מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

קצת מסלול בימי מסלול


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 25-03-11, 01:29   #1
moty003
Senior Member
 
האווטאר של moty003
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: בית שמש
הגלגלים שלי: הונדה האצ'בק
הודעות: 359
המנורה לא מהבהבת בכלל, פשוט בפתיחת סוויץ היא דלוקה קבוע.
לגבי התקתוקים, חוץ מרעש זה לא הפריע לתפקוד הרגיל רק שהבעיה הקריטית כרגע היא שהרכב משחק בסל"ד כרצונו, בד"כ הטורים יורדים עד למצב של כיבוי ולפעמים הם מטפסים לגבהים. וכל זה מלווה ברעד כבד של האוטו וחוסר סחיבה.
הרכב עבר טיפול לפני 4K -+ שבו הוחלפו שמן מנוע 20W50 מסנן שמן פילטר אויר, הוחלפו מיסבים של הקראנק שכניראה גם שפשפו את הקראנק עצמו אז היה צורך בחריטה מילוי וכו' (כך לדברי המוסכניק) פלאגים הוחלפו לפני שנתיים בערך, חוטי הצתה לא זוכר שהוחלפו מאז שהרכב אצלי (3 שנים).

רפי אני מתכוון לתא קטן בתוך תא הכפפות, התקתוקים בתחילה היו בווליום נמוך ועם הזמן התחזקו רק שתמיד חשבתי שזה שייך איכשהוא למשאבת דלק...
נ.ב. המצב הוא שאני לא נוהג באוטו כי זה מצב בלתי אפשרי, יש שאמרו לי שבגלל הגשם ייתכן שנכנסתי לשלולית והמים הרטיבו חלק חשמלי כלשהו ותן לאוטו כמה ימים וזה יסתדר האמנם??
אגב, בהנעה לוקח איזה 5-6 שניות שהסטרטר פועל וזה מלווה בלחיצות על דוושת הגז כדי שהאוטו יניע. יש כיוון כלשהו?
תודה לכם מאד,
מוטי.

נערך לאחרונה על ידי moty003 : 25-03-11 ב 01:32.
moty003 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 25-03-11, 09:58   #2
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
בולשיט מה שאמר לך המכונאי. קרנק לא ממלאים. נעזוב את זה כרגע.
הניע את המנוע, קח פלייר לא משונן ולחץ על הצינור דלק (חזרה לטנק) למס' שניות.
ראה אם יש שינוי בעבודת המנוע. עדכן.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-03-11, 12:42   #3
moty003
Senior Member
 
האווטאר של moty003
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: בית שמש
הגלגלים שלי: הונדה האצ'בק
הודעות: 359
היי דוד,
לא יודע אם זה בולשיט רק שזה ניראה יותר לכיוון החאפריות, כי קראנק עובד בלחץ ככה שמילוי לא שייך בו אבל הוא כן אפשרי.
עשיתי מה שביקשת הנעתי את המנוע וראיתי שני צינורות שחורים שאחד מגיע לכיוון החליל של המזרקים והשני שיוצא ממנו, לחצתי על שניהם (כל פעם אחד) ולא היה שום שינוי.
גם ניסיתי להוציא את חיישן הלמבדא ולאפס מחשב וזה גם לא עזר, ושניסיתי להעלות טורים עד ל-3K ועזבתי את הגז האוטו כבה לי...
moty003 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-03-11, 13:03   #4
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
לא הגיוני, או שלא לחצת מספיק חזק.
אם תלחץ על הצינור שמזין את הדלק לחליל, המנוע יכבה.

דוד
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-03-11, 13:17   #5
moty003
Senior Member
 
האווטאר של moty003
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: בית שמש
הגלגלים שלי: הונדה האצ'בק
הודעות: 359
בשביל שאהיה בטוח, מדובר בשני צינורות שחורים די עבים?
moty003 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-03-11, 13:32   #6
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
לפי ההודעה הקודמת שלך, אתה בדיוק במקום.
לא רצוי ללחוץ על הצינור יותר מ-5-6 שניות, כדי לא להעמיס על משאבת הדלק.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.

נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 25-03-11 ב 13:35.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-03-11, 14:23   #7
moty003
Senior Member
 
האווטאר של moty003
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: בית שמש
הגלגלים שלי: הונדה האצ'בק
הודעות: 359
אכן דוד עשיתי כאשר הוריתני
לא היה שינוי משמעותי באופן פעולת המנוע, אך כאשר העליתי סל"ד ל-3K ועזבתי המנוע לא התכבה כמו עד לפני יומיים אלא התייצב באיזור 800+ עם רעידות קלות בסל"ד אך לא במגמת כיבוי, כמו כן עשיתי סיבוב עם והאוטו הגיב די בסדר. מנורת הצק עדיין דולקת קבוע, ובעמידה הסל"ד יורד אל מתחת ה- 500 אך לא מתכבה ומידי פעם מתייצב וחוזר חלילה, מה שנראה שבאמת איזשהוא רכיב חשמלי נרטב וההצעה לתת לו להתייבש די עזרה.
אשמח אם תכוון אותי לחלק או שתתקן אותי בנושא הזה.
תודה על תגובתך,
מוטי.
moty003 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
רעש של מים מכיוון תא הכפפות [פונטו ELX 2005] shachar פונטו - טכני 2 06-02-11 00:23
איפה נמצאים הפיוזים danielamram8 בראבה - טכני 1 18-11-10 12:51
בעיה עם תא הכפפות (נפתח) maximmm פונטו - טכני 8 21-05-10 12:15
סדר הפיוזים בתיבת הנתיכים sinfreda אונו - טכני 1 26-03-10 21:48
רעש של מיים מתחת לתא הכפפות. YOSI-BR פונטו - טכני 6 07-10-08 04:38


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 07:24.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד