מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

punto sx75 אחרי הרבה השקעה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

כמה זויות להנצחת תוצאות הפוליש ווקס


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 15-10-07, 01:15   #1
פיליפ
Senior Member
 
האווטאר של פיליפ
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 1,074
שלח הודעה דרך ICQ ל פיליפ
החלפת נוזל קירור בפונטו Hgt

כרגע יש לי ברכב נוזל קירור ירוק, אני רוצה להחליף לפארפלו, האם יש בורג ניקוז כלשהו או שלנתק צינור תחתום ברדיאטור, איך מנקזים אוויר מהמערכת לאחר ההחלפה?

אפשרי להחליף לבד או שללכת למוסך מורשה ולשלם כ-250 ש"ח לעבודה?

מדובר בפונטו Hgt 02.

תודה לעונים.
__________________
seat ibiza 20vt
פיליפ מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 15-10-07, 18:51   #2
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
לגבי החלפת נוזל קירור בפונטו Hgt צריך קצת ידע טכני לגבי סוג הנוזל אני ממליץ על Paraflu Up הוא מגיע בצבע אדום והוא הרבה יותר טוב מהפרפלו הרגיל בצבע כחול שאתה מכיר.
כל האלפות והגרנדה החדשות מגיעות מהיצרן עם הפרפלו החדש בצבע אדום.
מה שהכי חשוב זה שצריך לשטוף את מערכת הקירור במעבר בין שני סוגי הנוזלים.
ההחלפה צריכה להתבצע שהמנוע טיפה חם צריך לפרק את הצינור התחתון של הרדיאטור לתת למים לצאת החוצה לגמרי במידה ואתה מחליף לסוג אחר של נוזל אז מומלץ לנקות את מערכת הקירור משאריות הנוזל הקודם במערכת וזאת על ידי הכנסת מים נקיים לתוך מערכת הקירור ואז להוציא אותם עוד פעם החוצה עד שאתה רואה שיוצאים מים נקיים.
בסוף אתה סוגר את הצינור התחתון ואז אתה מוסיף את נוזל הקירור דרך מיכל העיבוי עד שאתה מגיע למצב שהוא מלא לאחר מכן אתה צריך לפתוח את בורג ניקוז האויר הוא נמצא צמוד לקיר האש ברכב אתה תראה בורג כזה שחור מפלסטיק אתה לא מוציא אותו לגמרי אלא רק משחרר אותו טיפה לאחר מכן אתה מניע את המנוע ונותן לרכב להגיע לטמפרטורת עבודה עד שהמאוררים עובדים. באותו רגע סביר להניח שיהיה חסר נוזל קירור כי הטרמוסטט נפתח. אתה מוסיף נוזל קירור למיכל העיבוי עד לרמה הנדרשת וסוגר את בורג ניקוז האויר וזהו. זה כל התהליך בקצרה זה תהליך שעשיתי הרבה פעמים כבר ב Hgt שלי ואף פעם לא היו בעיות מיוחדות.
מקווה שעזרתי.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-10-07, 23:59   #3
פיליפ
Senior Member
 
האווטאר של פיליפ
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 1,074
שלח הודעה דרך ICQ ל פיליפ
וואו, תודה על התשובה.
משהו קטן, את ההוספה השניה של הנוזל, בזמן הניקוז אוויר, לבצע אותה כשהרכב מונע? או שאני מכבה את הרכב לאחר ניקוז האוויר ואז מוסיף נוזל קירור?
__________________
seat ibiza 20vt
פיליפ מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-10-07, 06:53   #4
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
את הנוזל החדש אתה שם כשהמנוע כבוי והבורג ניקוז פתוח קצת. כשאתה מגיע לסימן הנכון במיכל העיבוי אז אתה מניע את המנוע ונותן לו להתחמם.

נערך לאחרונה על ידי orenhazan : 16-10-07 ב 07:00.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 21-10-07, 14:36   #5
פיליפ
Senior Member
 
האווטאר של פיליפ
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 1,074
שלח הודעה דרך ICQ ל פיליפ
נוזל קירור (פארפלו) שקונים במוסכי פיאט למהול עם מים מהברז (כמו שעושים במוסך) או מים מזוקקים? או אולי לא למהול בכלל
__________________
seat ibiza 20vt
פיליפ מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 21-10-07, 16:24   #6
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
יש שתי אופציות אם זה הפרפלו הכחול אז אין צורך להוסיף לו כלום הוא מגיע מוכן.
האופציה השניה זה הפרפלו Up בצבע אדום הוא יותר איכותי ואתה צריך להוסיף מים כי הוא מגיע בתרכיז. היחס הוא 50 אחוז מים ו 50 אחוז נוזל קירור.
אסור לעולם לשים מים מזוקקים ברדיאטור כי המים האלה פועלים כמו חומצה והורסים את הרדיאטור.
מה שצריך לשים זה מים רכים או מים שעברו תהליך של סינון האבנית. אבל לעולם לא מים מזוקקים.
דרך אגב ב Hgt נכנסים 5 ליטר מים בערך אחרי הריקון לכן אתה צריך 2.5 ליטר פרפלו Up ואת השאר להשלים עם מים. ישאר לך חצי ליטר של נוזל קירור תשמור אותו להוספה בעתיד.
הפרפלו UP האדום מגיע בבקבוקים של ליטר בצורת תרכיז ומצריך הוספה של מים.
הפרפלו הרגיל הכחול מגיע בבקבוקים של שתי ליטר מוכן כבר ללא הוספה של מים.

נערך לאחרונה על ידי orenhazan : 21-10-07 ב 16:36.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:35.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד