![]() |
|
![]() |
פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
![]() |
#1 | |
Guest
הודעות: n/a
|
רעידה במנוע בהילוך סרק.מוריד טורים.
פניתי לכמה מוסכים עם הפיאט כולל מוסך שמשון ביהוד איש נחמד ומסביר פנים בניגוד לאחרים,
והבעייה שלי לא נפתרה. עלי לציין שהוא לא חייב אותי על הבדיקה. בשבוע שעבר נכנסתי גם למוסך משה זר בפ"ת שמתמחה בקרבורטורים והזרקה, חיברו את הרכב למחשב אלה שרק מה !!!הם לא נותנים דיאגנוזה מה מהות התיקון אלה כמה אתה אמור לשלם! מה זה חתול בשק? אולי אין באפשרותי בגודל עלות התיקון? צרכנות הוגנת!!! אני חוזר בזמן שהרכב מגיע לחום האופטימלי בין 85 ל90 מעלות נורמל,בהילוך סרק המנוע מוריד טורים. אולי למישהו יש פיטרון לבעייה או שנתקל בה בעבר. תודה. |
|
|
![]() |
#2 |
Guest
הודעות: n/a
|
סבובי מנוע
באיזה רכב מדובר ומה שנת הייצור ואיזה מזגן מותקן בו, מקורי או ישראלי?.
האם סבובי המנוע יורדים מייד כשמתחיל מאורר הרדיאטור לפעול והאם הם נותרים כל הזמן נמוכים כשהמנוע חם?. כל הפרטים האלו יסייעו אולי בהכוונה למקור הבעיה. שאלה נוספת, מהיכן אתה בארץ?. בברכה - רפי לין ![]() |
![]() |
#3 |
Guest
הודעות: n/a
|
סיבובי מנוע.
רפי שלום.
מדובר אונו 1994 1000 סמק הזרקת דלק.המזגן שמותקן ברכב הוא מתוצרת מקומית כמדומני רסקור. כשאני מניע את הרכב הטורים גבוהים וזה סביר ,אולם כשהוא מתחמם ,הטורים יורדים וגורמים למנוע לרעדה.ולאחר מכן עולים,וכשאני מפעיל את המזגן מנוע הצעדים לפעמים לא מרים את הטורים,וגורם שוב למנוע לרעוד.החלפתי את המצערת ואת מנוע הצעדים. בזמן הבדיקה במוסך שימשון המחשב הראה תקלה בחיישן החום,והחלפתי כבר שניים ,אחד של פאסט ולאחר מכן מקורי של בוש.האם יכול להיות מצב שסעפת היניקה לא נקיה? או לחלופין שאין מעבר מים שותף בסעפת?כי הרגשתי היום בנסיעה בערב שהחימום נחלש ואולי יש איזה סתימה ואכן לא מגיע מים לחישן החום ? או שאני עושה סלט ירקות מהכל. נ.ב. כשהמאוורר מתחיל לעבוד יש ירידה בטורים . |
![]() |
#4 |
Guest
הודעות: n/a
|
חיישן חום מנוע
בדוק שלא חסר מיים/נוזל קרור ברדיאטור. נתקלתי פעם אחת שבזמן פרוק חיישן חום מנוע אכן לא יצאו מיים כי הייתה סתימה ולכן החיישן לא התחמם.
כשמאורר הרדיאטור מתחיל לפעול והוא צורך רגעית הרבה זרם חשמלי המהווה עומס על האלטרנטור שהנו גם עומס מכני הבולם קצת את מנוע הרכב ולכן סבובי מנוע הרכב יורדים אך מנוע הסרק אמור להעלותם בחזרה כפיצוי. לפתרון הבעיה נסה אצל "אלי את אלי דושי הזרקות דלק" שברח' המנוע 8 יפו, טל' 03-6820841 ובקש את ג'קי ותגיד לו שאני הפניתיך ושבקשתי שיסייע לך. בברכה - רפי לין ![]() |
![]() |
#5 |
Guest
הודעות: n/a
|
רפי שלום!
בשעות הבוקר פרקתי את כל צינורות המים ,ובאחד הצינורות היתה סתימה של חלודה ,אתמול הרגשתי בלילה שהחימום בתוך האוטו נחלש ולכן חשדתי בצינורות המים,ולאחר הפתיחה נתתי למנוע לעבוד כשעה ואני רוצה להאמין שבעייתי נפתרה ,אולם רפי יש לי שאלה ? אצלי המזגן הוא מתוצרת מקומית רסקור והאם יש כיוון למנוע צעדים ,בכדי להעלות עוד קצת את הטורים בזמן שאני מפעיל את המזגן? בצהרים לאחר שקראתי את תשובתך כנראה שלא טעיתי חשבתי בכייון שלך. שבת שלום. אודה לך. |
![]() |
#6 |
Guest
הודעות: n/a
|
כוון מנוע צעדים
אין אפשרות לכוון מנוע הצעדים במכוניתך.
בברכה - רפי לין ![]() |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד