מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-פונטו ספייס שלי אחרי פוליש ווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 19-06-06, 14:26   #1
Guest
 
הודעות: n/a
פונטו SX 90 1600 שנת 95 - מקיאה מים מדי פעם

המכונית לאחר נסיעה קצרה -הטמפרטורה עולה, מאוורר לא עובד- מנוע מקיא מים ממיכל המילוי.
במוסך נתנו לעבוד כשעה וחצי- -הטמפ' לא עלתה ומנוע לא הקיא.
מה זה יכול להיות?
 
ישן 19-06-06, 21:05   #2
Guest
 
הודעות: n/a
זה יכול להיות משאבת מים שלא נותנת מספיק סירקולציה, אטם ראש שלחץ בורח ממנו למערכת הקירור, מאוורר דפוק, אוויר שלכוד במערכת, חוסר במים, או רדיאטור סתום.

אם זה קורה רק בנסיעה, הייתי מהמר על האפשרות האחרונה, למרות שזה נשמע לי מוזר שהרדיאטור לא עובד, אז אולי היה חסר לך מים?

האם המאוורר התחיל לעבוד כשהאוטו היה במוסך?
זה קורה בכל נסיעה? אם האוטו עומד בחניה שלו ופועל הוא מתחמם?
 
ישן 19-06-06, 21:47   #3
Guest
 
הודעות: n/a
מאורר רדיאטור

נתק את מחבר החשמלי של מאורר הרדיאטור וראה אם מגעיו אינם שרופים ולכן לפעמים הוא פועל ולפעמים לא ואז מתחמם המנוע.
בברכה - רפי לין
 
ישן 20-06-06, 12:08   #4
Guest
 
הודעות: n/a
תודה על העזרה עד כה

המכונית רתחה בגלל צינורית קרועה בשבוע שעבר

עכשיו המנוע מקיא בנסיעה קצרה עם מזגן עובד לאחר מספר ימים שלא נסעה.

מה המשמעות הכספית של החלפת אטם ראש?

האם כבר לא כדי להחליף את כל מערכת המים- אחרי 255,000 ק"מ.
 
ישן 20-06-06, 12:51   #5
Guest
 
הודעות: n/a
אטם ראש

במוסך יבצעו בדיקה מהירה כדי לוודא אם אכן הבעיה נובעת מראש מנוע (נראה שכן) ורק לאחר פרוק הראש מהמנוע ניתן לדעת מה מצב ראש המנוע עצמו ולפי זה את עלות כל התיקון.
בברכה - רפי לין
 
ישן 20-06-06, 16:03   #6
Guest
 
הודעות: n/a
איזו בדיקה מהירה עושים על מנת לראות שהבעיה היא בראש מנוע?

איזו בדיקה מהירה עושים על מנת לראות שהבעיה היא בראש מנוע?
 
ישן 20-06-06, 17:36   #7
Guest
 
הודעות: n/a
בדיקה

בדיקה מהירה הנה של פתיחת מכסה רדיאטור וזהוי לחצים של דחיסה ולפעמים די בזאת.
אם אין ודאות אז יש להמשיך ע"י בדיקת לחץ הפוך (ליקייג') שזה פרוק המצתים (פלאגים) והכנסת לחץ אויר מבוקר שעון לגילוי דליפות לחץ במנוע ומהיכן?.
בברכה - רפי לין
 
ישן 20-06-06, 19:49   #8
Guest
 
הודעות: n/a
תודה על התמיכה המקצועית

תודה על התמיכה המקצועית

נראה לי שבמוסך שלי לא שמעו על הבדיקה


כשהעליתי את הנושא אמרו שאין טעם.... מוזר.

תודה שוב.
 
ישן 22-06-06, 09:58   #9
Guest
 
הודעות: n/a
איזה מוסך זה?
מה הם ממליצים?
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:03.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד