![]() |
|
![]() |
פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Guest
הודעות: n/a
|
חסר חלק פלסטיק לגיר
שלום לכולם
![]() ברשותי פונטו 2005 ELX אוטומטית. כאשר אני מוריד את ידית ההילוכים ממצב P לכל מצב אחר, אז חסר לי חלק פלסטיק, מן חלונית כזאת שמכסה את הגיר. בתמונה שמצורפת למטה ע"י לינק ניתן לראות שמשמאל למצב P ומצב N אפשר לראות את פנים הגיר במקום שחלק פלסטיק יכסה את המקום. היכן ניתן להשיג חלק כזה? ששאלתי במוסך מורשה פיאט אמרו לי שזה חלק שחסר כרגע במלאי. תודה רבה. ![]() http://pic.hevre.co.il/Files/FC2C66D...A22D806930.JPG |
|
|
![]() |
#2 |
Guest
הודעות: n/a
|
זה קרה לי בפונטו 2003.
החתיכה החסרה נקרעה ונפלה פנימה! בעזרת מדריך היינס פירקתי את כל החלק הכסוף עם הסימנים של ההילוכים. הטריק היה שכדי לפתוח את ידית ההילוכים צריך לדחוף מברג שטוח בין החלק השחור של הידית (זה שאתה בעצם מחזיק אותו כדי להעביר הילוך) לבין החלק הכסוף שמתחת (שבעצם בולט החוצה מתוך רצפת הרכב) (תראה שיש רווח בין שני החלקים) ואז לדחוף את החלק הכסוף חזק כלפי מטה! עד שהוא משתחרר ואז אפשר להוציא את החלק העליון (השחור) של הידית ההילוכים. אחרי זה הדרך לפירוק כל העסק ממש קצרה וקלה רק צריך להיזהר מכל המחברים החשמליים שנמצאים מתחת למחווני ההילוכים. את המברג צריך להכניס בשעה 6 של הידית כלומר בדיוק מתחת למרכז הכפתור שלוחצים עליו כדי להזיז את הידית. את חתיכת הגומי! שנקרעה מצאתי בפנים זרוקה והדבקתי אותה בעזרת שתי טיפות של דבק מגע. הבעיה היחידה היא שהחלק האפור שהוא חלק מהדשבורד ועליו בעצם יושב כל המכלול של ידית הההילוכים תפוס עם כמה קליפסים שקצת קשה להחזיר אותם. ככה שאחרי ההרכבה אם אני נוגע בחלק האפור אז הוא קצת! זז (אבל הוא בפירוש לא זז באופן חופשי כל הזמן!!!) ולפני הפירוק אי אפשר היה להזיז אותו מילימטר. ההרכבה היא היפוך של הפירוק וכדי להחזיר חזרה את החלק הכסוף הבולט למעלה ולהצמיד אותו חזרה לידית השחורה פשוט מכוונים את המיקום שלו ומושכים אותו כלפי מעלה חזק עם היד עד שהוא ננעל חזרה למקום. לדעתי, היה ממש קל לעשות את זה. אני אישית ניתקתי מצבר במהלך הפעולה למרות שאני לא חושב שצריך. בדיעבד ממש הצטערתי שלא צילמתי את התהליך. צילמתי רק כמה תמונות תוך כדי שיעזרו לי לזכור את ההרכבה אבל אחרי זה מחקתי אותן. עשיתי את זה לבד כי במוסך לא רצו להתעסק עם זה ודרשו הרבה! כסף. לא ניסיתי לברר בזמנו כמה עולה החלק ב- מ.י.ר בתל אביב. |
![]() |
#3 |
Guest
הודעות: n/a
|
האמת! לפי חודש זה גם קרה בפונטו 2002 שלי
מוזר איך הכיסוי מהצד השני נפל חשבתי בהתחלה שלא היה בכלל עד היום לא פתחתי והתעסקתי בזה, תודה לחברנו על המדריך אני אמצא זמן לסדר לעצמי את זה, תודה רבה סטודנט! |
![]() |
#4 |
Guest
הודעות: n/a
|
שאני מסתכל פנימה, אני לא רואה את החלק פלסטיק בפנים.
הבעיה היא שככה קניתי את הרכב לפני חודשיים כך שאיני יודע מה עלה בגורלו של החלק ומתי זה קרה. בכל אופן אני אנסה לפרק שמה את העסק (בעדינות כמובן) ולראות אם החלק נפל פנימה. תודה סטודנט על ההדרכה. ![]() |
![]() |
#5 |
Guest
הודעות: n/a
|
גם לי זה קרה פעם בפונטו 2003 ובאחד הביקורים שלי במוסך תיקנו לי את זה ללא עלות. כנראה יש בעיה עם החלק הזה שהוא כנראה נופל.
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד