מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התחדשתי באונו 1400...
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט ספורט
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 25-02-07, 20:37   #1
Guest
 
הודעות: n/a
אונו S-60 93 בעיית מים מהאגזוז

לצביקה וכל החברה המקצועיים לגבי המים מהאגזוז הבחנתי בזה רק לאחר שהיה חסר מים ברדיאטור לפי תשובתך קודם שזה עיבוי כנראה לא הסברתי טוב את עצמי אתמול המים מתרוקנים מהרדיאטור ישירות לעבר האגזוז ועוד שאלה קטנטנה מישהוא יודע מחיר של מנוע אונו S-60 93 פאייר לתשובתכם אודה ברק
 
ישן 25-02-07, 21:11   #2
Guest
 
הודעות: n/a
נשמע כמו ראש סדוק באזור השסתומי פליטה..
צריך להיות לחץ אוויר במערכת הקירור שלך .? האם כך ?? (מיכל מילוי המים מבעבע בזמן שהמנוע עובד) אם נכון הדבר מספיק להחליף את הראש במנוע ולא את כולו.
 
ישן 25-02-07, 21:33   #3
Guest
 
הודעות: n/a
עמית אתה צודק

מיכל המילוי מבעבע בזמן שהמנוע מונע החלפתי לפני ארבע שנים ראש מנוע לא יכול להיות שזה אטם ראש או חיזוק של הראש
 
ישן 25-02-07, 22:03   #4
Guest
 
הודעות: n/a
במידה והיה זה האטם המים היו מגיעים לתא בערה / שמן . בכדי שמים יגיעו לאגזוז חייבת להיות פריצה בראש עצמו . בראש הקודם שלי היתה בעיה דומה . רק החלפת ראש עזרה .
האם הרכב התחמם ?? האם ביצעו עבודה מקצועית על הרכב ? האם סגרו את נכון את הברגים בראש ?
זה מעלה אצלי שאלות רבות..
 
ישן 25-02-07, 22:59   #5
Guest
 
הודעות: n/a
לעמית

המנוע לא מתחמם לדעתי בוצע עבודה מקצועית למעט כמה נזילות שמן סביב הראש לא היה משהוא רציני הרכב נסע ארבע שנים חלק עם הראש החדש למעט החלפת רדיאטור
 
ישן 09-03-07, 20:50   #6
Guest
 
הודעות: n/a
זה קרה גם לי ויש לי 1100 פייר שנת 94 המיים מהרדיאטור היו נעלמים והמנוע היה מתחמם וניהיה לי שוקו בשמן בגלל שהראש מנוע הלך לי בגלל הסדק בראש מנוע בוכנה אחת לא הייתה עובדת וכל פעם בפעולת היניקה היא הייתה יונקת מיים מהרדיאטור דבר שגרם לה להחליד ולמנוע לגמגם החלפתי את הראש מנוע ב780 שקל לאחר מילוי ועבודה (לא במוסך בבית) וקניתי סט אטמי מנוע לאונו שכללו גומיות ועוד 3 פקקים למנוע קניתי כדי להחליף כי הקודמים היו חלודים לאחר ההחלפה הפסיקו לי כל בריחות המיים מהרדיאטור והמנוע כבר לא מתחמם ובנוסף החלפתי שלוש פלגים ואטם בין החיבור של הסעפת למנוע ממש כיף ליסוע עכשיו באוטו רק עוד 5000 ק"מ אני יחליף לו גם טיימינג
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 13:41.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד