![]() |
|
![]() |
פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Guest
הודעות: n/a
|
מחפש המלצות לצמיגים ספורטיביים 185/60R14
שלום,
אני שוקל לשדרג את הצמיגים בפונטו ספייס שלי למידה 185/60R14 (זה ה-1.2L 8v ידני), ואני מתלבט בין כמה אופציות - ורציתי לשמוע תגובות של אנשים שנסעו על כאלו... אני מעוניין בצמיג ספורטיבי, ומוכן להקריב נוחות, מקדם שחיקה ועלות (אבל להשאר על הג'אנטים "14) כמה צמיגים ספורטיביים "בינוניים" שנתקלתי בהם: פאלקן ZE-512 - שמעתי עליו הרבה דברים טובים, למרות כמה הסתייגויות לגבי אחיזה על רטוב יוקוהומה C-Drive, מחליפו של ה-A539, שמעתי דברים טובים, אבל לא מספיק השוואות לאחרים קלאבר HP2 -לא שמעתי עליו מספיק... כמה צמיגים ספורטיביים "יותר" שלא בטוח כמה קשה, אם בכלל אפשר להשיגם במידה זו: דאנלופ SP-01 - נאמר לי אי אפשר להשיג כרגע מהיבואן בכלל מישלין אקסלטו - נשמעים טובים, יקרים נורא - מישהו ניסה? הם שווים את הכסף? יוקוהומה AVS ES100 - יש בכלל במידה הזו בארץ? גודייר F1 GS-D2 - למידה הזו זה רק ה-D2, אבל אני לא יודע אם מוכרים אותו בארץ כל כך... התייעצתי קצת ב-carsforum, אבל רציתי גם לשמוע דעות ספציפיות של בעלי פונטו תודה, ניר |
|
|
![]() |
#2 |
Guest
הודעות: n/a
|
ניר, דיברנו על זה לפני כמה ימים
![]() לגבי ה-C drive, ל-Caveman יש כאלה, והוא העלה חוות דעת עליהם כאן בפורום תציץ ![]() |
![]() |
#3 |
Guest
הודעות: n/a
|
ראיתי את החוות דעת על ה-C-Drive, ושמעתי גם דעות לכאן ולכאן על הפאלקן.
מה שחסר זה מישהו שניסה את שניהם ויכול לעשות השוואה ביניהם... ה-C-Drive לא מוכר כל כך באתרים כמו tirerack או 1010tires, ולכן קצת קשה למצוא ביקורות שלו מול מתחריו. ניר |
![]() |
#4 | |
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
עם יוקוהמה אין הרבה איך לפול - אפילו ה-S306 הבסיסי יחסי הוא צמיג טוב, שאוחז בצורה מפתיעה. על הפאלקן נאמר לא פעם ולא פעמיים שיש לו בעיות אחיזה על רטוב. מה גם שהפאלקן לא ספורטיבי במיוחד, ואין להשוות בינו לבין הגודייר F1 (אפילו שמדובר ב-GS D2). |
|
![]() |
#5 |
Guest
הודעות: n/a
|
ברור לי שהפאלקן 512 והגודייר F1 GS-D2 לא באותה רמה בכלל - בגלל זה רשמתי אותם בשתי קבוצות שונות.
פשוט נראה לי מחיפושים עד כה שקצת קשה להשיג צמיגים מהקבוצה הטובה יותר במידות 185/60R14, ולכן אני מוכן להתפשר על קטגוריה פחות ספורטיבית (זמינות משחקת תפקיד לא זניח...) על האלו מהקבוצה הגבוהה אשמח בעיקר לשמוע אם הם זמינים בארץ במידה הנ"ל. ניר |
![]() |
#6 |
Guest
הודעות: n/a
|
ניר, הפביות נועלות את המידה הנ"ל.
בפביה הקודמת החלפנו (בעקבות ריבוי פנצ'רים) את הרביעייה המקורית (Barum Bravura. חרטא צ'יכי - חברה בת של Conti' עלק) ברביעיית Yokohama AVS DB V500, ששיפרו קלות את הנוחות, העלו את האחיזה ושמרו על שקט מדהים. אני זוכר שהמליצו לנו על הפאלקן 512 וחברים אמרו לי שברטוב הם נושכים (ולא לטובה...), ולכן ירדו מהפרק מהר. הפביה החדשה הגיעה נעולה ב-Conti' פרימיום קונטקט שאינם נחשבים ספורטיביים במיוחד. ממה שיצא לנו לבדוק ![]() קראתי עליהם לא מעט חוות דעת ובכולן נאמר שעל יבש האחיזה טובה ועל רטוב היא משובחת. בקיצור, לא חסר צמיגים איכותיים במידה הנ"ל. חלקן ספורטיביים יותר וחלקם ספורטיביים פחות, אבל יש איכות ![]() אני אישית הייתי הולך על Yokohama. אבל זה רק אני ![]() |
![]() |
#7 |
Guest
הודעות: n/a
|
ה ELX הקודמת שלי נעלה S306 במידה הסטנדרתית. תענוג זאת לא מילה לתאר אותם. אחיזה מצויינת, בשביל מה שמשלמים, באמת שווים את כל ההשקעה.
לגבי ה C.drive, אשמח להדגים לך באופן אישי אם תרצה ![]() |
![]() |
#8 |
Guest
הודעות: n/a
|
תודה על התגובות.
כרגע אין לאנטון (או לכמה אחרים שניסיתי) במידה הזאת את ה-c-drive. עקב כמה אילוצים (נסיעת עסקים לא מתוכננת) החלפת הצמיגים כנראה תידחה טיפה. אני אחזור לעדכן... אם מישהו בינתיים מגלה איזה מלאי טרי של ה-c-drive, של הפאלקנים או משהו טוב יותר, אשמח לשמוע ![]() תודה, ניר |
![]() |
#9 |
Guest
הודעות: n/a
|
ניר, אם אין לאנטון במלאי, אז ניתן להזמין
![]() לפחות ככה היה עם גדעון ![]() |
![]() |
#10 |
Guest
הודעות: n/a
|
הכוונה היתה שאנטון בדק וליבואן לכאורה לא היה.
סליחה על אי הבהירות. ניר |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד