![]() |
|
![]() |
פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
![]() |
#1 | |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
|
מנוע מגמגם ולא סוחב + צריכת דלק גבוהה במיוחד
תלאותיה של הפונטו SX75 לא פוסקים,
קצת אחרי הקניה, ראש המנוע עבר שיפוץ. ונראה לי כאילו לפני השיפוץ הכל עבד יותר טוב. אני ממש מרגיש שאין למנוע כח במקרים מסוימים. בסרק, כשאני לוחץ על הגז, מרגע הלחיצה ועד לסביבות 1800 סל"ד +- מורגש שהמנוע מגמגם. גם צריכת הדלק בשמיים, מיכל מלא הספיק לי ל-320 ק"מ עירוניים. באותה ההזדמנות שהראש עבר שיפוץ, גם החליפו את רצועת הטיימינג. האם כיוון לא נכון של הטיימינג יכול לגרום לתופעות הנ"ל? האם יש עוד סיבות לתופעות שתוארו? ואחת ולתמיד: איזה מוסך בבאר שבע מבין קצת יותר ממני איך להתעסק עם הפונטו ? המוסכים שראיתי עד עכשיו נראים לי מאוד חובבניים וחלטוריסטים, חוץ מזה שהאמינות שלהם לא הרשימה אותי. מקווה למצוא מוסך נורמלי שידע לאתר תקלות ולפתור אותן בצורה מקצועית ואמינה בלי לנסות לשכנע אותי למה המהנדסים של פיאט טועים ותרמוסטט זה רכיב מיותר. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
נקה עם ספראיי קרבורטור את חיישן הקרנק.
לא יעזור, נתק את הקונקטור שלו ובדוק התנגדות, אמורה להיות בין 650 ל-750 אום. אם הבעיה לא תחלוף, נמשיך. אני בהנחה שפלגים וכבלי הצתה בסדר. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
|
אין לי ספריי קרבורטור בנמצא, ואני לא ממש יודע איפה חיישן הקראנק.
בנוגע לפלגים וכבלי הצתה, המוסכניק זרק לי שיש בריחת ניצוץ, אין לי מושג על סמך מה הוא קבע את זה. אני פשוט רוצה לשים את הרכב במוסך, ולדעת שהם יודעים בכלל מה הם עושים. עוד לא קיבלתי את התחושה הזאת בשום מוסך שביקרתי בו. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
לא בעיה למוסכניק לקבוע שיש בריחת ניצוץ.
אם כך, זאת יכולה להיות הבעיה.לא בכדי כתבתי "אני בהנחה שפלגים וכבלי הצתה בסדר" בריחת ניצוץ יכולה להיות גם מקוייל. רק חבל שלא כתבת את זה מההתחלה. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
חיישן קרנק לא תקין הרכב לא ידלק אין באמצע
הייתי ניגש מחוטי הצתה ,חיישן חמצן ,וניקוי בית מצערת |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
|
ייתכן והחלפת חוטי ההצתה תפתור את הבעיה לחלוטין ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
|
עדכון: החליפו לי את חוט ההצתה הפגום והבעיה לא נפתרה.
המוסכניק טוען שהבעיה היא באחד הקוילים. הוא אומר שיש צילינדר אחד שלא מתפקד בגלל הקויל התקול. למיטב הבנתי ישנם 2 קוילים לארבעת הצילינדרים, משמע קויל אחד לכל זוג צילינדרים. האם ייתכן שקויל עושה רק חצי עבודה ובצילינדר אחד הוא מתפקד ובצילינדר השני לא? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
השאלה חשובה ומאתגרת.
כן, ייתכן שקויל עושה רק חצי עבודה ובצילינדר אחד הוא מתפקד ובצילינדר השני לא. משום שבתוך קוייל אחד, ישנם שני סלילים נפרדים לכל זוג צילינדרים, שמקבלים באותה העת אות. ואם אחד מהם מקוצר, לא יעביר ניצוץ. בדוק מחיר של קוייל, אם המחיר לא נורא כל כך קנה חדש. אם תחליט על משומש, צור קשר יש ברשותי כמה קויילים משומשים תקינים מפירוק. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
|
מחיר קויל הוא 96 ש"ח. סביר להניח שמדובר בחליפי.
האם יש סיבה שעדיף קויל מקורי על תחליפי? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: ניסאן קשקאי, סניק
הודעות: 158
|
צטט:
אם הסליל מקוצר למינוס וזה לרוב מה שקורה לקויילים האלו להם, הצילינדר "החיובי" ימשיך לעבוד וצילינדר "השלילי" לא. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
שוב לא סוחב וצריכת דלק גבוהה + מתחמם, פתרון? | 0r3n | פונטו - טכני | 23 | 20-05-11 03:55 |
צריכת דלק - גבוהה? | komoto | פונטו - טכני | 12 | 03-12-10 03:25 |
צריכת דלק גבוהה מאד | elad1000 | פונטו - טכני | 39 | 06-10-10 01:14 |
צריכת דלק גבוהה | s_nadav | פונטו - טכני | 26 | 01-04-09 15:37 |
צריכת דלק גבוהה לאחר ראש מנוע ! | Rotem | פונטו - טכני | 5 | 23-03-09 23:53 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד