![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
קובי מספר שהרכב מקרטע לא סוחב מאיץ לאט ורק אחרי ניקוי הפלגים נוסע טוב עד כאן יפה.
הרכב משום מה לא צורך מים ומוסיף שמן פעם בכמה חודשים הסבר שני . ההסבר הראשון יעני עגלה בקושי זזה. יש גם מצב שנוזל שמן ממכסה שסתומים ומלכלך את הפלגים ובנוסך כמו שכתב דוד הפלגים גמורים. לכן קובי קודם כל 160K למנוע כזה מתאים לבעיות של ראש מנוע +רינגים. הצעתי הראשונה בדוק קומפרסיה בצילינדים להערכה מדוייקת. בדוק או החלף את פילטר אויר,פלגים, |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
יאיר אתה תותח.
כתבת, "שמן ממכסה שסתומים ומלכלך את הפלגים". לזה בדיוק כיוונתי כאשר שאלתי אותו: "האם אתה מתכוון לחרסינה או לבפנים לאלקטרודות" . "האם כאשר שלפת את הפלג היה שמן גם על החרסינה". קובי ענה תשובות מבלבלות, א. "(ניקיון חיצוני מהשמן)". ב. "אני מתכוון - שההברגה,אותו החלק שמוברג פנימה- הוא זה שמכוסה בשמן". אם יש שמן על ההברגה, זה לא אומר שהאלקטרודות עם שמן. במקרה שהשמן ממכסה השסתומים, ותשחרר את הפלג השמן ירד להברגה. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: bat yam
הגלגלים שלי: fiat punto spice
הודעות: 10
|
תודה לכולם,
אני אבדוק קומפרסיה ביום שישי ודברים נוספים שהמלצתם. דוד, אני חושב להגיע אליך ביום שישי בבוקר. אני אדבר איתך.. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
זאת ההצעה הראשונה שהצעתי לו מההתחלה.
מה איכפת לי לבדוק את השעון החדש, על הרכב שלו בחינם ? ![]() קובי תבוא עם בגדי עבודה, אולי נצטרך להחליף גם את אטם מכסה השסתומים. הליכלוך עליך, השאר עלי כולל מרק תימני עם חילבה,זחוג ולחוח. ![]() עמית, קיבלת את התשובה ?, אצלי כתוב שהיא נשלחה. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: bat yam
הגלגלים שלי: fiat punto spice
הודעות: 10
|
יש אנשים טובים בעולם ! ! !
אנשים, אני רוצה להודות לדוד MZR על הטיפול שביצענו יחד לפונטו שלי ! הבעיה שלי נפתרה והאוטו נוסע נקי אחרי שביצענו מספר דברים: - עשינו בדיקת קומפרסיה - החלפנו פלאגים - החלפנו אטם מכסה שסתומים - ניקינו את חיישן הקראנק - פירקנו וניקינו בית מצערת - בדקנו את סלילי ההצתה והשווינו לסלילים חדשים זה עולם אחר כאשר אתה שותף לטיפול באוטו,רואה מה הולך ולא יוצא בהרגשה שרימו אותך. דוד לא מבקש גרוש על העבודה והזמן שהוא תורם לאנשים אחרים ! מקווה שהודעה זו תתרום גם לאנשים אחרים. דוד, תבורך ! ויישר כח ! אלפי תודות ! קובי
נערך לאחרונה על ידי kobi : 06-03-11 ב 14:27. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
קובי אל תשמח בטרם עת. סע כמה ימים ועדכן.
נכון שבדקנו את האוטו בנסיעה גם בעליות, בגלל שטענת שהבעיה מופיעה בעליות. בנוסף בדקנו את סלילי ההצתה והשווינו לסלילים החדשים שיש ברשותי. לא החלפנו מכסה שסתומים אלא רק את האטם. הפלגים שהוצאנו היו לבנים וצחים כשלג, אבל אחד מהם שונה מהאחרים עשו כ-20 אלף ק"מ. חיישן הקרנק היה מלא ג'יפה, מה שהפריע לו לקרוא נכון. בית המצערת, חבל"ז. בשום שלב הרכב לא עישן. מה שמדאיג זה הקומפרסיה שנבדקה מס' פעמים בכל צילינדר. צילינדר מס' 1, 180 PSI צילינדר מס' 2, 250 PSI (בדקנו 3 פעמים) צילינדר מס' 3, 180 PSI צילינדר מס' 4, 180 PSI למרות זאת המנוע עובד עגול ויפה. אם יש למישהו להעיר בקשר לקומפרסיה, אשמח לשמוע. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
קובי ישנת טוב ?. אני לא, בגלל הקומפרסיה במנוע שלך.
![]() נזכרתי שסוחרי הרכב היו מנפחים ברגלית הגז, לפני שהקונה היה בודק את הקומפרסיה (מדובר על רכב לא מוזרק). משאבת התאוצה בקרבורטור הייתה מזריקה לסעפת היניקה דלק, הקומפרסיה בזמן הבדיקה הייתה עולה פלאים. לכן הגעתי למסקנה שהקומפרסיה הגבוהה במס' 2, היא תוצאה של מזרק תקול שלא מזריק ערפל. החיזוק למסקנה הוא שהפלג היה נקי משמן. זה עלול להדליק לך נורת "בדוק מנוע" בלוח השעונים. שים לב אם נדלקת. אפילו שאין בעיה בנסיעה והתקלה חלפה, קח את זה בחשבון, , כדי לחזק את המסקנה. גש לבדיקת 4 גזים. יש עוד שיטה לבדוק בלי בדיקת 4 גזים. לבדוק קומפרסיה כאשר הקונקטור של המזרק מנותק, אליו יש לחבר מנורת לד כדי לא לגרום נזק למחשב. המזרק לא יקבל דלק, ולדעתי הקומפרסיה תרד. אין שום סיבה הגיונית אחרת, לקומפרסיה גבוהה אצלך. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
שירשור עם ערך מוסף.
כל התשובות נמצאות בפנים . כל הכבוד לדוד שלקח על עצמו טיפול כזה ובנוסף לא ישן בלילה. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: bat yam
הגלגלים שלי: fiat punto spice
הודעות: 10
|
תיקונים
דוד, תיקנתי את ההודעה שלי בעקבות ההערות שלך
ואני רוצה לתקן את ההודעה שלך- הקומפרסיה בשלושת הצילינדרים הייתה 210 ולא 180. בילבל אותך כי פעם אחת יצא לנו 180 בטעות ![]() ישנתי טוב וגם נסעתי טוב ! כמובן שזה לא סוף עניין והאוטו ממתין להמשך טיפול.אני צריך להחליט מה אני עושה איתו. שוב, המון תודה |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| מקרה מאוד מאוד מצחיק עם חברת הביטוח | ליאור23 | פורום המועדון | 2 | 06-07-10 17:34 |
| ספרות טכנית לפיאט פונטו Club מודל 2003 | arielst | פיאט כללי | 0 | 09-11-07 17:33 |
| תופעה מוזרה עם המאוורר של פונטו SX 8 מודל 2003 | פורום הגראז' | 8 | 30-08-07 23:25 | |
| מחפש דחוף מאוד מחשב לפיאט פונטו ספייס 2002 SX60 אני בצרות | פורום הגראז' | 3 | 07-07-06 23:46 | |
| עדכון חשוב מאוד מאוד לאחר החלפת הפלגים בפיאט אונו 1400 70s.. | פורום הגראז' | 1 | 11-04-06 15:36 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד