|
פותח השרשור, דבר או שניים אני יודע על הספייס, הייתה לי כזאת לתקופה לא קצרה.
אין כל בעיה עם רכב שהוחלף בו מנוע, כל עוד ישנו שטר מכר למנוע החדש והוא רשום ברישיון הרכב.
אין גם בעיה עם רכב שעבר תיקון ראש מנוע, כל עוד התיקון בוצע כמו שצריך.
מזג האוויר בארצנו לא עושה חסד עם הפונטו ספייס, ככל הנראה אתה לא תפגוש אחת שעברה חצי מיליון כמו הפאסאט של אבא שלך. תמיד עדיף לשאוף לקילומטרז' נמוך וטיפולים מתועדים עם קבלות.
אין חובה להתמקד על רכב שטופל אך ורק במוסך מורשה, כי וואלה בוא נהיה כנים, אנשים שמחזיקים רכב ב11 אלף ש''ח, יעדיפו לטפל במוסכים כלליים. יש כאלה שמטפלים במורשה ואם תיפול על רכב כזה, מה טוב. אך אל תפסול רכב שלא טופל במורשה.
אין לי כח ועצבים להיכנס לכל נושא הפראפלו, אך אני אומר לך זאת ככה, ישנם מספר לא מבוטל של פונטו hgt שנוסעות שנים עם נוזל קירור רגיל ועברו עשרות אלפי קילומטר ללא כל בעיה.
שים לב שביצעו טיימינג עם חלפים מקוריים או תחליפים איכותיים.
שים לב שביצעו טיפולים כל שנה ושיהיו קבלות.
תבדוק שהחימום עובד ברכב ולא ביטלו את הרדיאטור חימום, וכמובן שהקירור עובד, כי מניסיון אני אומר לך, תיקון של המיזוג יכול לעלות הרבה.
אל תתעכב על צבע שרוף או דפיקות פח כאלו ואחרות, זה טבעי וסביר לרכב בן 10 שנים.
סך הכל, הרכב מאוד כיפי ונותן תמורה למחיר שלו.
ואל תתרגש מכמות האיקסים שיופיעו בטופס הבחינה, סך הכל כסתחים של המכון.
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
|