![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2008
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פוטו ספייס 2001 אטומטית
הודעות: 137
|
האוטו שלך עשה שיא עולם בפיאט,
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
ק"מ בפונטו
במכוניות פונטו דור 1 שהיו בצה"ל, ראיתי הרבה כאלו בזמנו שעברו יותר מ 350000 ק"מ והיו במצב מצוין למרות ריבוי נהגים צבאיים.
זה הושג בזכות תחזוקה קפדנית וטיפולים רק במוסכים, בודדים, מורשי היבואן שהוסמכו לשרות צה"ל. כמובן שבמכוניות אלו גם היו הרבה ק"מ בנסיעות בינעירוניות שבהן הבלאי נמוך מאוד. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: ELX ספייס
הודעות: 169
|
שיא עולם בפיאט
יעקוב אתה אומר זאת בציניות או שאתה רציני?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
הוא ציני.
אני לא חושב שתהיה בעיה להמשיך לנסוע עוד הרבה זמן. קח בחשבון רק שבסופו של דבר יש לא מעט בלאי לרכב שנסע הרבה. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
|
*** .. אני בפונטו דור ראשון הקודמת שלי סגרתי 550000 כן זה המספר האמיתי .
לאחר שהשקעתי בה המון בשיפורים וגם לא חסכתי בסגנון נסיעה ... אחרי 550000 הרגשתי עייפות המנוע (נו בודאי ) פירקתי אותו לגורמים , הבאתי את הבלוק לחריטה הסתכל עלי החרט ואמר לי שהמנוע בסדר רק הונינג דרוש , אז הוניניג רינגים ומייסבי קראנק . הורכב ונסע כמו חדש ... לא נראה לי שמספר הקילומטרים מאוד משפיע אלא איכות השמנים וסגנון הנסיעה .. עמית
__________________
נוהג על פונטו דור ראשון 3 דלתות .. הבייבי שלי .. עצה : מי שאוכל פחות נשאר רזה ומוריד משקל מהרכב .... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
עמית. לפי מיטב ניסיוני אין מצב שאחורי 550000 ק"מ , לא יהיה צורך לחרוט את הצילינדרים.
ייתכן שחרטו אותם לפני שקנית את האוטו. מה היתה המידה של הבוכנות, האם סטנדרט ?. אם כן זה יבוא "לביטוי" במשך הזמן. לא יודע אם יש קשר להחלפת שמן מנוע בתדירות יותר גבוהה. אני רק יכול לספר שבזמנו היתה לי סימקה 1000 עם מנוע מאחורה. כולם עשו 80K ק"מ עד שהלך המנוע. אני עשיתי 250K ק"מ. אולי משום שבכל סוף חודש החלפתי שמנים. ההוראות היו להחליף כל 5K ק"מ. נסעתי איתה כאלפיים ק"מ בחודש. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: קריות
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 121
|
אתה נוסע על רכב בן 10 עם ק"מ גבוה. יש מצב טוב שתתקוף אותך תקלה בכל רגע נתון, ויש מצב שלא.
אתה לוקח תמיד הימור כשאתה נוסע על רכב כזה. אם יש בידך את הממון והיכולת להשתדרג - הייתי ממליץ על רכישת גרנדה פונטו 2008. אם אין בידך את הממון - סע וקווה שהתחזוקה האיכותית תשתלם. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| ספידומטר וקילומטראז הפסיקו לעבוד | s_nadav | בראבה - טכני | 14 | 11-07-11 19:52 |
| שאלה על קילומטראז' ורישום השכרה ברישיון | israbeast | יעוץ ברכישת רכב | 2 | 31-10-08 13:11 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד