מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו שלי 1993 1100 60S
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גלריה צבע לפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 11-02-07, 19:26   #1
Guest
 
הודעות: n/a
סלד נמוך!

עמית מה הסלד בסרק, במנוע חם ?
בדוק האם כבל הגז לא מתוח מדי.
העלה את הסלד למינמום 800.
האץ את המנוע בסרק בעדינות, ובדוק האם הסלד יורד שוב ל650.
בדוק בסרק על ידי פמפום בדוושת הבלם, האם הסלד עולה למספר שניות , ויורד שוב לנורמל.
באם הרכב לא כבה בעת גלישה לעבר צומת בעת עצירה, ומנורת הטעינה, והלחץ שמן לא נדלקים, התעלם מכך והסר דאגה מליבך.
בברכה
צביקה
 
ישן 11-02-07, 19:28   #2
Guest
 
הודעות: n/a
ההודעה מיועדת לעמית הקפדן המתלבט בבעיית סלד סרק!

לעמית הקפדן, ההודעה למעלהמתיחסת לשאלתך בעניין הקרבורטור!
 
ישן 11-02-07, 19:31   #3
Guest
 
הודעות: n/a
צביקה !
הסל"ד בסרק לאחר ההנעה עומד על 800 הוא יציב וחלק ללא רעידות . לאחר שאני מעלה אותו ומשחרר הוא נופל למתחת ל650 ומכבה לי את המנוע . כמובן שבדקתי לאחר שהמנוע התחמם .
תודה
 
ישן 11-02-07, 19:36   #4
Guest
 
הודעות: n/a
Re: ההודעה מיועדת לעמית הקפדן המתלבט בבעיית סלד סרק!

צטט:
במקור פורסם על ידי צביקה
לעמית הקפדן, ההודעה למעלהמתיחסת לשאלתך בעניין הקרבורטור!
בדוק אפשרות של דיזה אלקטרו מגנטית תקולה, קפוץ אלי בהדמנות הקרובה בתאום טלפוני מראש,ונבדוק יחד!

אנא התיחס לעיניין כבל גז מתוח ,והאם הסלד עולה מעט ונופל שובב,בעת פמפום דוושת הבלם?!
בברכה
צביקה
 
ישן 11-02-07, 19:42   #5
Guest
 
הודעות: n/a
הכבל אינו מתוח . והמצערת נוגעת בבורג הסל"ד . לא פירקתי את סולונואיד הסל"ד . כיצד הוא יוצא בסיבוב ??
 
ישן 11-02-07, 19:55   #6
Guest
 
הודעות: n/a
סלד סרק

צטט:
במקור פורסם על ידי AMIT
הכבל אינו מתוח . והמצערת נוגעת בבורג הסל"ד . לא פירקתי את סולונואיד הסל"ד . כיצד הוא יוצא בסיבוב ??
אכן בסבוב על ידי סיבוב במברג בעדינות, בחריץ הנמצא במרכז הדיזה.
אך בשלב זה עזוב את הדיזה והתיחס לשאלתי בנוגע לפמפום דוושת הבלם, ובאם הרכב לא כבה,ונורת הטעינה/ או הלחץ שמן לא מהבהבות, המנע מלחפש צרות.
בברכה
צביקה
 
ישן 11-02-07, 20:05   #7
Guest
 
הודעות: n/a
מה זה פמפום בדוושת הבלם?אני לא אחד שמבין הכל במכני.
אצלי בבוקר כשאני מתניע במנוע קר וסל"ד עולה ל 1500 סל"ד ולאחר התחממות קצת במד חום(פחות מהרבע) וסל"ד יורד ל900 או 800 לערך(מתחת רווח ל1000 סל"ד).
אני לא יודע והאם זה תקין?
 
ישן 11-02-07, 20:06   #8
Guest
 
הודעות: n/a
המנוע לא כבה ולא נדלקת שום נורה בעת פמפום . לא הייתי נוגע אם לא היה נכבה לי המנוע כל הזמן אני מעכב את התנועה . לא הבנתי איפה הבורג שצריך לפתוח בכדי לשחרר את הדיזה האלקטרומכנית .
 
ישן 11-02-07, 20:11   #9
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי Vin_Diesel
מה זה פמפום בדוושת הבלם?אני לא אחד שמבין הכל במכני.
אצלי בבוקר כשאני מתניע במנוע קר וסל"ד עולה ל 1500 סל"ד ולאחר התחממות קצת במד חום(פחות מהרבע) וסל"ד יורד ל900 או 800 לערך(מתחת רווח ל1000 סל"ד).
אני לא יודע והאם זה תקין?
רכבך מוזרק, והשוני בפעולת הרכב, וטכנולוגיית המנוע, שונה שני עשורים לפחות מרכבו של עמית.
לכן אל תחפש אפילו דימיון לעבודת המנוע אצל עמית.
בברכה
צביקה
 
ישן 11-02-07, 20:25   #10
Guest
 
הודעות: n/a
צביקה הראית לך קופסה שחורה שאמרת לי שהיא מכבה את המנוע . ואכן כך למרות שהייתי בטוח שאתה טועה . מסתבר שהיא אחראית על משהוא שקשור לדיזה האקטרומכנית . האם יתכן כי היא תקולה ? מה תפקידה ??
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 17:47.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד