![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
בדיקה ניקוי קניסטר לפונטו דור 1
מעוניין לעשות את הטיפול הנ"ל
קראתי פה ושם יש מצב שדוד יעשה פרוייקט מצולם שיכנס למוזיאון ולא כל פעם נשתגע וחוץ מזה תכנס למוזיאון הפרוייקטים שיש |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
אין מצב שאני אעלה תמונות. משום שבפונטו שלי כבר עשיתי. גם בGT עשיתי שם הקניסטר בתא המנוע.
צריך להוריד גלגל ולפתוח בטנה, לשחרר ברגי 10 על הדופן בתא המנוע. לאחר שפותחים את הצינורות מעל הקניסטר, יש להזרים אוויר לצינור לכיוון טנק הדלק, כאשר מכסה הדלק בחוץ. יש להזרים אוויר גם לצינור השני לכיוון סעפת היניקה. יש להזרים אוויר (רצוי בלחץ), לתוך הקניסטר מכיוון היציאה לכיוון הכניסה, כדי לנקות ג'יפה. הכיוון חשוב כדי לא לדחוף את הג'יפה פנימה. זהירות, קשה לפרק את הצינורות מהקניסר, משום שהם מפלסטיק מוקשה ולא גומי. אחרת ישברו הפיות כמו במשאבת הדלק, כאשר מחליפים מסנן ולא פותחים את הצינור מהמשאבה. אצלי ריככתי אותם בעזרת מים רותחים. יש לנתק את הקונקטור, להניע ולבדוק אם מגיע אליו מתח 12V ברגל 1 למינוס. אם לא מגיע לתת מעט גז ולעזוב. יאיר מה שוב לפרק כדי להעלות תמונות ?. ![]() דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
קודם כל זה מעולה יום שישי אני פותח את המוסך
אני אעלה תמונות וכך נסגור פעם אחת את נושא הקניסטר ויהיה מקום שאפשר לראות דוד אתה גדול תהיה רך ואז תהיה ענק ודש לאלכס נראה לי שגם הוא סובל מה-GT אני כמו הבן שלך תן עוידכונים לגבי ה-GT היכן הצינור מתחבר למיכל דלק באיזה אזור ? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 85
|
רוצה לציין ששיטת המים החמים לא הוכיחה אותה במבחן ה"בחור בלי הרבה נסיון במכונאות עם יכולות טכניות ופיזיות בסיסיות+".
הצינור הנ"ל עקשן בן עקשן. כוח פיזי לא כל כך מתון לא עזר. הוא לא ייפתח לא משנה מה עשיתי (גם עתיד גם הווה באותו משפט??) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
הצינור מתחבר למיכל הדלק באזור העליון של הטנק. כדי "שיקח" אדי דלק.
שם אתה לא נוגע. בינתיים אין חדשות ביחס לGT. הבלוק בחריטה והראש בשיפוץ אצל חרט אחר. קראתי 3 פעמים את התגובה של madmongo. לא הבנתי מי הבחור בלי הרבה ניסיון עליו הוא מדבר. מה זה, "(גם עתיד גם הווה באותו משפט??)". דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
אז בעצם הטיפול הוא יותר לניקוי הקניסטר
מתח לא יכול להיות אחרת אם זה 12V אל תתרגש מילד קטן אני הבחור ללא ניסיון |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
נכון.
תיקון טעות. הקניסטר בGT נמצא בכנף כמו בדור 1. לקחתי פסק זמן לנוח מעט מהאוטו הזה. לפני חצי שעה הבן הביא את הבלוק מהחרט. לאחר שהביט בו לקח אותו חזרה לחרט. אמרתי לו, לא לתת לחרט הזה לחרוט את הבלוק. הוא עשה לי בעבר פשלה בחריטה של מנוע סוברית E10. נכון שהמחיר פיתה אותו 250 ש"ח. אני רציתי לקחת את הבלוק ל"סמוך" שהוא מומחה. המחיר שביקש לי על חריטה 600 ש"ח. יכולותי ללחוץ אותו לפחות. חרטתי עשרות מנועים אצל "סמוך" מעולם לא היתה פשלה. אז אני שואל אותך, איך להיות רך ?. זכור את הפתגם, "חושך שבטו -שונא בנו" = הורה שמחליט שאינו מוכן בשום אופן ללחוץ את בנו או להפעיל עליו משמעת, מונע ממנו את החכמה המגיעה בעקבות הלחץ. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
איפה המשוגע מלמעלה תלמד
אין חכם כבעל ניסיון אפשר תצלום נוסף של הקניסטר היכן שמתחברים הצינורות קצת שמאלה |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
קשה לצלם שם, הצינורות בחלק העליון של הקניסטר. כדי לטפל בו צריך לשחרר אותו מהכנף.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
פתחתי את הקניסטר וניקיתי עם קומפרסור יצאו גרגירים שחורים
על הדרך ניקיתי את הצינור המוביל לטנק הדלק ראיתי מהצד שיוצא אדי בנזין הבנתי שתקין על הדרך פתחתי את מכסה הטיימינג פקק נס קפה היה בו חור ונזל מים שפתאום היו חסרים לי גם הוחלף השאלה בזמן האחרון הוחלפו 2 פקקי נס קפה ו2 פקקים רגילים מה זה אומר שהפונטו רוצה נס קפה עם 2 סוכר תמונות בהמשך |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| החלפת לוח שעונים מפונטו אקטואל לפונטו אקטיב אפשרית? | amitbl | פונטו - טכני | 0 | 24-06-09 02:39 |
| פרוייקט מצולם "בניית גבות לפונטו מפיברגלס" לפונטו | פונטו - טכני | 26 | 20-08-07 22:20 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד