מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 15-01-07, 19:07   #11
Guest
 
הודעות: n/a
טוב ובאיזו שמן של חברה או ע"פ יצרן?מה שמן יותר טוב שיכול לאריך את האורך החייה ארוכים בגיר?האם זה מוגבל עד כמות בלאי בק"מ?
 
ישן 15-01-07, 20:43   #12
Guest
 
הודעות: n/a
ראה שרשור של MERLIN77, עניתי לו שם על כל השאלות...
אני לא יכול לחזור על הדברים 10 פעמים
 
ישן 15-01-07, 21:07   #13
Guest
 
הודעות: n/a
כן רק ראיתי עכשיו תודה
 
ישן 18-01-07, 21:16   #14
Guest
 
הודעות: n/a
האם שמן גיר 75/80

האם שמן גיר ידני 75/80 מומלץ גם לפונטו ספייס, במקום ה-75/90 ?
 
ישן 18-01-07, 21:32   #15
Guest
 
הודעות: n/a
לפי האתר של FL:
http://www.flpoland.pl/tabele/index.html

(יצרן הנוזלים המוממלצים על ידי פיאט)

בפונטו ספייס שמים לתיבה הידנית שמן סינטטי SAE 75w80.
 
ישן 06-02-07, 22:34   #16
Guest
 
הודעות: n/a
ככה זה ברוב הפיאטים

תנסה לשלב להילוך ראשון במהירות 30 קמ"ש והתיבה לא תיתן לך עד שתגיע ל20 או 15 קמש לפחות כל זה מפני שבפונטו וברוב הפיאט זו תיבה "חכמה" ששומרת על המנוע !!!
(תנסה לשלב להילוך בלי ללחוץ על המצמד ותראה שהילוך לא יכנס!) זו תיבה בטיחותית
 
ישן 06-02-07, 23:09   #17
Guest
 
הודעות: n/a
מה

ואם במהירות 120 להוריד מ 5 ל 3 , לא יכנס?
יכנס ועוד איך.
מה הקשר תיבה חכמה?
תיבה בטיחוטית?

זה לא גיר אוטומטי אם מנגנון אפיסייקליק, ולא סימפסון שמנוהל על ידי מוח מסויים שיכול למנוע ומונע דברים כאלו.
גיר רגיל זה יצירת אומנות, הכוללת מזלגות, משלבים, סינכרונים,גלגלי שיניים.אין לגיר רגיל שום הגנה מטיפשות או מבעיה של האטם בין הכיסא להגה.
מה שלא נותן לך לשלב הילוך ראשון במהירות גבוהה זה סינכרוניזטור, בגלל שהמהירות של הציר יציאה גדולה מדי.
צר לי להגיד לך
התאוריה שלך זה לא נכונה ומטופשת.
 
ישן 07-02-07, 08:44   #18
Guest
 
הודעות: n/a
במקרה שלי, החלפתי שמן גיר ל-75\80 (בהמלצתו של eddie) עקב בעיה של קושי בהוצאה מההילוך הראשון בתחילת נסיעה ביום קר. אכן הבעיה נפתרה.
על-אף זאת, ההילוכים לא עוברים חלק לגמרי ולעיתים צריך להחליק אותם בעדינות ולהרגיש את הגיר.
מצמד תקין! (נבדק לפני שבועיים אצל שמשון בעת החלפת פקק מים באזור הגיר)
גיר משופץ מלפני שנה בערך.
 
ישן 07-02-07, 11:51   #19
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי eddie
גיר רגיל זה יצירת אומנות, הכוללת מזלגות, משלבים, סינכרונים,גלגלי שיניים.אין לגיר רגיל שום הגנה מטיפשות או מבעיה של האטם בין הכיסא להגה.
אדי, איפה אפשר להחליף את האטם הזה?
 
ישן 07-02-07, 13:27   #20
Guest
 
הודעות: n/a
אפשר לנסות לבצע עדכון תוכנה למחשב המרכזי, בתקווה שזה יפתור את הבעיה.

 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:59.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד