![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: בית שמש
הגלגלים שלי: הונדה האצ'בק
הודעות: 359
|
צינור נשם סתום
שלום לכולם,
הצינור נשם שמן אצלי באוטו התברר לי שהיה קרוע בתחתיתו, והיתה שם הזעה רצינית של שמן, הלכתי לפירוקייה וביקשתי צינור נשם וקיבלתי צינור עבה + צינור דק שיוצא מאמצע הצינור העבה, ואני מתאר את זה כי אצלי יש רק את הצינור העבה! ואז התברר לי שהצינור הדק סתום עם בורג בשני צדדיו. שאלותיי הן: 1. מה הנזק שנגרם אם בכלל, אולי בכוונה תחילה סתמו אותו בשל בעיות שהיו? 2. מה תפקידו של צינור הנשם? 3. אם אני אחליף את הצינור אני ארגיש שינוי/שיפור? תודה רבה לעונים, מוטי. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
אין שום נזק
הצינור מיועד לחיבור הטורבו אחרי התיקון הרכב יטוס(סתם נראה לך) פורק לחץ ואדי שמן מהמנוע וממחזר אותם בחזרה למנוע דרך סעפת יניקה וגורם לבעירה טובה יותר בכל חנות חלפים תוכל לקנות צינור כזה . בתוך הצינור יש ספירלה בכדי שלא שלא יכנס שמן לפילטר וסעפת אויר בדוק שהיא ישנה נערך לאחרונה על ידי yair068 : 05-10-10 ב 14:24. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: בית שמש
הגלגלים שלי: הונדה האצ'בק
הודעות: 359
|
איזה טורבו?
אגב, יש לך תגובות מחכימות ואני נהנה לקרוא אותם, רק חבל שאני צריך "להמציא" פסיקים ונקודות כדי להבין. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
מה אני אעשה אתה רוצה שינוי או שיפור מצינור של 20 ס"מ שאין לו כמעט כלום .
מקסימום אם הוא הייה קרוע הייתה מריח קצת אדי שמן ודלק |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
הוא צחק. אין טורבו כמובן
![]() הנשם נועד להעביר אדי שמן לשריפה כדי לפרוק את הלחץ שנוצר עקב התחממות השמן. לאדים האלה יש שני מסלולים: 1. כאשר המצערת פתוחה, דרך הצינור העבה לבית פילטר האוויר ואז הם נשאבים למנוע ביחד עם האוויר הרגיל 2. כאשר המצערת סגורה, דרך הצינור הדק ישירות למצערת (ששורר בה תת לחץ). באמצע הצינור יש מין ספירלת מתכת שנועדה למנוע משמן לעבור לבית פילטר האוויר ולמצערת שלך. (הספירלה למעשה מאפשרת רק לאדי השמן לעבור).
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: בית שמש
הגלגלים שלי: הונדה האצ'בק
הודעות: 359
|
אם הבנתי אותך נכון ארילו תפקידו לפרוק לחץ?
עכשיו כשהצינור העבה היה קרוע הכל נזל החוצה, מה קרה כאשר הצינור הדק היה סתום לי עם בורג? וחוץ מזה מה ההבדל אם אני מחליף את הצינור או משאיר את המצב כמות שהוא? תודה ארילו ויאיר על תגובתכם. אגב המצב ככה שנתיים מאז רכשתי את הרכב, הכל התגלה לי ממש באקראי. נערך לאחרונה על ידי moty003 : 06-10-10 ב 01:10. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
אכן.
במהלך העבודה של המנוע השמן מתחמם, וחלק ממנו הופך לאדים. האדים האלה מצד אחד יוצרים לחץ במנוע, ומצד שני אם הם יתרבו הם יכולים למנוע שימון של חלקים מסויימים. כשהצינור היה קרוע אז לכלכת את המנוע וזיהמת את הסביבה. הפתרון הוא לשרוף את האדים האלה בתהליך הבערה הרגיל של המנוע. עדיף להרכיב את הנשם כמו שצריך.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| אינג'קטור סתום בHGT ? | ido | פונטו - טכני | 7 | 27-12-09 20:39 |
| איפה משיגים צינור מים קשיח | פורום הגראז' | 0 | 30-05-07 06:48 | |
| צינור מים קשיח באונו (ערוך) | פורום הגראז' | 3 | 25-05-07 17:54 | |
| בעיית פירוק צינור מים | פורום הגראז' | 0 | 28-07-06 16:35 | |
| מחפש מק"ט של צינור מים בבראבו | פורום הגראז' | 7 | 10-06-06 20:29 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד