מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הנסיכה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הרכב שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת נורות באוטו!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 05-02-07, 00:55   #1
Guest
 
הודעות: n/a
בעיה בטמפרה 92

מה המצב חבר'ה\, הבעיה שלי היא כזו - יש לי טמפרה 92 1.6 קרבורטור.
ברגע שאני מניע את הרכב והמנוע קר ,היא עובדת על טורים מאוד גבוהים(כ2000-3000) כ10דק' עד שהמנוע מתחמם לגמרי ואז זה יורד לרגיל(באזור ה900-1000) . זה לא אמור להיות ככה , יש למישהו מושג למה זה?
 
ישן 05-02-07, 06:55   #2
Guest
 
הודעות: n/a
זה בסדר ותקין.בדר"כ צ'וק מופעל כאשר מנוע קר באופן אוטומאטי כדי להחמם את החלקים נעים במנוע וכשהיא מתחממת,היא מכבה את צוק ואז טורים יורדים למצב נורמלי וכך תוכל להתחיל לנסוע.

יום נעים.
 
ישן 05-02-07, 08:53   #3
Guest
 
הודעות: n/a
סלד גבוה בעת התנעה !

צטט:
במקור פורסם על ידי Vin_Diesel
זה בסדר ותקין.בדר"כ צ'וק מופעל כאשר מנוע קר באופן אוטומאטי כדי להחמם את החלקים נעים במנוע וכשהיא מתחממת,היא מכבה את צוק ואז טורים יורדים למצב נורמלי וכך תוכל להתחיל לנסוע.

יום נעים.
אתה טועה ומטעה!
בפיאט טמפרה הצוק הוא ידני, ולכן אין כל סיבה שהסלד יהיה גבוה בעת ההתנעה,
וירד רק כשהמנוע חם.
יש לבדוק זאת בדחיפות במכון קרבורטורים, המשך נסיעה עם סלד גבוהה בעת התנעת מנוע קר, יגרום לבלאי מהיר למנוע, ולהגברת תצרוכת הדלק.
פרטים נוספים בהודעה פרטית, או בטלפון הרשום בחתימה.
בברכה
צביקה
 
ישן 05-02-07, 09:05   #4
Guest
 
הודעות: n/a
אה חשבתי בשנות ה90 כבר החליפו את המודרניות ואז אם זה ידני כמו שאתה אומר, אז זה שונה.
 
ישן 05-02-07, 09:13   #5
Guest
 
הודעות: n/a
פיאט טמפרה

כנראה שמדובר בפיאט טמפרה עם מע' אקלים (מזגן, חימום ואורור) דיגיטלית מקורית ואז בקרבורטור יש שני מרימי סבובי מנוע (טורים).
האחד פועל כשהמנוע קר עד להתחממותו והשני פועל רק בהפעלת מזגן.
אולי צריך רק לכוון את מרים הסבובים הראשון הפועל כשהמנוע קר לרמה קצת נמוכה יותר.
בברכה - רפי לין
 
ישן 05-02-07, 21:21   #6
Guest
 
הודעות: n/a
אכן מדובר במע' אקלים.

יש לי איך לבדוק/לטפל בבעיה בבית? או שאני חייב לקחת אותה למוסך או אפילו מכון קרבורטורים?

בדרך אגב כמה עולה כיוון קרבורטור לחייה הזו?
 
ישן 05-02-07, 23:30   #7
Guest
 
הודעות: n/a
כוון קרבורטור

גש למכון קרבורטורים.
בברכה - רפי לין
 
ישן 07-02-07, 17:42   #8
Guest
 
הודעות: n/a
מישהו בבקשה יכול לתת הערכה כמה ביקור כזה (לצורך כיוונון הקרבורטור) יכול לעלות?

אני חייל צריך לחשב דברים כאלה כמה חודשים לפני שנוסעים לשם
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 16:00.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד