![]() |
|
![]() |
פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
![]() |
#1 | |
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 85
|
ELX גיר רציף - נקישות | קפיצות | לא חלק
אהלן,
התחדשתי שלשום בפונטו ספייס 2002. האוטו נלקח לבדיקה קלילה אצל שמשון לפני הרכישה ונמצא תקין, למעט "נקישות בגיר: לא קריטי, אבל יכול לגרום בעיות בטווח הרחוק". לא שאלתי בנוגע למחיר התיקון. האמת שגם לא הבנתי מה זה נקישות, ובנסיעת המבחן שעשיתי לא חשתי בכלום. היום נסעתי, ונתקלתי בתופעה המעצבנת: הגיר לא כזה "רציף" כמו שהוא צריך להיות. בעיקר בהאצה ראשונית, ישנם רעידות\קפיצות בגיר, וזה ממש מרגיז. משהו מכיר \ יודע איך לטפל? תודה. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 85
|
תוספת:
התופעה קוראת גם כאשר האוטו בעמידה במצב D - הרכב רועד. כמו כן, כאשר אני ב~50 קמ"ש ומוריד את הרגל מדוושת הגז, האטה לא חלקה, וגם שם יש רעידות. קראתי על חלק בשם כויל- לא הבנתי בדיוק מה זה, אבל האם זה יכול להיות קשור? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2008
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פוטו ספייס 2001 אטומטית
הודעות: 137
|
יתכן שהבעיה היא בבית המיצערת וניקויה יוכל ליפתור את הבעיה
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 85
|
מעולה. יש מה לעשות מחר בבוקר
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 85
|
רשמים אחרי שעה וחצי של ניקוי בית מצערת:
עבדתי לפי ההנחיות מהפרוייקט http://www.fiatclub.co.il/forum/show...?t=3575&page=2 תודה רבה למי שכתב אותו. העבודה יחסית קלה למי שיש ידיים טובות. אם אין לכם מושג, עדיף לא לעשות את זה. קשיים: 1) שבירת האזיקון שחיבר את פתח בית המצערת לצינור השחור- אין גישה והאזיקון היה מאיכות טובה. נדרשו כמה כלים שונים ע"מ לשוברו. 2) ניתוק הקונקטור- צריך לשחק ימינה ושמאלה + ללחוץ על התופסנים משני הצדדים ע"מ שהוא ישתחרר. 3) חיבור הקונקטור- היה צריך להפעיל כוח רב מאוד ע"מ שהקונקטור ייתפס כפי שצריך. מצורפות שתי תמונות של בית המצערת לפני הנקיון (מרוב התרגשות לא צלמתי גם אחרי). ניקיתי בעזרת ספריי קרבורטורים וזה ממש קל... טרם הספקתי לסוע ולבדוק שהבעיה הסתדרה. אבל בנתיים גיליתי שנורית החיווי שמצורפת בתמונה 3 נדלקה בלוח השעונים - קראתי שזה קשור להזרקת הדלק... בדקתי את כל החיבורים והכל נראה תקין. החשש שלי הוא שהקונקטור לא יושב טוב (הוא גם קצת נשבר לי במהלך נסיון ההרכבה). אם למשהו יש רעיונות נוספים אני אשמח לשמוע. תודה |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 85
|
לא עלו התמונות. מצרף שוב:
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
נקישות בעת פניה ימינה | ohad_bravo | בראבו - טכני | 0 | 11-10-10 18:02 |
צפצופים ונקישות באמצע נסיעה | Suedehead | פונטו - טכני | 8 | 11-05-10 10:21 |
הגה (נקישות בסיבוב ונסיעה לא חלקה, ספייס 01) | נתי5050 | פונטו - טכני | 6 | 10-12-09 13:45 |
אני עובד עיצות | פורום הגראז' | 9 | 30-08-07 03:35 | |
נקישות בפונטו דיזל | פורום הגראז' | 4 | 08-04-07 13:34 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד