![]() |
|
![]() |
פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Guest
הודעות: n/a
|
נורת הזרקת דלק דולק פונטו ספייס 03 16V
היי.
חזרתי הרגע מהעבודה ובדרך נדלקה לי נורת האזהרה הכתומה של הזרקת הדלק באופן קבוע. עצרתי מיד בצד וכיביתי את האוטו בתקווה שהתקלה תתאפס אבל היא לא !!! . הדלקתי את הרכב שוב וראיתי ששעון חום המנוע עומד על 0 ונורית האזהרה של השעון חום דולקת באדום מפחיד. כיביתי את הרכב וניתקתי את המצבר וחיכיתי 15 דקות בתקווה שוב, שהתקלה תתאפס. לאחר הדלקת הרכב בפעם השלישית שעון חום המנוע חזר להיות בגבול הנורמל - אמצע הסקאלה ונירית חום המנוע כבתה . אבל נורית האזהרה הכתומה של הזרקת הדלק המשיכה לדלוק . בעיון באמצע הכביש המהיר בספר הרכב מוסבר כי אפשר עדיין לנהוג ברכב אבל לא לאמץ את המנוע . ( כל הדרך חזרה נהגתי על 60 קמש" ).-מצטער על הפקקים שיצרתי . מה הבעיה עם המנורה הזו ? הלך מחשב ????!?!?!?! תרגיעו אותי. |
|
|
![]() |
#2 |
Guest
הודעות: n/a
|
איך מתחיל ספר מתכונים מרוקאי ?...." קודם כל תירגעי"
אז קודם כל תירגע ! שעונים שמשתגעים ונורות נדלקות אופיינים לבעיה בחיבור של הדקי המצבר (שאולי פתרת בפעולות שלך). מצד שני נורת ההזרקה שנשארה דולקת מעידה הרבה פעמים (ברכב הזה) שהגעת למצב שצריך ניקוי בית מצערת וסעפת יניקה (על ידי אינפוזיה, לא הרבה עבודה ונזק של קרוב ל- 400 ש"ח). ואולי גם חוטי הצתה פגומים. אבל! לא כתבת שהאוטו קירטע, היה ריח לא טוב מהאגזוז ו/או שהסל"ד סרק היה מאוד לא יציב, דברים אופיינים למצב כזה. איך שלא יהיה - רק בדיקה במוסך על ידי התחברות למחשב הרכב תגיד מה הבעיה. המלצה - תתחיל מהקל אל הכבד - ניקוי מצערת, החלפת חוטי הצתה ואם זה לא עוזר רק אז ללכת על החלפת חיישנים (מניסיון במוסכים אוהבים לדחוף לך חיישן תקול למרות שכל הבעיה היא שצריך ניקוי באינפוזיה והחיישנים למעשה תקינים). כמובן שיכולים להיות גם עוד דברים ולכן אני ממליץ רק על מוסך מורשה פיאט ולהפעיל שיקול דעת ולא להתחיל להחליף דברים שאולי מיותרים. |
![]() |
#3 |
Guest
הודעות: n/a
|
נורת תקלה נדלקה
בדוק גם את מצב מיים/נוזל קרור ברדיאטור כדי לוודא שלא חסר.
בברכה - רפי לין ![]() |
![]() |
#4 |
Guest
הודעות: n/a
|
פתרון בעיית נורת הזרקת דלק
היי.
לאחר לילה ללא שינה הלכתי בבוקר למוסך . בחיבור למחשב הרכב התגלתה בעיה בחיישן חום מנוע . מסתבר שכשחיישן חום המנוע לקויי מחשב הרכב לא יודע כמה דלק צריך המנוע (או משהוא בסגנון...) ולכן מדליק מנורת אזהרה של מערכת הזרקת הדלק. מכיון שביום התקלה המדוברת היה שרב כבד.... איפוס התקלה ע"י המחשב כיבה את הנורה הסוררת.... האם טוב לנו שיש כל כך הרבה חיישנים ברכב? האם כל פעם שמנורת חיישן תידלק אני אחסיר פעימה? תודה רבה על העזרה student |
![]() |
#5 |
Guest
הודעות: n/a
|
אין ספק שחיישנים נוספים הם פתח לתקלות נוספות.
אבל במציאות של היום, כאשר אתה רוצה ניהול תצרוכת דלק מדוייק יותר (AKA מכונית 'ירוקה') אתה צריך לדעת מהם תנאי הסביבה, ולהתאים את כמות הדלק. בקיצור, כל המכוניות החדשות מיוצרות כך, והבעיה היא שהיצרנים מראש מתכננים שהרכב יחזיק מספר שנים מועט יחסית, כי הם צריכים להרוויח -ו זה קורה לא רק במכוניות... העיקר שהתקלה נפתרה - וסתם בשביל הסקרנות, כמה ק"מ גמע הרכב? כמה עלה התיקון והיכן ? |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד