
התופעה עם השטיח מוכרת. זה קורה גם אצלי באופן דיי סדיר.
לגבי המזגן, האם אתה מתכוון לנפילת סל"ד קלה בפתאומיות? |
![]() |
#3 |
Guest
הודעות: n/a
|
כן , אבל מה שמוזר זה , שזה רק בהנעה ראשונה באותו יום
זתומרת גם אם 8 שעות אחרי זה אני אסע עם האוטו זה לא יקרה שוב , רק בהנעה הראשונה ולגבי השטיח שתוקע את הקלאץ' אז מה עשית איתו בסוף? |
![]() |
#4 |
Guest
הודעות: n/a
|
תראה, כאשר מפעילים את המיזוג ברכב, לאחר כמה שניות, המדחס מתחיל לפעול. בשניה שהוא מתחיל לפעול, אתה אמור להרגיש את זה. סוג של נפילת סל"ד קלילה מאוד. ולא, זו לא תקלה, בכל הרכבים שנסעתי עליהם עד היום, מרגישים כאשר המדחס מתחיל לפעול. כמובן שזה אמור להיות זניח, אבל עדיין שם.
לגבי השטיח, אני פשוט דואג כל כמה זמן למשוך אותו אלי אחורה. חבל לי לחתוך שטיח מקורי של פיאט. אולי אם יצא לי להחליף אותם, לשטיחי אבארת' (לא סביר בכלל), אז נמצא פתרון אחר. |
![]() |
#5 |
Guest
הודעות: n/a
|
השטיח גומי לא מפריע , השטיח ריפוד עצמו , עשיתי קרע קטנטן כי שיערתי שהרגל של הקלאץ' נתפסת שם .
|
![]() |
#6 |
Guest
הודעות: n/a
|
בדיוק בשביל הדברים האלה יש לך אחריות מלאה! לא בשביל לחתוך את השטיח
יתכן שהקול שאתה שומע בהפעלת המזגן הוא כניסת המדחס לפעולה שמשמיע קול נקישה חזק שהוא מופעל. תפתח את מכסה המנוע ותסתכל בצד שמאל של תא המנוע - רצועת המנוע מניעה את המדחס של המזגן, ניתן לזהות אותו בבירור כי יוצאים ממנו שני צינורות מתכת שבזמן פעולת המזגן אחד מהם קר והשני חם. תפעיל את המזגן, ותפתח את מכסה המנוע ותראה אם כאשר המדחס מתחיל להסתובב (מסתכלים על צד שמאל שלו) זה הרעש שאתה מדבר עליו ? שהמדחס מופעל ומופסק לסירוגין יש את הקליק - חיבור וניתוק הקלאץ, שלו. תנסה אולי להסביר יותר טוב את התופעה לגבי המזגן! איך המזגן מקרר בזמן נסיעה? ובזמן עמידה? |
![]() |
#7 |
Guest
הודעות: n/a
|
בזמן נסיעה זה גורם לדעיכה של האוטו כאילו הורדתי הילוך - ובעמידה זה מרעיד את האוטו לשניה . ולא חתכתי את השטיח כמו שאתם חושבים , הזזתי אותו קצת למטה וקצת הרחבתי החריץ ממש במ"מ.
ולהסתכל מצד שמאל על מה בדיוק? |
![]() |
#8 |
Guest
הודעות: n/a
|
בצד שמאל של המנוע, בחלק העליון, יש את רצועת המנוע שמניעה את מדחס המזגן.
עצתי הכי טובה, מכיוון שמדובר ברכב ממש חדש, היא שתיגש למוסך ותראה להם את הבעיות שיבדקו אם זה ככה באמת או שיש בעיה. זה גם טוב כי כך העניין יהיה רשום במחשב אם יהיו תלונות עתידיות בנושא. |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד