![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#21 | |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
צטט:
לגבי ההשוואה, ברור שחלקי רכב אינם ברי השוואה לירקות, אבל הסיטואציה כן. שורה תחתונה, לבוא לבעל עסק, לקבל ממנו שרות אבל בדרישות שלך, זה לא לעניין נקודה. אתה יכול לבקש, הוא יכול להענות והוא יכול גם לא להענות לבקשות שלך. אבל מכאן ללהתעצבן עליו ולהתעקש על הדרישות שלך יש עוד דרך ארוכה מאוד. לגבי המחירים, זה בדיוק כמו לקנות מכנס ממותג או מכנס שנראה אותו דבר בשוק כלשהו. חלק מהכסף, מה לעשות, נלקח ממך בגלל שאתה מטפל בפיאט ולא במוסך מדרכה. למזלך, ישנם מוסכי מדרכה שיעשו את הטיפול בזול יותר. לפעמים זה יהיה בזוקר, ואז איכות הטיפול תהיה בהתאם. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2011
מיקום: שפלה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 2003
הודעות: 38
|
נראה לי שיש נקודה פה שאתה מפספס.
מכונאות רכב זה התחום היחיד שאני מכיר שמתנהל ככה. כמו הדוגמא שלי עם המחשב, קח אותו למעבדה באייבורי, קח אותו KSP קח אותו לנועה מחשבים. בכולם ההפרש בין המחירים של החלקים לא יהיה מעל 50 ש"ח וגם זה הרבה. וגם אם תקנה את החלק לבד ותבוא לחנות ותבקש שירכיבו לך אותו, אף אחד לא יעשה לך פרצופים ויחשוב שמשהו לא בסדר. למה? כי הם רוצים קליינטים, כי אצלהם יש תחרות נורמלית כי יש להם אינטרס שתבוא ותתקן אצלהם, אולי פעם הבאה תבוא ישר אליהם והם ישימו לך חלקים משלהם, אולי הם יבינו שהמחירים שלהם גבוהים וכדי להם להוריד אותם כדי להרוויח לקוחות. הבעיה היא שאנחנו כלקוחות נאמנים מידי למוסכים שלנו, כי כמו הפרסומת של להעביר את דביר, או הפרסומות של החברות של הביטוחים - לא נוח לנו לעשות שינויים, התרגלנו למשהו ואנחנו מוכנים לשלם יותר בשביל לא לעשות מאמץ מיותר, אבל ברור שבסופו של דבר אנחנו משלמים על זה ביוקר, והמוסכים? חוגגים על זה! נערך לאחרונה על ידי Caveman : 12-01-11 ב 16:38. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
אני לא חושב שאני משלם ביוקר.
אני משלם על שירות טוב, מצויין אפילו, ועל חלקים שאני יודע שתקינים לרכב שלי ונבדקו על ידי היצרן. אני משלם על היושר, על הידיעה שכל האופציות מוצגות בפני כאשר אני שואל שאלה, או עומד בפני החלטה. אני משלם על האמינות, על הידיעה שאם יקרה משהו, יהיה לי למי לפנות לקבל אחריות. אני משלם על עבודה של מכונאי שעושה דברים לא כי זה מספיק טוב, אלא כי זה הכי טוב. מהגישה של הרכב צריך לנסוע כמו שצריך, לא רק לנסוע. על כל זה אני משלם שאני ניגש לטפל ברכב במוסך שאני מטפל בו. לרגע נהפכתי לפואטי מידי ![]() בכל מקרה, ישנם לא מעט מוסכים שאינם מורשי יבואן, שישמחו לעשות לך הכל, ולרוב גם במחירים נמוכים יותר משל מוסכי היבואן. מדוע אתה לא ניגש אליהם? רק תזכור שוב שלרוב הזול הוא היקר. אגב, דוגמה לתחום נוסף שמתנהל ככה, מסעדות (קצת מציק לחזור לאותה דוגמה שוב ושוב) נערך לאחרונה על ידי Caveman : 12-01-11 ב 16:42. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2011
מיקום: שפלה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 2003
הודעות: 38
|
אם אתה באמת מרגיש ככה במוסך שלך, ואין לך רגעים שבהם אתה מרגיש שמנצלים אותך אז אני שמח בשבילך.
העובדה שהחלקים עולים לך יקר יותר מהמחיר האמיתי שלהם לא מפריע לך? אפשר לדעת איפה אתה מטפל? נערך לאחרונה על ידי Caveman : 12-01-11 ב 17:30. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
|
אתה יודע, יכלת פשוט לפתוח שרשור עם הכותרת '' איפה אני יכול למצוא מוסך מורשה שיטפל בי עם חלקים שאני מביא'' במקום כל הרעש הזה.
לצורך השוואה, סודאי הציע לי וריאטור ב1400 ש''ח לפני מע''מ, אני קניתי ב850 אחרי מע''מ במוסך בנתניה ועוד כמה קנו שם אחריי. ויש לי עוד המון דוגמאות דומות, ככה שלא צריך להכליל את כולם רק בגלל שאתה עצבני ברגע זה. שקול מילים או שתשקול שיניים - ככה אבי אסולין היה אומר לך
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
צטט:
מה לגביך הוא מחירו האמיתי של החלק? זה שהיצרן נוקב בו? אם כן, אל תשכח שכדי שהחלק יגיע לכאן, למוסך, הוא צריך לעבור אצל החברה שמפעילה את הוואן שלוקח אותו למטוס/אוניה מהמפעל, החברה שמטיסה/משיטה אותו לכאן, המכס, חברת ההובלות בארץ, היבואן המחסן שו הוא מאוכסן, ואז המוסך. כל הצדדים האלו צריכים להרוויח, וכך תופח מחירו של החלק. נכון, ישנם מקרים (ולא רק בענף מכונאות הרכב) שבהם התפיחה קצת מוגזמת, ע"ע איידיגיטל, אבל לרוב זה הגיוני, בעוד שלוקחים בחשבון שהמיסים כאן בארץ גבוהים מאוד. אני מטפל במוסך שמשון ביהוד מזה כשלוש שנים. לפני כן טיפלתי במרכזי ברמת החייל והייתי מרוצה לא פחות. עם הפונטו הקודמת התחלתי לטפל במוסך לילאן ברחובות והייתי מאוד לא מרוצה, ולכן עברתי למוסך המרכזי. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2011
מיקום: שפלה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 2003
הודעות: 38
|
צטט:
![]() בכל אופן, אני עדיין חושב שצריך להיות איזשהו מחירון חלקים שע"פ מוסכים צריכים לעבוד. על מסירות, אחריות, וכל מה שקשורה לאיכות ההעבודה - שיקחו את הכסף על הזמן עבודה. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
ואם מוסך רוצה לתת הנחה שהיא מעבר למחירון?
ואם מוסך מגלם בשעתון העבודה שלו חלק ממחיר החלק? וכו' הבדל נוסף בין חנות מחשבים למוסך, הוא שנניח ואתה רוצה להחליף פקק מים שנמצא בין המנוע לגיר. הפקק עצמו עולה במוסך 40 ש"ח. הפקק שאתה מביא עולה 10 ש"ח. עבודה - 500 ש"ח. אחרי חודש יש לך שוב נזילה מהפקק הזה. לפי החוק המוסך חייב לתקן אותה על חשבונו. מפרק ואת מגלה שיש נזילה בגלל קמט קטנטן בפקק. אתה תטען שזה בגלל שהם הרכיבו אותו לא טוב. המוסך יטען שהפקק פגום. מי צודק? הרי בכל מקרה תצא עם טעם רע בסוף. ואם תבוא עם חלק חדש מהקופסה והמוסך לא יסכים להרכיב אותו כי לדעתו החלק פגום? מבין את הבעיה? אז רוב המוסכים לא מוכנים שיביאו להם חלקים כדי להימנע מהעניין הזה, והם מוכנים גם להפסיד עבודה בשביל זה. אני מטפל במוסך ביהוד (רוב הטיפולים אני מבצע בעצמי, ומה שאני לא רוצה לעשות אני נותן להם) כי אני סומך על חיים בעיניים עצומות. אז זה עולה לי קצת יותר מתיקונים במוסך מכונאות כללית. מקובל עלי.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד