![]() |
|
![]() |
גרנדה פונטו - טכני טכני - דגמי גרנדה פונטו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Member
תאריך הצטרפות: Jul 2010
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פיאט 500
הודעות: 36
|
החלפת הילוכים בגיר הרובוטי
אהלן
ברשותי גרנדה מודל 2008. בד"כ ההילוכים מתחלפים בסביבות ה-2500 טורים ועולים מעלה. לעתים, בעיקר כשהמנוע קר ההילוכים "נתקעים" ומוחלפים רק באזור 3000 טורים ומעלה. מישהו מכיר את התופעה הזאת? מדובר בבעיה או בהתנהלות רגילה של הגיר? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: גראנדה פונטו
הודעות: 12
|
מוכר לי מהגרנדה שהיתה לי
גם כן 2008, אבל זה לא סיסטמטי, וזה לא קורה תמיד, אבל קרה לעיתים שבשלבים הראשונים של הנסיעה כשהרכב קר, צריך היה ידנית להחליף בין 2 ל-3. מה שכן, אני רגיל שהיא מחליפה ב- 3000, אתה על מצב "אקו" אולי? זה די מבאס להחליף הילוכים כל כך מוקדם.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Member
תאריך הצטרפות: Jul 2010
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פיאט 500
הודעות: 36
|
אם ככה התופעה מוכרת... לא,אני לא במצב אקו,פשוט "מלטף" את דוושת הרכב. גם כדי לשמור עליו וגם כדי לחסוך בדלק. במצב אקו פשוט בלתי אפשרי לנהוג,זה קטסטרופלי. בכל מקרה אני שמח לשמוע שזה משהו מוכר ולא בעיה נקודתית אצלי. תודה.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2012
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: פיאט גראנדה
הודעות: 112
|
אותה תופעה
לי יש גרנדה 2007 אקטיב רובוטית ואני נתקל בבעיה דומה מדי פעם אצלי במיוחד בין הילוך שני לשלישי יכול לתקע בשני עד 3500 בטורים בגרך כלל עד 3000 והוא מחליף הילוך בלי בעיות
במצב אקו מחליף מאד מוקדם בטורים נמוכים |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Member
תאריך הצטרפות: May 2010
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: גרנדה פונטו 1.4L רובוטי
הודעות: 41
|
תקין ולא צריך להדאיג, תמיד אפשר לתת ליטוף לידית ולעלות הילוך מוקדם יותר.
הגיר אצלי דרש היום "צומי", קניתי פחמים למשאבת הגיר ומחר כניראה אשפץ אותה- תאחלו לי בהצלחה! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 9
|
תנו למחשב הרכב לנהל את החלפת ההילוכים
הי,
ברוב הרכבים שיש להם גיר אוטומטי נשלט מחשב מקובל למשוך הילוכים כאשר המנוע קר בכדי להגיע יותר מהר לנקודות העבודה של המנוע והגיר. ההחלפה הידנית של ההילוכים במצב זה רק מקשה על המנוע והגיר. יוסי |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2012
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: פיאט גראנדה
הודעות: 112
|
ממה שאני מבין פה לא להעלות הילוך ופשוט לתת לגיר להחליף גם אם על טורים גבוהים בקצת ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Member
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto Grande Active-Plus 8v
הודעות: 49
|
איך שבא לך.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2012
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: פיאט גראנדה
הודעות: 112
|
פאק אתמול על הילוך שני הגיר החליף הילוך ב 6000 סלד ! בדרך כלל גם שאני נותן גז זה מגיע עד מקסימום איזור 5500 סלד ! כמה זה טוב שמנוע מגיע לסלד גבוה ? או לא טוב?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Member
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto Grande Active-Plus 8v
הודעות: 49
|
רצוי להמנע מזה, למעט מקרים בהם יש לכך הצדקה (עקיפה, נתיב האצה.. וכיוצ"ב).
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
תקלה בגיר הרובטי | shiran | פנדה - טכני | 9 | 07-06-10 08:27 |
ידית הילוכים בגיר רציף תקועה במצב פארקיג | YAKOV | פונטו - טכני | 2 | 06-03-10 22:41 |
בעיה עם השטנגת הילוכים או מוט הילוכים באונו | Dark-Side | אונו - טכני | 4 | 18-04-09 19:25 |
החלפת מחזירי שמן בגיר ?? יש למישהו ניסיון ?? ?? | פורום הגראז' | 6 | 11-01-07 22:52 | |
החלפת ידית הילוכים באונו 88 | פורום הגראז' | 3 | 13-02-06 17:27 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד