מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

קבלו איזה אונווו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי..!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 27-08-11, 04:57   #11
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
איך בדיוק עושים סימון זה לא הבנתי ??
אפשר להסתפק בשני סימונים של גלגל תנופה ושל קאמפשט ולהרכיב??
ברא מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-08-11, 16:22   #12
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
היי ברא, עשיתי את העבודה לפני מס' חודשים.
כאן שרשור שלי אם כל השאלות והסברים, אולי יעזור לך.
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-08-11, 03:10   #13
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
תודה LEXXA אני קראתי והבנתי רק יש לי עדיין השאילה האם אפשר להסתפק בשני סימונים של קאמשפת וגלגל תנופה הבעיה שסימון תחתון לא רואים מבלי לפרק את הפולי אני מפחד שתזוז אחרי חיזוק ואז אי אפשר לראות הסימון שוב???
עוד משהו
יש לי ספייס 8 שסתומים אני מניח שהכל תקף מה שנאמר לMK1 כי המנוע בעצם אותו דבר מהותית לא ?
ברא מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-08-11, 00:41   #14
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
אתה מפרק את הפולי, מלביש רצועה, מותך כמו שצריך, מסובב ידנית מס' סיבובים, רואה שכל הסימנים חוזרים לנקודות שלהם, ואז תוכל להרכיב את הפולי חזרה בביטחון.
לגבי תקף או לא איני יודע.
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-08-11, 20:39   #15
אלי תמם
Senior Member
 
האווטאר של אלי תמם
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 168
לאחר שלושה ימים שראש המנוע נכנס לשיפוץ אחרי מלוי ושיוף של הבסיס הכניסו את הראש לבדיקה בלחץ והתברר שהראש סדוק.
ראיתי שהיה הרבה מה למלא, אך לא חשבתי שכך המצב...
בעל המקום הציע לי לרכוש דרכו ראש משופץ בעלות של 1000 שקלים.
הרכב ניתן לי במתנה מדוד שלי מאחר והוא התבאס ממה שקרה.
קניתי חלקים הכוללים סט אטמים לראש מנוע, שמן, נוזל קירור, פלאגים, משאבת מים, מותחן, רצועת טיימינג וטרמוסטט.
כל החלקים עלו כ400 שקלים כמובן שהכל מקורי.
בנוסף הכנסתי את הרדיאטור לניקוי במקום יעודי בשביל לדעת שכל מערכת הקירור תקינה.
חשוב לציין שכל השיפוץ נעשה במו ידיי.
העלות של הראש המשופץ שווה את התמורה ? לפני כמה שנים טובות הייתה לי פיאט אונו 1.4i.e.s אני מתגעגע לרכב הזה ובגלל זה לקחתי את הפונטו הזאת, אני לא רוצה להתבאס ולחשוב שזרקתי סתם כסף

אשמח לעצות
אלי

נערך לאחרונה על ידי אלי תמם : 29-08-11 ב 21:57.
אלי תמם מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-08-11, 22:14   #16
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
אלי.
לא יודע למה תמיד יש לי חוש ריח לדברים מוזרים. אולי נדבקתי מהחתולות שאני מגדל במשך השנים.
לא מתחילים למלא ולהשחיז ראש לפני בדיקת לחץ. משום שאם הסדק הוא במעברים של הפליטה או היניקה או בקדח של השסתומים, הראש לא ניתן לתיקון.
המחיר שביקש לך החרט מוגזם. אני בספק אם הראש פסול.
אני יכול לסדר לך בדיקת לחץ במחיר סמלי, במידה שהראש אכן פסול, תקבל ראש משופץ עם אחריות אצל משפץ ראשים ברחובות, במחיר של 500 ש"ח, בלי לשלם על בדיקת הלחץ.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.

נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 01-09-11 ב 10:21.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-08-11, 23:21   #17
אלי תמם
Senior Member
 
האווטאר של אלי תמם
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 168
אשמח אם תתן לי פרטים מדוייקים של המקום אני אגיע מבחינתי מחר...
אלי תמם מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-08-11, 23:37   #18
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
שלחתי לך ה"פ.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-08-11, 15:33   #19
אלי תמם
Senior Member
 
האווטאר של אלי תמם
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 168
צהריים טובים חברים יקרים
לאחר הדיון הרב שלי פה בפורום, ללא יותר מידיי התייעצות עשיתי טעות.
לאחר ששלחתי את הראש לשיפוץ למקום שמתמחה בשיפוץ בשם ״הדייקן״ בפתח תקווה, קיבלתי שיחה מבעל המקום
והתברר שהראש פגום (קשה לי להאמין לו), בעל המקום ביקש 1000 שקלים עבור ראש חדש משופץ.
מה שהיה הכי מצחיק זה שהשיפוצניק מילא ועשה שטח ורק אז בדק בלחץ, מה שנתן לו קייס לקחת לי כסף עבור העבודה 150 שקלים, כמובן שהראש הישן אצלי כולל כל החלקים (מפוזרים מה שגורם לי להוצאה של עוד 300-500 שקלים לכיוון שסתומים).
פרסמתי הודעה פה בפורום להתייעצותכם.
נענה לי דוד מהר מאוד איש יקר מאוד, שעזר לי במציאת ראש מנוע חדש משופץ במחיר מצחיק של 500 שקלים כולל גומיות.
אני חושב שנפלתי פה בבנאדם זהב שמהיכרות פה בפורום היה מוכן לעזור ללא שום תגמול.
ירבו אנשים כמוך דוד.
תודה על הכל ואני אמשיך בהרכבה היום/מחר ויעדכן אותכם מה קורה.

אלי

נערך לאחרונה על ידי אלי תמם : 30-08-11 ב 15:35.
אלי תמם מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-08-11, 21:54   #20
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
אלי אני רוצה להזכיר לך שוב. לא לשכוח את השטיפטים/ הצינוריות שתכניס קודם לבלוק ותבדוק טוב שהראש יושב בתוכם לפני הידוק הברגים. הבדיקה נעשית ע"י הנעת הראש לצדדים עד שישב על האטם. שים לב שהאטם ישב נכון מול החור של לחץ השמן. לא למרוח על האטם ראש שום חומר.
בקשר לעבודת הראש שביצעו לך, שמעת וראית אך כינה את זה המשפץ "עבודה ערבית".
לא בכדי אמרתי לו שאני צריך להחזיר למישהו את הראש, למרות שהוא התעקש לקבל אותו.
את הראש אני אמסור לבדיקת לחץ , אבל לא אצל זה שקנינו ממנו את הראש החדש. זאת מסיבות מובנות.
אם יצא תקין, תקבל אותו ותשאיר לך אותו רזרבי, למרות שהתעקשת לתת לי אותו .
אבל בגלל שהוא פירק את הכוסיות ולא סימן אותם, יהיה צורך בכיוון שסתומים.
כאמור בהזדמנות אעשה בדיקת לחץ לראש, ואעדכן בפורום.
חוצפה שאין דוגמתה למכור לך ראש ב- 1000 ובנוסף לבקש ממך שתקנה לו סט גומיות שסתומים.
החתולה שלי סימנה לי שאתה גם בחור זהב, כאשר קפצה וישבה עליך וליטפת אותה. היא לא מתחברת לכל אחד.
אז עבוד לאט ובזהירות. שאלות נוספות שאל כאן בפורום.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
רצועת טיימינג aviady פונטו - טכני 9 24-03-11 10:30
רצועת טיימינג mevron בראבה - טכני 4 06-05-08 00:41
נקרעה רצועת טיימינג .... פורום הגראז' 7 02-06-07 18:40
רצועת טיימינג נקרעה... פורום הגראז' 20 15-05-07 00:03
רצועת טיימינג פורום הגראז' 1 28-01-07 18:37


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:51.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד