מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

היפיפייה שלי HGT 2002 67000 קמ'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

קניתי פנדה 2011 ידנית


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 03-06-11, 16:34   #1
chenrp
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 567
בעיה שלא נפתרה

שלום לכולם,
יש לי פונטו 1300 ספייס 16V גיר רציף.
ובכל פעם שהרכב "נח" כמה שעות, הוא לא מניע כמו שצריך... הטורים קופצים ונופלים עד שהמנוע נכבה.

אם נותנים קצת גז זה מסתדר, כמו כן בהנעה השניה זה מסתדר גם כן.

ביצעתי ניקוי בית מצערת, וניקיתי באופן כללי את כל המנוע (חיצונית), והבעיה נפתרה למשך שבועיים.

אך הבעיה חזרה (כנראה שניקיתי במקרה, חיישן כלשהו...)

המליצו לי לבדוק חיישן טמפ', אך לא מצאתי אותו. כמו-כן, יתכן וזהו חיישן אחר או חוטי הצתה וכו'...

בטיפול 20K, בדקו במחשב וראו שהייתה בעיה בצילינדר 2 ולאחר איפוס מחשב, בדקו את הרכב ולא מצאו שום בעיה.
הפלגים חדשים, והם נבדקו שנית...

במהלך הגימגום של המנוע (בפעם הראשונה שמנסים להניע) שומעים כי לא כל הצילינדרים עובדים כראוי(יש צליל מוזר).
ולכן אני חושב שזה חוט הצתה. אך מוזר שהוא לא עובד בהתנעה ולאחר מכן הוא עובד יופי...????


בכל אופן, הרכב נוסע מצויין! והמנוע מתפקד מעולה (גם חסכוני מאוד 1:18 וגם יש סחיבה טובה מאוד. כך שזה ככל הנראה חיישן שפועל רק בעת הפעלת המנוע.


זו הפעם השלישית שאני מנסה לפתור בעיה זו,
אשמח לעזרה.


תודה לעונים.

נערך לאחרונה על ידי chenrp : 03-06-11 ב 16:37.
chenrp מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 04-06-11, 19:39   #2
chenrp
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 567
מישהו?
chenrp מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 04-06-11, 19:58   #3
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
יכלו להיות שזה מזרק דלק לא הכי בסדר שהקפיץ תקלה במחשב או שזה היה תקלה ישנה שהיה פעם חישן חום אוויר בכניסה למנוע אם לזה היתכוונתה אז הוא נימצא על בית פילטר האוויר או בקו בין הפילטר לבית מיצערת
אני היתי מציע לך לחזור על פעולת הניקוי של בית המיצערת ותנקה גם את מד כמות האוויר שלך

כשתנקה את המצערת תיפתח אותה עד הסוף תרסס חומר ואז תשפשף עם מברשת שינים עד שירד כל הליכלוך
כבלי הצתה אם לא ידוע לך מתי החליפו תחליף זה רק יעזור וגם מצתים ופילטר אוויר
מקווה שעזרתי לך
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 04-06-11, 20:00   #4
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
במהלך הגימגום של המנוע (בפעם הראשונה שמנסים להניע) שומעים כי לא כל הצילינדרים עובדים כראוי(יש צליל מוזר).
ולכן אני חושב שזה חוט הצתה. אך מוזר שהוא לא עובד בהתנעה ולאחר מכן הוא עובד יופי...????



יכול להיות שחוט הצתה לא תקין יעבוד יותר טוב כשהוא מתחמם עקב נתק שניסגר כי מטחת מיתרחבת בחום
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 04-06-11, 20:05   #5
chenrp
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 567
Smile

חברה תודה רבה על התגובות!

כבלי הצתה לא החליפו מעולם אך הרכב משנת 2006 (דיי חדש),
בנוסף, המנוע לא באמת מספיק להתחמם לאחר 20 שניות ולכן זה מוזר שהבעיה היא חוט הצתה.

לגבי בית מצערת, פרקתי אותה לגמרי וניקיתי טוב טוב... ולא עזר דבר.

מד כמות האויר??? איפה הוא נמצא? על הצינור? מתחתיו?

כל החיישנים והמדים למיניהם לא בדקתי כי לא מצאתי אותם. אשמח לקבל תמונה (ממש תמונה ולא סרטוט) בכדי שאוכל לאבחן את התקלה.


שוב תודה!
chenrp מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 04-06-11, 20:50   #6
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
תנסה בyoutube
תיבתוב את הדגם של הרכב לדוגמה
fiat punto 16v mass air flow meter
לך תדע אולי תמצא איזה פיתרון אני מצאתי שם איך להחילף טימינג בהונדה אקורד שנת 93 וזה ממש לא דבר פשוט שם זה שתי רצועות והמון בלגן
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 04-06-11, 20:53   #7
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
עוד דבר להחליף חוטים יכול לעזור למרות שזה רכב בן 4 שנים בלבד החוטים זה דבר שעובד מאוד קשה וגם מצתים תיפתח ותיראה מה קורה איתם תעשה את זה ואז תיבדוק את הנושא של החישנים
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 04-06-11, 20:55   #8
chenrp
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 567
קצת מוזר לי שחוטים פעם ראשונה לא עובדים ולאחר מכן הם עובדים מצויין.
פלגים חדשים ונבדקו שנית.

חיישנים, בכל זאת אין לי מושג היכן הם...
chenrp מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-06-11, 14:25   #9
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
סביר להניח שמדובר בחוטי הצתה. הדרך הכי טוב לבדוק את זה היא להחליף בין שני חוטים. אם התקלה עוברת מקום - סימן שזה הם.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 05-06-11, 15:49   #10
YAKOV
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2008
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פוטו ספייס 2001 אטומטית
הודעות: 137
יתכן וזה סליל הצתה תקול בדוק אים יש ניצוץ בכל הפלגים
YAKOV מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעיה|בעיה שיש לי בהזעקה lrl23 פונטו - טכני 7 13-08-10 13:11
בעיה באונו בעיה קטנה אבל מעצבנת, או: איך להוציא משענת ראש. פורום הגראז' 3 22-09-06 14:56


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:50.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד