מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו היפה שלי :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

נפלאות הווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 25-03-11, 09:58   #1
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
בולשיט מה שאמר לך המכונאי. קרנק לא ממלאים. נעזוב את זה כרגע.
הניע את המנוע, קח פלייר לא משונן ולחץ על הצינור דלק (חזרה לטנק) למס' שניות.
ראה אם יש שינוי בעבודת המנוע. עדכן.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 25-03-11, 12:42   #2
moty003
Senior Member
 
האווטאר של moty003
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: בית שמש
הגלגלים שלי: הונדה האצ'בק
הודעות: 359
היי דוד,
לא יודע אם זה בולשיט רק שזה ניראה יותר לכיוון החאפריות, כי קראנק עובד בלחץ ככה שמילוי לא שייך בו אבל הוא כן אפשרי.
עשיתי מה שביקשת הנעתי את המנוע וראיתי שני צינורות שחורים שאחד מגיע לכיוון החליל של המזרקים והשני שיוצא ממנו, לחצתי על שניהם (כל פעם אחד) ולא היה שום שינוי.
גם ניסיתי להוציא את חיישן הלמבדא ולאפס מחשב וזה גם לא עזר, ושניסיתי להעלות טורים עד ל-3K ועזבתי את הגז האוטו כבה לי...
moty003 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-03-11, 13:03   #3
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
לא הגיוני, או שלא לחצת מספיק חזק.
אם תלחץ על הצינור שמזין את הדלק לחליל, המנוע יכבה.

דוד
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-03-11, 13:17   #4
moty003
Senior Member
 
האווטאר של moty003
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: בית שמש
הגלגלים שלי: הונדה האצ'בק
הודעות: 359
בשביל שאהיה בטוח, מדובר בשני צינורות שחורים די עבים?
moty003 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-03-11, 13:32   #5
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
לפי ההודעה הקודמת שלך, אתה בדיוק במקום.
לא רצוי ללחוץ על הצינור יותר מ-5-6 שניות, כדי לא להעמיס על משאבת הדלק.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.

נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 25-03-11 ב 13:35.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-03-11, 14:23   #6
moty003
Senior Member
 
האווטאר של moty003
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: בית שמש
הגלגלים שלי: הונדה האצ'בק
הודעות: 359
אכן דוד עשיתי כאשר הוריתני
לא היה שינוי משמעותי באופן פעולת המנוע, אך כאשר העליתי סל"ד ל-3K ועזבתי המנוע לא התכבה כמו עד לפני יומיים אלא התייצב באיזור 800+ עם רעידות קלות בסל"ד אך לא במגמת כיבוי, כמו כן עשיתי סיבוב עם והאוטו הגיב די בסדר. מנורת הצק עדיין דולקת קבוע, ובעמידה הסל"ד יורד אל מתחת ה- 500 אך לא מתכבה ומידי פעם מתייצב וחוזר חלילה, מה שנראה שבאמת איזשהוא רכיב חשמלי נרטב וההצעה לתת לו להתייבש די עזרה.
אשמח אם תכוון אותי לחלק או שתתקן אותי בנושא הזה.
תודה על תגובתך,
מוטי.
moty003 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-03-11, 19:13   #7
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
לדעתי אין קשר לגשם ולייבוש חלק חשמלי.
הפעולה שכתבתי לך לעשות היא לא רק כדי לבדוק.
במקרה הזה אין לי זכויות יוצרים . זאת עוד שיטה בדוקה לניקוי מזרקים, שכתב המנהל שמוליק מאתר מאזדה. כתב שהעניין נבדק במוסך שהוא עובד בירושלים ונמצא נכון.
עוד אמר, שהוא לוחץ את צינור החזרה במשך 10 דקות.
גם אני ניסתי ברכבים שונים ואכן יצא נכון. היה שיפור ניכר בעבודת המנוע.
ברגע שסוגרים את החזרה לטנק, הלחץ בחליל ובמזרקים עולה וזורק את הג'יפה מקונוס המזרק.
ברור שהיה ויכוח נוקב בינינו, משום שאני טענתי ש-10 דקות זה הרבה.והם עלולים לחמם את המשאבה. אני מעדיף לבצע מס' פעמים קצרים.
זה מה שעשיתי במקרה של חבר הפורום קובי, והקומפריה ירדה. אל תגלה לו.
בקשר לצינור ההזנה לחליל, אין מצב שלחצת וניתקת את הדלק לחליל,ושהמנוע לא כבה.
לא נראה שביצעת טוב.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
רעש של מים מכיוון תא הכפפות [פונטו ELX 2005] shachar פונטו - טכני 2 06-02-11 00:23
איפה נמצאים הפיוזים danielamram8 בראבה - טכני 1 18-11-10 12:51
בעיה עם תא הכפפות (נפתח) maximmm פונטו - טכני 8 21-05-10 12:15
סדר הפיוזים בתיבת הנתיכים sinfreda אונו - טכני 1 26-03-10 21:48
רעש של מיים מתחת לתא הכפפות. YOSI-BR פונטו - טכני 6 07-10-08 04:38


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:42.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד