מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

השקה גרנדה פונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו המתוקה שלי אחרי פינוק של סוף שבוע.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 27-04-07, 04:10   #1
Guest
 
הודעות: n/a
נוזל קירור-שאלה לבעלי פונטו ספייס

עד כמה שאני יודע,מערכת הקירור היא סגורה ואם אין תקלה,
מפלס נוזל הקירור לא צריך לרדת. אני רוצה לשאול את בעלי
הספייס, האם הם מוסיפים לפעמים נוזל, או שאין צורך להוסיף
במשך כמה שנים. דרך אגב, איך אתם בודקים את מפלס הנוזל,
נורא צפוף שם וקשה לראות. (מדובר על רכב אוטומט)
רפי
 
ישן 27-04-07, 13:46   #2
Guest
 
הודעות: n/a
אני בעל פונטו ELX 2001 ואכן גם אני מוסיף נוזל קירור על אף שמדובר במערכת סגורה ואני לא מזהה אצלי נזילות כלשהן.

לא מודבר על תוספת דרסטית אולי 250 -300 מ"ל על כל 10,000 ק"מ נסועה.

לגבי מפלס הנוזל- באמת קשה לבדוק - אתה צריך לבדוק אותו לאחר שהרכב התקרר (לא מייד אחרי נסיעה). להביט במיכל הפלסטיק עדיף כאשר הרכב בצל ואין שמש ישירה על תא המנוע (זה קצת מסנוור אותך ולכן קשה יותר לראות שיש שמש ישירה). קשה לראות את מפלס הנוזל אבל אני אישית נותן למיכל תפיחה קלה ואז רואה את הנוזל זז קצת בתוך המיכל ואז קל יותר לראות מה גובה המפלס.
 
ישן 28-04-07, 20:32   #3
Guest
 
הודעות: n/a
בבעלותי פונטו 2004 agv80 עם תיבה רציפה. אני בודק בערך כל 3000 ק"מ וטרם הייתי צריך להוסיף נוזל (נסעתי כבר 20000).

את הבדיקה אני מבצע באמצעות מקל או ענף אותו אני טובל במיכל, מוציא, ואז משווה מבחוץ (ע"פ הסימון על המיכל עצמו) את רמת הנוזל.

אלכס.
 
ישן 28-04-07, 20:47   #4
Guest
 
הודעות: n/a
אלכס השיטה שלך נשמעת לא טובה כי חתיכות מהמקל יכולות ליפול למיכל ואחר כך לעבור לשאר מערכת הקירור ולך תדע מה יעשו שם. המקל גם יכול להישבר וליפול פנימה.

אצלי באוטו (2001, 90K ק"מ) יש צריכת נוזל קירור כמו שכתבו למעלה.

פונטו 2003 שבמשפחה יש לה צריכה אפסית של נוזל קירור אבל גם רוב הנסיעות מחוץ לעיר. באופן תמוה שהאוטו היה חדש לחלוטין הייה איבוד גדול יותר שפשוט הפסיק שהאוטו היה בן שנה בערך.

אוטו שנוסע הרבה בעיר צפוי שיאבד יותר נוזל קירור.

אכן קשה מאוד לראות את רמת נוזל הקירור. אם מסתכלים על המיכל מהצד ומזיזים אותו בעדינות אפשר לראות את הנוזל זז. ככה לרוב אני בודק. הבעיה היחידה שאם הרמה בדיוק על ה- MAX אז לא מזהים את הנוזל.
אפשר גם לפתוח את המיכל ולהסתכל מלמעלה (רק שהמנוע קר!!!!!!!) ואם הנוזל קרוב ל- MAX רואים מצויין.
עוד שיטה, בלילה להאיר עם פנס לתוך המיכל ורואים מעולה את הכמות.

לפי היינס צפוי שיהיה איבוד אבל אם צריכים למלא לעיתים קרובות אז יש לבדוק ולחפש נזילות. אבל לא כתוב מה הוא איבוד תקין.
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:57.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד