מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלוש בראש
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט אונו 45, 1.0, 92'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

HGT בשלג3
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-פונטו ספייס שלי אחרי פוליש ווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הבמבינה שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 12-03-06, 17:50   #1
Guest
 
הודעות: n/a
התקנת מד טורים בפיאט אונו

שלום,
יש לי מד טורים של איזה רכב אחר.
אני רוצה לשים אותו ברכב שלי.

לאן אני צריך לחבר חוטים?

האם אני צריך חיישן לשם כך?

יש לציין שבמד טורים ישנם 3 חיבורים לחוטים האחד איך שהבנתי +
השני רשום G שאני לא יודע מזה והשלישי גם לא יודע מה זה.

מי שיודע שיתן לי הסבר בבקשה.
בתודה מראש.
 
ישן 12-03-06, 21:26   #2
Guest
 
הודעות: n/a
בדרך כלל -
חוט אחד +12 קבוע.
חוט שני GND - הארקה.
חוט שלישי - סיגנאל, מהמפלג או ממחשב הרכב.
 
ישן 13-03-06, 01:32   #3
Guest
 
הודעות: n/a
שעון סל"ד מקורי באונו 1.4, עם מערכת הצתה דיג'יפלקס מתחבר לסליל הצתה, בפין השני מימין (אם מסתכלים עליו כאשר הפלאג הרחב אליך, והחוט הצתה רחוק ממך). מאותו הפין יוצא חוט למערכת ההזרקה.

אם יש לך מערכת הצתה אחרת, או שזה בכלל לא אונו 1.4 ספר לנו, ואני אחפש את השרטוט המתאים.
 
ישן 13-03-06, 01:39   #4
Guest
 
הודעות: n/a
....

מדובר בפיאט אונו מנוע 1108 קרבורטור.

אז אם אפשר הסבר מדויק.
בתודה מראש
 
ישן 13-03-06, 20:14   #5
Guest
 
הודעות: n/a
////

יש משיהוא שעוזר לי?
 
ישן 14-03-06, 17:38   #6
Guest
 
הודעות: n/a
בעקרון החיבורים הולכים ככה:

12+ למתח קבוע אחרי הסוויצ', כדי שהוא לא יעבוד גם כשהרכב כבוי.
הארקה לגוף הרכב
ואת האות אתה לוקח מסליל ההצתה. מעולם לא הייתה לי אונו פייר, אז אני לא יודע איזה סליל הצתה נמצא אצלך.

אם תוכל להעלות תמונה של הקויל שלך, אולי אוכל לעזור לך.

אם הקויל שלך נראה ככה:

http://www.fiatforum.com/gallery/data/637/695707.jpg

אז מד הסל"ד מתחבר לחוט הירוק הימני ביותר.
 
ישן 15-03-06, 01:26   #7
Guest
 
הודעות: n/a
לארילו

קודם כל תודה,

הקויל שלי לא נירא ככה, האונו שלי היא מנוע 1108 קרבורטור,
לקויל מגיעים 3 חוטים, אם תוכל לעזור לי בלי שאני יעלה תמונה זה יהיה טוב מאוד,
אם לא אני יעלה תמונה בקרוב.

זה קצת כבר לחוץ לי אז כל מי שיכול לעזור בבקשה
 
ישן 15-03-06, 07:57   #8
Guest
 
הודעות: n/a
הכי טוב כנס לחשמלאי שלם 100 שח ותסגור ענין . הכי קל הכי מהר
 
ישן 03-04-06, 18:14   #9
Guest
 
הודעות: n/a
יש לי פיאט טיפו 1.4 ואני באותה בעיה... אין שעון סל"ד!
מספר שאלות....
האם אני יכולל פרק שעון סל"ד מכל רכב?
איך אני מחבר אותו לרכב שלי?
איזה חוטים אני צריך לדאוג שיהיו בעת הפירוק?
מה זה קויל בכלל?
וכמה זה אמור לעלות בסך הכל?
 
ישן 03-04-06, 18:37   #10
Guest
 
הודעות: n/a
קויל הוא סליל הצתה. אני חושב שמהשאלות שלך עדיף שתפנה לחשמלאי שיתקין לך שעון סל"ד.

בעקרון אתה יכול לפרק שעון סל"ד מכל רכב בעל אותו מס' צילינדרים כמו הרכב שלך, ועם אותה מערכת הצתה.

אני חושב אבל שמקרה הזה כדאי לקנות שעון סל"ד חדש, כי יכול להיות שלא תדע איך לפרק את האלקטרוניקה של שעון סל"ד שתמצא בלוח שעונים שלם.

(ואם יש לוח שעונים לטיפו עם שעון סל"ד, אתה יכול לנסות להשתמש בו).
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:11.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד