מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש. פונטו כמה את יפה..!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

השקה גרנדה פונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גלריה צבע לפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

עם אחותה לענף הראלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 01-07-05, 00:41   #1
Guest
 
הודעות: n/a
בעייה עם מזגן מקורי בפונטו

מגיע הקיץ ואיתו הבעיות,

המזגן אצלי מקרר טוב, הבעיה שהוא מפסיק את עצמו מידי פעם.
לא הצלחתי למצוא עקביות כלשהיא בהפסקת הפעולה שלו.

נניח שאני נוסע עם מזגן, פתאום אחרי כ- 20 דקות (לפעמים יותר, לפעמים פחות)
כשאני בעמידה ברמזור, הסל"ד עולה ל- 1.5K ומייד יורד חזרה ל- 1K והמזגן מפסיק.
אחרי שאני מתבשל קצת ללא מזגן (למרות שכפתור המזגן עדיין לחוץ) פתאום הוא מתחיל מחדש (אחרי כ-5 דקות).

קרה למישהו כזה דבר?
 
ישן 01-07-05, 08:07   #2
Guest
 
הודעות: n/a
בעית מזגן

השאלה היא מה קודם למה (הביצה או התרנגולת) כלומר האם קודם חל שנוי בסל"ד מנוע הגורם לנתוק מדחס המזגן או שהמדחס מתנתק ואז יש שנוי בסל"ד מנוע.
אני ממליץ לך לגשת למזגניסט הבא שהנו מומחה למזגני פיאט ואדם הגון וישר ואמין ותגיד לו שאני הפניתיך:
"אשר מזגנים", הירדן 35 בני-ברק, טל' 03-6183434 או 052-2549732.
נא עדכן בתוצאות.
בברכה - רפי לין
 
ישן 01-07-05, 14:35   #3
Guest
 
הודעות: n/a
אני אפנה אליו,
תודה רפי
 
ישן 15-07-05, 18:13   #4
Guest
 
הודעות: n/a
ידוע לי כי בפונטו קיימת יחידה המנתקת את פעולת המנוע בזמנים מסויימים ע"מ למנוע מהמנוע להתאמץ יתר על המידה, אם תשים לב זה קורה בעיקר אחרי שאתה מאיץ (המזגן נכבה לכמה דק').
אמנם בנסיעה רציפה במהירות קבועה, המזגן יעבוד תמיד ואף יקרר טוב יותר.
איטלקים - לך תבין .
 
ישן 15-07-05, 20:39   #5
Guest
 
הודעות: n/a
נתוקי מזגן מקורי בפונטו

לא מדויק. אין כל יחידת נתוק נוספת אלא מחשב נהול המנוע מבצע נתוק של מדחס המזגן בבצוע האצה פתאומית של הרכב. בדגמים הראשונים זה היה רגיש יותר ובנסיעה עירונית שבה מחליפים הרבה הילוכים ומבצעים האצות היו הרבה נתוקי מדחס מזגן ארוכים.
בדגמים מאוחרים יותר שופר המצב.
כמו בכל מזגן אחר יש גם נתוקי הגנה עקב לחץ גז גבוה מדי או נמוך מדי או נתוק נגד קפאון ע"י טרמוסטט המזגן.
בברכה - רפי לין
 
ישן 16-07-05, 05:04   #6
Guest
 
הודעות: n/a
וכמובן, רפי מדייק יותר .
ככה צריך.
 
ישן 30-08-05, 15:13   #7
Guest
 
הודעות: n/a
גם לא מדוייק. יש לי פונטו 95 וניתוק המזגן היחידי שיש לה זה על ידי הטמוסתט כאשר באוטו נהיה ממש קר
 
ישן 30-08-05, 17:19   #8
Guest
 
הודעות: n/a
נתוק מדחס מזגן

קיים נתוק מדחס מזגן ע"י טרמוסטט כדי למנוע את קפיאת מאדה המזגן שבתוך הרכב.
כמו כן, חד משמעית, יש מתג לחץ גז, הנקרא טרינרי או קוודרינרי, שבין תפקידיו זה לנתק את פעולת המדחס אם לחץ הגז גבוה יותר מדי או נמוך מדי (חוסר גז לדוגמא) ואינך מרגיש אותו מנתק כי לחץ הגז במזגן מכטנעתך תקין ואז אין כל נתוק מצידו.
בברכה - רפי לין
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:39.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד