![]() |
|
![]() |
פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
![]() |
#1 | |
Guest
הודעות: n/a
|
בעיית חשמל בפונטו XTZ60 שנת 99
אני חושב שמערכת החשמל נמצאת בעומס..
כל הפעלה (בעיקר עלייה) של חלונות החשמל מלווה בהתגברות רעידות ברכב שקיימות בלאו-הכי.. איך ניתן לבדוק מהיכן הבעיה? נ.ב .תודה מיוחדת לרפי לין על הסבלנות ועזרתו בבעיות שמציב לי הרכב הנ"ל, ובאותה נשימה..רפי אם תוכל לשלוח את שירטוט מערכת החשמל לדגם הספציפי אודה לך מאוד. |
|
|
![]() |
#2 |
Guest
הודעות: n/a
|
בעיות חשמל
כל הפעלת צרכן חשמלי גורמת לעומס חשמלי על האלטרנטור ההופך גם לעומס מכני שמתנגד למנוע ו"עוצר" אותו ולכן יש ירידת סבובי מנוע בהפעלת צרכני חשמל, שהיא מורגשת יותר כשהצרכן החשמלי צורך זרם גבוה.
שמן את מסילות החלונות ע"י ספריי סיליקון לשימון כדי להקל את תנועת החלונות ובכך להקטין את תצרוכת החשמל של החלונות החשמליים. אין שרטוט חשמלי אחד לכל המכונית אלא הרבה שרטוטים של מערכות החשמל השונות שבמכונית. בברכה - רפי לין ![]() |
![]() |
#3 |
Guest
הודעות: n/a
|
ניסיתי את ההצעה רפי,ללא הועיל..
המוזר הוא שהנפילה נוצרת בעיקר כאשר הרכב עם מזגן פועל ולקראת עצירה, או לחילופין בעמידה במקום בהילוך סרק,מכת גז ושיחרור ייגרמו לאותו הסימפטום. הטורים יורדים,הרכב רועד ואז מתייצב. רעיונות? |
![]() |
#4 |
Guest
הודעות: n/a
|
גם לי יש את אותה בעיה!!! (פונטו ELX 2005).
כאשר אני משאיר את היד עוד שניה או יותר לחוצה על הכפתור של החלונות אחרי שהם עלו (לא יותר מידי כי זה בטח לא בריא למנוע של החלון) אז כל הרכב מתחיל לרעוד בצורה מוזרה. |
![]() |
#5 |
Guest
הודעות: n/a
|
CRAZY -
כן ככה זה גם אצלי וגם בעוד פונטו במשפחה אבל זה כמעט ולא מורגש. אם יש בעיה של סל"ד סרק נמוך ברכב אז העניין מורגש יותר |
![]() |
#6 |
Guest
הודעות: n/a
|
אצלי בזמן שהאוטו בעמידה ואני מוריד עד הסוף חלון וממשיך ללחוץ וכנ"ל כאשר אני מעלה את החלונות עד הסוף, האוטו בשוט רועד בצורה מוזרה... לא בדקתי לגבי ירידה במחוג הסל"ד.
|
![]() |
#7 |
Guest
הודעות: n/a
|
חלונות חשמל
כשהחלון החשמלי הגיע לסוף דרכו, למעלה או למטה, וממשיכים ללחוץ על המתג אז צריכת החשמל של מנוע החלון החשמלי עולה מאוד ומעמיסה את האלטרנטור המהווה "בלם" לסבובי המנוע ולכן הם יורדים. בפעולה זאת עלול להגרם נזק לחלון החשמלי אם כי כעבור זמן נוסף אמור מתג טרמי פנימי במנוע לנתק הזרם החשמלי אליו.
בברכה - רפי לין ![]() |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד